Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015
10245 Okunma, 4 Yorum

 

 

Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum

“FAİZSİZ SİSTEM VE VAKIFLAR BANKASI” başlıklı yazımın altına, Ahmet Yücel aşağıdaki SORU-YORUMU yazmıştı: “Allah razı olsun hocam... Biri gidiyor bankadan 75 bin lira konut kredisi alıyor, diğeri katılım bankasına gidiyor, 25 bin lirayı peşin veriyor, 75 bin lirayı da katılım bankası katıyor, evi satın alıyor. Her iki durumda da ödemeler 7 yıl taksitli. Biri faizli kredi, diğeri ticaret fakat ödenen taksit kuruşu kuruşuna aynı... Kişinin fakirleşme oranı, bereketi götürme oranı aynı ise, buradaki faiz ile ticaretin farkı nedir? Bu konuya değinmenizi istirham ediyorum. (“ÇARE İSLÂM’DA. ÇÖZÜM ÇOK ÇALIŞMADA” başlıklı yazımın altına da aynı soru-yorumu tekrar yazmış.) Bu arada “SERMAYE VE SİYASİLERE ÖNERİMİZ VAR” başlıklı yazımın altına da konu ile ilgili 7 (yedi) yorum daha yazmış. Birinci yorum şu cümleyle başlıyor: “Bu Müslüman milletin belki % 80'i de faiz tufanında boğulduğunun farkına varmadan yüzmeye çalışıyor...”

Ahmet Yücel’in yazdığına “SORU-YORUM” dedim, çünkü “soru” aslında “cevabı” da içinde barındırıyor. Şöyle ki; kendisinin burada alıntıladığım ve alıntılamadığım bütün yorum ve değerlendirmelerine aynen katılıyoruz.

Pazar günü Üstadım Süleyman Karagülle ile çalışmak üzere bir araya gelmişken…

Ahmet Yücel’in bütün soru-yorumlarını tek tek okuduk ve şu cevapta ittifak ettik:

Bu köşede bugüne kadar bu konuda yayımlanmış ve her biri faizle ilgili manifesto değerindeki yazılarımızın bütünü bu soru-yorumların cevabını çözümleri ile birlikte ihtiva etmektedir; yeter ki okunsun, üzerinde çalışılsın, anlaşılsın, idrak edilsin ve gereği yapılsın…

*

Bu arada Ahmet Yücel’in “VE ZEKKİR FE İNNE’Z-ZİKRÂ TENFEU’L-MÜ’MİNÎNE” başlıklı yazıma yazdığı kısa ve anlamlı yorumu da analım:

“Allah razı olsun hocam... Devlet bazında ilgilenilmese bile, bireysel olarak öğüt alıp uygulayanlar olacaktır. Talep ve nasip meselesi... Selam ve hürmetlerimle...”

Bu yorumun sebebi mezkûr yazımdaki şu cümleler olsa gerektir:

“İlgililer ilgilenmezse; yapılması gerekeni yapmak için halkımız hazır olsun… / Devlet, hükümet, resmî kurumlar yapmazsa; siviller yani HALK olarak biz yapalım…”

Sayın Cumhurbaşkanı, Sayın Başbakan, Sayın Bakanlar, Sayın Belediye Başkanları, Sayın Bürokratlar ve onların danışmanları ve de bütün diğer ilgililer bugüne kadar ilgilenip de gereğini yapmadıklarına/yapamadıklarına göre; iş başa/bize yani halkımıza kaldı demektir…

Yani…

Artık başka çare yok gibi;

- Helâk olup topyekün yok olmamak için…

- Devlet ve hükümet ricalinden yapılması gerekenleri beklemektense…

“SOSYAL TUFAN” karşısında yapılması gerekenleri HALK olarak biz yapalım…

*

Yorumlarla başladım, “Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne” yazıma BİR AİLEDEN gelen “özel” bir yorumla bitireyim:

