Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015
14801 Okunma, 6 Yorum

 

 

http://www.milligazete.com.tr/koseyazisi/AKPyi_kim_kusa_cevirdi_Erdogan_mi_Davutoglu_mu/25303#.VY2y_Pntmko

 

AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?

AK Parti’yi kimin kuşa çevirdiğinin iyi anlaşılması için Nasreddin Hoca’dan yararlanalım ve şu gergin siyaset stresini bir fıkra ile de olsa hafifletmeye çalışalım. Meşhur fıkradır, bu gibi durumlara cuk diye oturur. Ne olduğunu hatırlatalım. Nasreddin Hoca bir leyleğin gagasını ve bacaklarını budadıktan sonra demiş ki:“Hah, işte şimdi kuşa benzedin!”

Bu durumda bir soru akla geliyor: Gagası ve bacakları kesilen kuş yaşar mı?

Bir soru daha: AK Parti şimdi AKP olup bir kuşa benzediyse, acaba bu kuş hangi kuş?

O kuşun da ne olduğunu anlamak için Erbakan Hoca’mızdan istifade etmeliyiz. Hani Erbakan Hoca’mızın şu meşhur “canlı kuş - cansız kuş” ya da “içi saman dolu cansız kuş” benzetmesi var ya… Peki, bunu ne diye hatırlattım? Bu hatırlatmamın sebebi de açık değil mi? Tekrar soralım: Gagası ve bacakları kesilen kuş yaşar mı, var olabilir mi? Erbakan Hoca’nın benzetmesiyle ancak “içi saman dolu -cansız ve ruhsuz- kuş” olarak var olabilir.

Tekrar en başa dönelim. AK Parti kurulurken içi saman dolu olarak kuruldu; çünkü “canı ve ruhu” yani “Millî Görüş ve Adil Düzen” gömleği (can ve ruh) olmadan kurulmuştu...

-AK Parti’de, ilk seçimde bünyesinde olan Millî Görüş kökenli milletvekillerinin tamamına yakını, bir sonraki seçimde -1 Mart Tezkeresi’ne ‘HAYIR’ dediler diye- budandı!..

-İlk seçimden son seçime kadarki dönem arasında da budanmalar aynen devam etti!..

-AKP, 7 Haziran 2015 Seçimi’nde de ‘üç dönem’ gerekçesiyle tamamen budandı!..

Bana sorarsanız, “canlı kuş” bir yana, artık “içi saman dolu cansız kuş” da kalmadı!..

Sadece ben değil, benim gibi düşünen bir yazar, dünkü (Cuma) yazısında, bakın ne diyor: “Herkesi özellikle AKP'yi bu tablo karşısında düşünmeye davet ediyorum. Meclis'te kürsüye çıkan milletvekillerini izlerken de tanık oldum, AKP'de AK Partili milletvekili sayısı epey azalmış. Ne demek istediğimi AK Parti'nin kurucuları ve bu siyasi hareketi yakından izleyenler bilir. 2002, 2007 ruhunu kavrayanlar da... AK Parti yok artık, AKP oldu... / Bu AKP, 2002'nin 2007'nin AK Partisi değil. Ne misyon, ne kadro, ne ruh olarak. / Milletvekillerinin profiline bakın anlarsınız. AK Parti bir kadro hareketiydi. Bugün Meclis Başkanlığı için üç kişi saymakta zorlanıyoruz. İsim vererek rencide etmek istemem…”

