Reşat Nuri Erol
Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı
1.09.2017
3353 Okunma, 2 Yorum

 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler

Millî Gazete yazarı Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer “şeyh”, “emir”, “efendi”, “ağa”… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara…

Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Millî Gazete yazarı olarak, Yaşar Süngü’nün bıraktığı yerden, bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4- Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adİl Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AK Parti’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor…

Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?!. Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
01.09.2017
08:30


http://www.milligazete.com.tr/makale/1228420/resat-nuri-erol/milli-gazete-sadece-bayramda-degil-her-zaman-farkli


Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri Erol

REŞAT NURİ EROL

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler… Millî Gazete yazarı M. Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer ‘şeyh’, ‘emir’, ‘efendi’, ‘ağa’… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara… Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası’nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4-Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adil Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AKP’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor. Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?! Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

01 Eylül 2017

*** *** *** 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri ErolMESAJ GÖNDER 
                                                                                                                                           

Kurban Bayramı -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

31.08.17 - Önceki “Pakistan’dan ‹Adil Düzen’ manifestosu…” başlıklı yazımı şöyle sonlandırmıştım: ‘Bundan önce Kur’an merkezli 5 yazı yazd...

Pakistan’dan ‘ADİL DÜZEN’ manifestosu...

30.08.17 - Yazının başlığına bakıp da hayret etmeyin, başlıktaki ifade doğrudur. İfadenin kaynağını ve detaylarını açıklamadan önce bazı h...

Tek çözüm Kur’an’ı okuma, anlama ve uygulamadır

29.08.17 - ‘Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır’ diyorduk... Kaldığımız yerden devam edelim. Beş vakit namazlar ocak imaml...

Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve uygulamak olacak

28.08.17 - Evet, kaldığımız yerden devam ediyor ve diyoruz ki: Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır. Kur’an nuru ilahı nurd...

Hayatlarımızı Kur’an’a göre düzenlemek için

27.08.17 - ÖNCEKİ yazının son cümlesi şöyleydi: Daha başka detaylar gelecek yazıda, inşallah… Bugün Sermaye ile bürokrasi savaş içi...

Sabır ve sebat gerekiyor… Detaylar bu yazıda

26.08.17 - Sorumuz ve sorunumuz şuydu: -KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olu...

İçtihat farzdır, ona göre amel etmek de farzdır

22.08.17 - KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olur. Neden? Sizle...

Kapitalizm, sosyalizm, karma ve Kur’an düzeni

19.08.17 - Türkiye-İran insicamının gerekliliğinden… ABD-Çin çatışmasının onları nerelere götüreceğinden… III. dünya savaşın...

Türkiye-İran, ABD-Çin ve III. dünya savaşı

18.08.17 - Dünya adeta III. Dünya savaşında ya da III. dünya savaşı başladı, oluyor da biz ve asıl bilmesi gerekenler bilmiyor, anlamıyor,...

Barış düzeni kurulacak, Kur’an nuru hâkim olacak

17.08.17 - İnsanlık tarihine genel olarak baktıktan sonra, günümüze gelindiğinde, çok kritik bir dönemde olduğumuz apaçık görülüyor. Kimil...

12345678910
Ahmet Yücel
01.09.2017
17:40

''Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. ''

Sevgili Reşat Erol hocam, öncelikle Kurban Bayramınız mübarek olsun diyorum.

sayın yazar Yaşar Süngü'nün: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. '' son cümlesindeki kastının Ak Parti iktidarı olduğu açık, seçik ve net bir şekilde anlaşılıyor. Sayın yazar dünyanın her yerinde zulüm gören Müslümanların sorumlusu olarak Ak Partiyi görüyor ve bedel ödetmemizi istiyor. Ana muhalefet partisi ikinci durumda olan CHP olduğuna göre, Ak Partiye bedel ödeterek CHP'yi iktidar yapmak istiyor. Bu durumda asıl bedeli Ak Parti değil, Türkiye ödemiş olacaktır.

2019 seçimlerinde Saadet Partisi oyunu %100 oranında artırsa en fazla % 2 oy alacaktır. Milli Görüşün temsilcisiyiz diyen SP'nin bir kısım seçmeni, üyesi, teşkilat görevlisi, ilçe başkanı, Ak Partiye oy veren Müslümanlara münafık vb diyerek, okuduğumuz Yeni Akit gazetesine siyonistlerin gazetesi diyerek, tebliğ yaptıklarını zannettikleri sürece, Saadet Partisi meclise giremez. Meclise girmeyince de millete hizmet edemezler. ''ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYMAKTAN ÇEKİNMEYİZ.'' diyen SP, ilk seçimde Ak Parti ile ittifak yaparak meclise girmelidir. Unutmasınlar ki, ''HER BAHAR BİR ÇİÇEKLE BAŞLAR.'' Mecliste HDP var fakat SP yok. Manevi açıdan hiç bir emek boşa gitmez fakat dış görünüş itibariyle emekler, oylar ve zamanlar boşa gidiyor. Sanki bir el SP'nin Ak Parti ile ittifak ederek meclise girmesini istemiyor. En azından genel başkan düzeyinde veya bir kaç vekil de olsa SP mecliste temsil edilmelidir. İttifak demek partiyi kapatmak demek değildir, SP'nin bir kısım seçmeni bunu anlamıyor. Ak Partinin günahına mı ortak olacağız? diyorlar. Önceki yanlışlar Ak Partinin olmak üzere, yeni yanlışlarına engel olmak ve doğru kararlarını desteklemek için SP mecliste olmalıdır. Hayra motor şerre fren, Milli Görüşün bir ilkesi değil mi? Seçim sonrası istifa ederek SP'ne geçilecek millete hizmete kaldıkları yerden devam edeceklerdir.

Allah CC, vatana, millete hizmet aşkıyla çarpan gönüllerin yar ve yardımcısı olsun.

 





Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131280 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33310 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18522 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16489 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16381 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15539 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14782 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14776 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14632 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14531 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14453 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14274 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14197 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14163 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14039 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13780 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13766 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13655 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13506 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13458 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13436 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13434 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12924 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12853 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12662 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12626 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12510 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12392 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12257 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12238 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12226 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12217 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12195 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12138 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12120 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12095 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11892 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11676 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11634 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11609 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11491 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11351 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11272 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11242 Okunma
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11209 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11198 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11196 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11126 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11110 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11105 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11085 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11042 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11040 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11039 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 11033 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 11027 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 11026 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 11013 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10922 Okunma
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10918 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10896 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10837 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10757 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10703 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10604 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10548 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10543 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10531 Okunma
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10467 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10457 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10456 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10389 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10380 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10313 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10303 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10185 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10101 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10059 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10048 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9988 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9914 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9901 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9872 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9865 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9841 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9809 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9791 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9682 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9656 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9643 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9579 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9524 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9497 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9451 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9314 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9310 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9305 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9302 Okunma
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9272 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm/sermaye III. dünya savaşı derdinde ama
26.10.2015 9216 Okunma
1 Yorum 26.10.2015 22:44


© 2025 - Akevler