“10 Ağustos 2015 tarihli yazınız hakkında; Allah’ın selamı üzerinize olsun, Allah Rasulüne de salatü selam olsun... / Kıymetli Reşat Nuri Erol beyefendi, 10.08.2015 tarihli yazınız her zamanki gibi dikkate değer... / Sa’y eden her kişinin sonunda Rabbinin ayetlerine teslimiyeti bu kadar mı güzel olur? / Böyle güzel insanlar dünya durdukça eksik olmaz inşaAllah, / Allah yar ve yardımcınız olsun. / Muhabbet ve selam ile...” T…… Ailesi

Yazının AİLECEK okunup değerlendirilmesi dikkat çekici ve önemli; teşekkürler…

 

 

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
12.08.2015
23:44



 
Reşat Nuri Erol
 
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
Reşat Nuri Erol
13 Ağustos 2015 Perşembe 23:10

“FAİZSİZ SİSTEM VE VAKIFLAR BANKASI” başlıklı yazımın altına, Ahmet Yücel aşağıdaki SORU-YORUMU yazmıştı: “Allah razı olsun hocam... Biri gidiyor bankadan 75 bin lira konut kredisi alıyor, diğeri katılım bankasına gidiyor, 25 bin lirayı peşin veriyor, 75 bin lirayı da katılım bankası katıyor, evi satın alıyor. Her iki durumda da ödemeler 7 yıl taksitli. Biri faizli kredi, diğeri ticaret fakat ödenen taksit kuruşu kuruşuna aynı... Kişinin fakirleşme oranı, bereketi götürme oranı aynı ise, buradaki faiz ile ticaretin farkı nedir? Bu konuya değinmenizi istirham ediyorum.” (“ÇARE İSLÂM’DA. ÇÖZÜM ÇOK ÇALIŞMADA” başlıklı yazımın altına da aynı soru-yorumu tekrar yazmış.) Bu arada “SERMAYE VE SİYASİLERE ÖNERİMİZ VAR” başlıklı yazımın altına da konu ile ilgili 7 (yedi) yorum daha yazmış. Birinci yorum şu cümleyle başlıyor: “Bu Müslüman milletin belki %80’i de faiz tufanında boğulduğunun farkına varmadan yüzmeye çalışıyor...” 
Ahmet Yücel’in yazdığına “SORU-YORUM” dedim, çünkü “soru” aslında “cevabı” da içinde barındırıyor. Şöyle ki; kendisinin burada alıntıladığım ve alıntılamadığım bütün yorum ve değerlendirmelerine aynen katılıyoruz. 
Pazar günü üstadım Süleyman Karagülle ile çalışmak üzere bir araya gelmişken… 
Ahmet Yücel’in bütün soru-yorumlarını tek tek okuduk ve şu cevapta ittifak ettik: 
Bu köşede bugüne kadar bu konuda yayımlanmış ve her biri faizle ilgili manifesto değerindeki yazılarımızın bütünü bu soru-yorumların cevabını çözümleri ile birlikte ihtiva etmektedir; yeter ki okunsun, üzerinde çalışılsın, anlaşılsın, idrak edilsin ve gereği yapılsın… 
***
Bu arada Ahmet Yücel’in “VE ZEKKİR FE İNNE’Z-ZİKRÂ TENFEU’L-MÜ’MİNÎNE” başlıklı yazıma yazdığı kısa ve anlamlı yorumu da analım: 
“Allah razı olsun hocam... Devlet bazında ilgilenilmese bile, bireysel olarak öğüt alıp uygulayanlar olacaktır. Talep ve nasip meselesi... Selam ve hürmetlerimle...” 
Bu yorumun sebebi mezkûr yazımdaki şu cümleler olsa gerektir: 
“İlgililer ilgilenmezse; yapılması gerekeni yapmak için halkımız hazır olsun… / Devlet, hükümet, resmî kurumlar yapmazsa; siviller yani HALK olarak biz yapalım…” 
Sayın Cumhurbaşkanı, Sayın Başbakan, Sayın Bakanlar, Sayın Belediye Başkanları, Sayın Bürokratlar ve onların danışmanları ve de bütün diğer ilgililer bugüne kadar ilgilenip de gereğini yapmadıklarına/yapamadıklarına göre; iş başa/bize yani halkımıza kaldı demektir… 
Yani… 
Artık başka çare yok gibi; 
-Helâk olup topyekûn yok olmamak için… 
-Devlet ve hükümet ricalinden yapılması gerekenleri beklemektense… 
“SOSYAL TUFAN” karşısında yapılması gerekenleri HALK olarak biz yapalım… 
***
Yorumlarla başladım “Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne” yazıma BİR AİLEDEN gelen “özel” bir yorumla bitireyim: 
“10 Ağustos 2015 tarihli yazınız hakkında; Allah’ın selamı üzerinize olsun, Allah Resulüne de salatü selam olsun... / Kıymetli Reşat Nuri Erol beyefendi, 10.08.2015 tarihli yazınız her zamanki gibi dikkate değer... / Sa’y eden her kişinin sonunda Rabbinin ayetlerine teslimiyeti bu kadar mı güzel olur? / Böyle güzel insanlar dünya durdukça eksik olmaz inşallah, / Allah yar ve yardımcınız olsun. / Muhabbet ve selam ile...” T. Ailesi
Yazının AİLECEK okunup değerlendirilmesi dikkat çekici ve önemli; teşekkürler… 