Üstadım Süleyman Karagülle, hemen seçim sonrasındaki yorumlarından birinde şunları yazdı: “AK Parti’ye 7 Haziran Seçimi’nde Akevler’den iki profesör başvurmuş, ikisi de biri İlâhiyat (Yüksek İslâm Enstitüsü) olmak üzere iki fakülte bitirmişlerdir. Bunlardan Prof. Dr. Arif Ersoy, (Refah Partisi’nden iki dönem) Çorum Belediye Başkanlığı yapmış, uluslararası yerel yönetimin Türkiye tek temsilcisi olmuş, Millî Görüş partilerinin “Adil Düzen” öğretmenliğini yapmıştır. Prof. Dr. Sabri Tekir iki fakülte bitirmiş, profesörlük dışında Devlet Bakanlığı (Refah-Yol Hükümeti) yapmış, rektörlük yapmış ve üniversite kurucusu olmuştur. Türkiye’de bu iki profesör seviyesinde başka kaç kişi var, bilemiyorum. Bu iki profesörün iki vasfı vardır; Millî Görüşçü ve Akevler kurucularından olmak. Demek ki bu iki profesörü dışlamak sadece Akevler’den uzak kalma amacını gütmektedir. Adaylar tespit edilmeden yazdığım yazıda “bunları listeye almazsanız Akevler’i dışlıyorsunuz demektir” demiştim; durum böyle olunca bizim AK Parti ile bir ilişkimiz kalmamıştır...”

Üstad değerlendirmelerine devam ediyor. İki hafta sonra yayımlanacak haftalık “KUR’AN VE İLİM” çalışmalarımızın bir yerindeki değerlendirme aynen şöyle: “AK Parti, Prof. Dr. Arif Ersoy ve Prof. Dr. Sabri Tekir’i 7 Haziran Seçimi’nde aday göstermemekle, Akevler ile olan ilgisini kesti diye düşünüyoruz. Bunun anlamı şudur; Akevler’in onlarla yapacağı bir iş kalmadı. Biz artık kendi gemimizi yapmaya başlamalıyız. Tufan yaklaşmıştır!”

Peki, AK Parti’yi kim “cansız/ruhsuz” kuşa çevirdi; Erdoğan mı Davutoğlu mu?!.

 

 

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
26.06.2015
23:24


http://www.milligazete.com.tr/koseyazisi/AKPyi_kim_kusa_cevirdi_Erdogan_mi_Davutoglu_mu/25303#.VY2y_Pntmko



Reşat Nuri Erol
27.06.2015
12:19


YORUMLAR
yesevizade -
Kibir
Bölen bölünür kaidesi işliyor ve Akp de böyle oluyor. Dünyada bu kadar Müslüman zulüm altında inim inim inlerken, kendi ikballeri için her şeyi mübah görenlerin saltanatları yavaş yavaş çökmektedir. Ama olan da yine Müslümanlara ve insanlığa olmaktadır. Bunun vebali Erdoğan ve Davutoğlu'na yeter de artar bile.


Reşat Nuri Erol
28.06.2015
10:13


YORUMLARIN TAMAMI ŞÖYLE;


YORUMLARToplam (4) adet yorum yapılmıştır
yesevizade - Kibir
Bölen bölünür kaidesi işliyor ve Akp.de böyle oluyor. Dünyada bu kadar müsluman zulüm altında inim inim inlerken kendi ikballeriiçin her şeyi mübah görenlerin saltanatları yavaş yavaş çokmektedir.Ama olan da yine müslumanlara ve insanlığa olmaktadir.Bunun vebali Erdoğan ve Davutoglu'n yeter de artar bile.
asımın nesli - sayın yazar
sayın yazar oruç başına mı vurdu
ramazan serif - Asımın nesli' ne:
Hayır, normal zamanlarda da öyle yazıyor.
Reşat Nuri EROL - ASIMIN NESLİ'NE!
MUHTEREM; İSMİNİ YAZMAMIŞSIN AMA YİNE DE CEVAP VEREYİM! ASLINDA CEVAP YAZININ GENEL İÇERİĞİNDE VAR; GELECEK "AK PARTİ YA GÖMLEK GİYECEK YA DA SİLİNECEK" BAŞLIKLI YAZIMDA DA ASIL CEVAP VAR. BİZ DEVAMLI ORUÇ TUTTUĞUMUZ İÇİN ORUÇ BAŞIMIZA VURMUYOR, ELHAMDÜLİLLAH. HER ZAMAN AYNI ŞEYLERİ YAZIYORUZ AMA ANLAMAK İÇİN SUMMUN BUKMUN UMYUN OLMAMAK GEREKİYOR. SELAM VE DUA VE DE ŞİFA DİLEKLERİMLE...