Reşat Nuri Erol
13.08.2015
16:12




YORUMLAR
Toplam (9) adet yorum yapılmıştır

Ahmet Yücel - Tekrar Allah razı olsun hocam.
Dualarımız sizlerle. Milli Gazete'nin ve siz sevgili yazarlarımızın üzerimizde çok hakkı var. Sevgili Babam İhsan Yücel, Milli Nizam'dan bu yana Milli Görüşçüdür. Çocukluğumuzdan beri Milli Gazete, bir zaman da Yeni Devir iki gazete evimize girerdi. Yusuf Kerimoğlu hocamızın Fıkıh köşesini de her gün okurdum. Şuna inanıyorum, devlet Manevi Eğitim Reformu yaparsa, ana okulundan lise dahil ancak geleceğimizi teminat altına alabilir, maddeci yetişen bir nesil yarın savaştan da kaçar.
Ahmet Yücel - Tekrar Allah razı olsun hocam.2
Bir ilavede bulunmak istiyorum. Yazdığım yorumlarda, okuyucuların idarecilerimize, AKP'ye bir kaç defa oy verdiğimi itiraf ettikten sonra bize karşı, tekfire kadar varan hakaretlerine karşı çıktım. ehmett=talib=Ahmet Yücel isimleriyle yorumlar yazdım. AKP'ye destek verdiler diye Allah dostlarına kadar varan dil uzatmalara karşı çıktım. Nefsime karşı ''İĞRENÇSİNİZ'' yazan kardeşimize AYNAYA BAKAN KENDİNİ GÖRÜR dedim, hakkımı da helal ettim.
Ahmet Yücel - Tekrar Allah razı olsun hocam.3
Müslüman, kendi yaşantısından tek farkı oyu olan kardeşine, kafir, münafık vb. tekfire varan hakaretlerde bulunabilir mi? Konusu günah olan icraatlarda bulunanlar günahkar olmaz mı? İdare edene de, oy verene de bu tür hakaretlerde bulunmak doğru olur mu? ''EHLİ KIBLEYİ TEKFİR ETMEYİNİZ.'' sözü hak değil midir? Nefsimden yana tüm kardeşlerimize hakkım helal olsun. Yunus/62. Ayette dostlarını öven Allah CC., dostlarına buğz edenleri, allame vb. diyerek küçümseyenleri de inşallah affeder.
Ahmet Yücel - Devamı
Sevgili hocam, Milli Gazetemizin, sitemizin, nefsime ihtiyacı yok fakat nefsimin Milli Gazetemizi, sitemizi takip etmeye ihtiyacı var. Burası bir mektep gibi, Allah emeği geçenlerden razı olsun. Bu yüzden hiç bir hakaret karşısında yılmadım, küsüp gitmedim. AKP'ye oy verdim diye de, asla ÖNCE AHLAK VE MANEVİYAT ilkelerinden vaz geçmedim, taviz vermedim. AKP'den, SP'den siyasi bir beklentim de yok. Allah için yazayım, Allah dilediğine duyurur, diye düşündüm. HAKKINIZI HELAL EDİNİZ.
Ahmet Yücel - Bir ilave daha ekleyeyim.
MilliGazete.com.tr'de yorum yazıp çizsem de, dört dörtlük, dosdoğru bir müslüman olmadığımı, kusurlarımın çok olduğunu itiraf ederim fakat kusursuzluk, mükemmellik Allah'a mahsustur. Müslüman, din kardeşini kusurlarına rağmen sevmeli, tatlı dille uyarmalı. iktisat mezunu olarak ADİL EKONOMİK DÜZEN konuları, bir müslüman olarak milleti ve ümmeti ilgilendiren tüm konular ilgimi çekmekte, nefsim tüm konuları Milli Gazete'den takip etmeye çalışıyorum. ALLAH RAZI OLSUN, ALLAH'A EMANET OLUNUZ
pas at - Çok duygulandım ayol,
Ne güzel övmüşler karşılıklı..
Ahmet Yücel - ismini yazamayan kardeşim
Överken de Allah için övmeli, yererken de Allah için yermeli. Nefis hesabına olmasın. Seni de Allah için seviyorum. Hangi cümlemde hatam varsa, yaz uyar. Haklısın kardeşim dersem, o cümlemden, hatamdan dönerim. Zaten kusurum çok derken de tevazu yapmıyorum, sen de bizi seveceksen Allah için, kusurlarımıza rağmen sevmelisin. ''ZANDAN SAKININIZ, ZANNIN ÇOĞU GÜNAHTIR.''Hadis. Allah cümlemizi affetsin. ALLAH İÇİN SEVMEK, ALLAH İÇİN BUĞZ ETMEK, ibadet ise, BİRBİRİMİZİ ALLAH İÇİN SEVELİM...
Ahmet Yücel - İsimsiz kardeşimize 2
Ashabtan birisi, Peygamber efendimize, Ya Resulallah, şu kardeşimizi Allah için seviyorum, der. Peygamberimiz, ona söyledin mi, der. Hayır, deyince. Git, kardeşini Allah için sevdiğini, kendisine söyle, der. Kardeşine söylediğinde, ''BENİ KENDİSİ İÇİN SEVDİĞİN ZAT DA SENİ SEVSİN.'' diye mukabelede bulunur. Bugün SP'ne oy vereni sevip, vermeyene buğz etmek. Allah için sevip, Allah için buğz etmek bu mu? Yazdıklarımı Allah için değil, nefsim için yazıyorsam Allah benden sorsun...
Kasım Mollaoğlu - Ahmet Yücel Kardeşime
Değerli kardeşim birkaç yerde değerli yorumlarınızı gördüm. Oy verme nedeni ile kimse küfürle suçlanamaz, suçlayanlar cahillerdir. Keza Allah dostlarının da herhangibir partiyi desteklemek mecburiyeti YOKTUR. Ancak her seferinde AKP ye oy verdiğinizi de yazıyorsunuz. Biz SAADET partisine oy vermenizi bekliyoruz. Şayet bağlısı olduğunuz Allah dostu zat bu yönde telkinde bulunmuşsa itirazımız yok. Kendi insiyatifinizle AKP ye oy vermişseniz gelin bunu SAADET partisine çevirelim. Selam, muhabbetle...