Reşat Nuri Erol
28.06.2015
19:37


http://www.postmedya.com/gazete/resat-nuri-erol-dan-anlamli-soru-tufan-yaklasmistir-peki-ak-partiyi-kim-cansizruhsuz-kusa-cevirdi-erdogan-mi-davutoglu-mu-h113120.html



Reşat Nuri Erol
28.06.2015
19:38


27 Haziran 2015 Cumartesi 15:15

   

Reşat Nuri Erol'dan Anlamlı Soru: AK Parti’yi Kim Kuşa Çevirdi?
15 2 0 0



Reşat Nuri Erol
08.07.2015
13:24



27 Haziran 2015 Cumartesi 15:15

   

Reşat Nuri Erol'dan Anlamlı Soru: AK Parti’yi Kim Kuşa Çevirdi?

AK Parti’yi kimin kuşa çevirdiğinin iyi anlaşılması için Nasreddin Hoca’dan yararlanalım ve şu gergin siyaset stresini bir fıkra ile de olsa hafifletmeye çalışalım. Meşhur fıkradır, bu gibi durumlara cuk diye oturur. Ne olduğunu hatırlatalım. Nasreddin Hoca bir leyleğin gagasını ve bacaklarını budadıktan sonra demiş ki: 

“Hah, işte şimdi kuşa benzedin!” 
Bu durumda bir soru akla geliyor: Gagası ve bacakları kesilen kuş yaşar mı? 
Bir soru daha: AK Parti şimdi AKP olup bir kuşa benzediyse, acaba bu kuş hangi kuş? 

O kuşun da ne olduğunu anlamak için Erbakan Hoca’mızdan istifade etmeliyiz. Hani Erbakan Hoca’mızın şu meşhur “canlı kuş-cansız kuş” ya da “içi saman dolu cansız kuş” benzetmesi var ya… Peki, bunu ne diye hatırlattım? Bu hatırlatmamın sebebi de açık değil mi? Tekrar soralım: Gagası ve bacakları kesilen kuş yaşar mı, var olabilir mi? Erbakan Hoca’nın benzetmesiyle ancak “içi saman dolu -cansız ve ruhsuz- kuş” olarak var olabilir. 

Tekrar en başa dönelim. AK Parti kurulurken içi saman dolu olarak kuruldu; çünkü “canı ve ruhu” yani “Millî Görüş ve Adil Düzen” gömleği (can ve ruh) olmadan kurulmuştu... 
-AK Parti’de, ilk seçimde bünyesinde olan Millî Görüş kökenli milletvekillerinin tamamına yakını, bir sonraki seçimde -1 Mart Tezkeresi’ne ‘HAYIR’ dediler diye- budandı!..
-İlk seçimden son seçime kadarki dönem arasında da budanmalar aynen devam etti!.. 
-AKP, 7 Haziran 2015 Seçimi’nde de ‘üç dönem’ gerekçesiyle tamamen budandı!.. 
Bana sorarsanız, “canlı kuş” bir yana, artık “içi saman dolu cansız kuş” da kalmadı!.. 
Sadece ben değil, benim gibi düşünen bir yazar, dünkü (Cuma) yazısında, bakın ne diyor: “Herkesi özellikle AKP’yi bu tablo karşısında düşünmeye davet ediyorum. Meclis’te kürsüye çıkan milletvekillerini izlerken de tanık oldum, AKP’de AK Partili milletvekili sayısı epey azalmış. Ne demek istediğimi AK Parti’nin kurucuları ve bu siyasi hareketi yakından izleyenler bilir. 2002, 2007 ruhunu kavrayanlar da... AK Parti yok artık, AKP oldu... / Bu AKP, 2002’nin 2007’nin AK Partisi değil. Ne misyon, ne kadro, ne ruh olarak. / Milletvekillerinin profiline bakın anlarsınız. AK Parti bir kadro hareketiydi. Bugün Meclis Başkanlığı için üç kişi saymakta zorlanıyoruz. İsim vererek rencide etmek istemem…” 