Reşat Nuri Erol
13.08.2015
21:48



Ahmet Yücel - Allah razı olsun Kasım kardeşim
Allah dostları 2002'ye kadar Saadet'i desteklediler. Son seçimde tavsiyeye uyarak AKP'ye oy verdim. Bununla birlikte, Allah dostları parti tutmazlar yarın Saadet dediklerinde de tavsiyelerine tüm kardeşlerimiz uyacaklardır. AKP'ye oy vermem diyen diğer partili tanıdıklarımıza SP'ne oy vermelerini, Erbakan hocamızın da şeksiz şüphesiz bir Allah dostu olduğunu anlattım. Onlardan SP'ne verenler de oldu. 1 oy için bize buğzeden kardeşlerimize de hakkımı helal ettim. ALLAH'A EMANET OLUNUZ.
Ahmet Yücel - KARDEŞLERİMİZE.
Kasım Mollaoğlu kardeşimiz bize en güzel şekilde tebliğ etti. Kardeşlik, Allah için sevip, Allah için uyarmak bu şekilde olmalı. Oy vermek de ibadettir. Peygamberimiz,''HİÇ KİMSE İBADETİ İLE CENNETE GİREMEZ.''''GÜZEL AHLAKI TAMAMLAMAK İÇİN GÖNDERİLDİM.'' buyuruyorlar. Sevdiği ile beraber olmak isteyenler, sevdiklerinin ahlakı ile ahlaklanmaya çalışmalı. ''DİN NASİHATTIR.''Kimse hakaretin yanındaki nasihatı görmez. İSLAM SAADETTİR, ALLAH KULLARINA, SAADETE LAYIK OLDUKLARINDA LUTFEDECE
Ahmet Yücel - Yanlış anlaşılmaması için...
Sadece Tebliğ, kardeşlik, hakaret, tekfir vb. konulardaki yorumlarımda AKP'ye oy verdiğimi belirttim, bu nedenle bize sövenler olduğunu söyledim. Bunun yanlışlığını dile getirdim, yazarlarımız bu konuyu yazsınlar istedim, kimseye sesimi duyuramadım. AKP'ye oy verdiğimi söylemeden, Bize hakaret eden var deseydim yalan olmaz mıydı? İkincisi AKP'li değilim, her zaman şiddetle eleştiriyorum. Bugün SP, AKP ile ittifakla meclise girmeli, hayra motor, şerre fren olmalı diye düşünüyorum.



Reşat Nuri Erol
14.08.2015
07:17


Ahmet Yücel - Oy vermek de ibadettir.
Bu cümlemi de açıklayayım. İbadet niyeti ile, ibadet aşkıyla SP'ne oy veren kardeşlerimiz için bir de bağlı olduğu Allah dostunun tavsiyesi ile oy verenler için söyledim. Adam ihale takibine halel gelmesin niyeti ile oy vermişse, onun için de ibadet sayılacak değil. İdareciler zararlı icraatlarından günah yüklenir, oy versin vermesin bu icraatları savunan, razı olan herkes de günaha ortak olur, şahsi düşüncemdir. Yanılıyorsam kardeşlerimiz Allah için uyarsınlar. Allah'a emanet olunuz.






Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 128714 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 32559 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 17790 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 15754 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 15366 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 14816 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14153 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14025 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 13894 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 13849 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 13701 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 13562 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 13502 Okunma
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 13474 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 13439 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13042 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 12943 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 12741 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 12705 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 12697 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 12695 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 12676 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12172 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12114 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 11935 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 11908 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 11899 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 11652 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 11608 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 11547 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 11479 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 11443 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 11380 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 11350 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 11325 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11186 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11092 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11064 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 10998 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 10970 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 10946 Okunma
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 10709 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 10650 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 10641 Okunma
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 10579 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 10569 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 10488 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 10470 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 10442 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 10438 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 10436 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 10409 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 10366 Okunma
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 10360 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 10341 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 10320 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 10295 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10245 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10237 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10227 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 10201 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10168 Okunma
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10110 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10082 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 9868 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 9856 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 9852 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 9831 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 9805 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 9800 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 9797 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 9789 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 9718 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 9680 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 9566 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 9499 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 9499 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 9485 Okunma
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9467 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 9426 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9288 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9271 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9212 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9201 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9200 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9147 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9064 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9000 Okunma
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 8932 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 8932 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 8806 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 8746 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm/sermaye III. dünya savaşı derdinde ama
26.10.2015 8732 Okunma
1 Yorum 26.10.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 8719 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 8714 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 8669 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 8659 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm değerlendirmeleri ve çözüm
30.01.2016 8651 Okunma
1 Yorum 30.01.2016 14:35
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 8605 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 888. Hafta Seminerinden…
15.11.2016 8558 Okunma
3 Yorum 16.11.2016 12:41


© 2024 - Akevler