Üstadım Süleyman Karagülle, hemen seçim sonrasındaki yorumlarından birinde şunları yazdı: “AK Parti’ye 7 Haziran Seçimi’nde Akevler’den iki profesör başvurmuş, ikisi de biri İlâhiyat (Yüksek İslâm Enstitüsü) olmak üzere iki fakülte bitirmişlerdir. Bunlardan Prof. Dr. Arif Ersoy, (Refah Partisi’nden iki dönem) Çorum Belediye Başkanlığı yapmış, uluslararası yerel yönetimin Türkiye’de tek temsilcisi olmuş, Millî Görüş partilerinin “Adil Düzen” öğretmenliğini yapmıştır. Prof. Dr. Sabri Tekir iki fakülte bitirmiş, profesörlük dışında Devlet Bakanlığı (Refah-Yol Hükümeti) yapmış, rektörlük yapmış ve üniversite kurucusu olmuştur. Türkiye’de bu iki profesör seviyesinde başka kaç kişi var, bilemiyorum. Bu iki profesörün iki vasfı vardır; Millî Görüşçü ve Akevler kurucularından olmak. Demek ki bu iki profesörü dışlamak sadece Akevler’den uzak kalma amacını gütmektedir. Adaylar tespit edilmeden yazdığım yazıda ‘bunları listeye almazsanız Akevler’i dışlıyorsunuz demektir’ demiştim; durum böyle olunca bizim AK Parti ile bir ilişkimiz kalmamıştır...” 

Üstad değerlendirmelerine devam ediyor. İki hafta sonra yayımlanacak haftalık “KUR’AN VE İLİM” çalışmalarımızın bir yerindeki değerlendirme aynen şöyle: “AK Parti, Prof. Dr. Arif Ersoy ve Prof. Dr. Sabri Tekir’i 7 Haziran Seçimi’nde aday göstermemekle, Akevler ile olan ilgisini kesti diye düşünüyoruz. Bunun anlamı şudur; Akevler’in onlarla yapacağı bir iş kalmadı. Biz artık kendi gemimizi yapmaya başlamalıyız. Tufan yaklaşmıştır!” 

Peki, AK Parti’yi kim “cansız/ruhsuz” kuşa çevirdi; Erdoğan mı Davutoğlu mu?!.








Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131379 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33347 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18583 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16536 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16450 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15557 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14819 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14801 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14668 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14571 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14479 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14325 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14226 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14204 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14075 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13828 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13811 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13677 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13570 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13499 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13478 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13461 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12968 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12913 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12704 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12689 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12553 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12432 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12327 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12288 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12274 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12274 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12260 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12202 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12150 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12137 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11912 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11713 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11663 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11631 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11518 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11409 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11342 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11278 Okunma
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11274 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11229 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11225 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11168 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11155 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11154 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11151 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11087 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 11080 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11072 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 11070 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11062 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 11056 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 11034 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10969 Okunma
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10950 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10918 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10870 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10813 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10728 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10635 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10586 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10582 Okunma
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10576 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10495 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10492 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10486 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10440 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10403 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10351 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10343 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10212 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10144 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10140 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10115 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 10033 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9947 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9925 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9902 Okunma
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9901 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9875 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9828 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9819 Okunma
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9738 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9706 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9665 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9614 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9555 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9524 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9490 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9362 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9359 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9351 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9338 Okunma
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9330 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 888. Hafta Seminerinden…
15.11.2016 9255 Okunma
3 Yorum 16.11.2016 12:41


© 2025 - Akevler