Reşat Nuri Erol
Yeni Sistem Devlet Başkanımıza Açık Sorular…
26.06.2018
3413 Okunma, 3 Yorum

 

Yeni Sistem Devlet Başkanımıza Açık Sorular…

Hiss-i kable’l-vuku’ halet-i ruhundaydım, dün (24 Haziran), neredeyse bütün gün…

Ve olan oldu, ‘millet’ de ‘cumhur’ da seçimini yaptı; ‘sonuç hayırlı olsun’…

İmparatorluk dağıldıktan ve Cumhuriyet kurulduktan sonra, belki de en önemli seçimi yaşadık ama seçime bu boyutlarıyla bakan ve gören o kadar az ki; meseleyi bu seviyede yazmaya hiç teşebbüs etmedim bile! Ne demek istiyorum? Kısaca izah etmeye çalışayım.

Cumhuriyet, imparatorluk seviyesindeki -dünyada adeta eşi benzeri olmayan- altı asırlık bir ‘devlet’in dağılması sonrasında ve İstiklal Savaşı’nın ardından kuruldu...

Demek istediğim şu:

Türkiye Cumhuriyeti Devleti dağılmamışken ve devlet kurulduğundan beri ülke veya -II. Dünya Savaşı dâhil- dünya çapında bir savaş yaşamamışken, durup dururken, hangi gerekçelerle ‘sistem’ değiştirildi ve bu neden yapıldı; bunu kim yaptı veya yaptırdı?!.

‘AK Parti ve/ya Recep Tayyip Erdoğan yaptı’ diyen olabilir ama bunu diyen kendisi bile dediğine ne kadar inanır, acaba?!. Önceki ‘sistem’de 16 yıllık iktidar partisine yüzde 30-40 oy yetiyorken, AK Parti kendi ayağına kurşun sıkarak bu ‘yeni sisteme’ ne diye geçti ki?!.

‘Başımıza nereden (kim) sardı bu yüzde 50+1’i!’ başlıklı yazımda (20.06.2018) bu soru/nun detaylarını yazmıştım, meraklısı oraya bakabilir derim...

‘Devlet Bahçeli ve ona akıl veren güç yaptı, yaptırdı’ diyenleri dinlemek isterim; daha doğrusu dinleyip anlamak isterim; çünkü bu seçimin tek galibi o ve partisi (midir)?!.

Bir soru/n daha: Devlet Bahçeli daha düne kadar AK Parti ve Recep Tayyip Erdoğan hakkında en ağır sözleri söylemiş ve ağıza alınmayacak ithamları yapmışken, bugün ne oldu da dönüş yapıp tam tersi söylem ve davranışlar içine girdi ve bu ortağa ne kadar güvenilebilir?!.

İşte bu sorundan dolayı, bu seçim sonucunda Saadet Partisi -aynen 70’lerdeki Millî Selâmet Partisi gibi- kilit parti olmalıydı, bundan dolayı seçim öncesinde Saadet Partisi merkezli yazılar yazdım ama düşündüğüm ve aklım ile gönlümden geçen gerçekleşmedi…

Sorumu biraz değiştirerek ve genişleterek tekrar soruyorum:

R. Tayyip Erdoğan, ilk seçim sonrasında ve özellikle 1 Mart Tezkeresi etkisiyle Millî Görüş kökenlileri partisinden temizlemeye başladı ve her seçimde bu temizliği giderek artırdı. Bu temizlikler sonrasında geriye kaç Millî Görüş kökenli kaldı demiyorum; çünkü ‘Millî Görüş gömleğini çıkardım’ diyerek yola çıkan bir parti liderine bu soruyu sormak abesle iştigal olur.

Millî Görüş” gömleğini çıkaran, “Adil Düzen” ceketini hiç giymeyen ama en sonunda MHP ve Devlet Bahçeli’nin malum gömlek ve ceketini giymek zorunda kalan bir lider ve onun partisi (kuruluşundan beri çok değişen o partiden geriye ne kaldıysa!), ‘sistem’ değişikliği başta olmak üzere, özellikle bu son dönemdeki değişim ve değişiklikleri neden yaptı ve/ya kim yaptırdı?!. Parantez içinde ‘kuruluşundan beri çok değişen o partiden geriye ne kaldıysa’ dedim; ne demek istedim? Evet, o partinin kuruluş felsefesinden ve o felsefeyi oluşturan kurucularından geriye ne kaldı?!. Partilerini kurarken, Necmettin Erbakan gibi ‘tek adam’ olmayacakları söyleyenler, Erbakan Hocaya bu iftirayı atanlar ve ‘ortak akıl’ ile hareket edeceklerini söyleyenler, en sonunda hem kendileri ‘tek adam’ oldular hem de ‘ortak akıl’ özelliklerini tamamen kaybettiler. Nitekim bir müddet önce, AK Parti kurucularından bana göre en önde gelenlerinden birine dedim ki; ‘Erbakan Hoca ile ilgili yaptığınız ithamların her biri başınıza gelmeden bu dünyayı terk edemeyeceksiniz…’; ‘Doğru söylüyorsun!’ dedi.

‘Erbakan Hoca’ demişken, Erbakan ile devam edeyim ve bitireyim:

Biz, 1969 Bağımsılar Hareketi ve sonrasında kurulan 5 parti (Millî Nizam, Millî Selamet, Refah, Fazilet, Saadet partileri) dönemlerinde, istediğimiz her zaman Erbakan Hoca ile görüştük ve özellikle “Adil Düzen” çalışmalarımızla hem Türkiye hem de dünyayı değiştirdik; bu değişimleri bu köşede çok yazdım, meraklısı o yazılara bakabilir…

Ama AK Parti’yi kurduğundan yani 16 yıldan beri Recep Tayyip Erdoğan ile bir kere bile görüşemedik ve Recep Tayyip Erdoğan, MHP ile bu ‘sistem’ değişikliğini yaptı!?.

‘Yeni Sistem Devlet Başkanımıza Açık (ilk Mektup ve) Sorular’ şimdilik bu kadar!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
26.06.2018
09:12


Yeni sistem Devlet Başkanımıza açık sorular…


Hiss-i kable’l-vuku’ halet-i ruhundaydım, dün (24 Haziran), neredeyse bütün gün…

Ve olan oldu, ‘millet’ de ‘cumhur’ da seçimini yaptı; ‘sonuç hayırlı olsun’…

İmparatorluk dağıldıktan ve Cumhuriyet kurulduktan sonra, belki de en önemli seçimi yaşadık ama seçime bu boyutlarıyla bakan ve gören o kadar az ki; meseleyi bu seviyede yazmaya hiç teşebbüs etmedim bile! Ne demek istiyorum? Kısaca izah etmeye çalışayım. 

Cumhuriyet, imparatorluk seviyesindeki -dünyada adeta eşi benzeri olmayan- altı asırlık bir ‘devlet’in dağılması sonrasında ve İstiklal Savaşı’nın ardından kuruldu...

Demek istediğim şu:

Türkiye Cumhuriyeti Devleti dağılmamışken ve devlet kurulduğundan beri ülke veya -II. Dünya Savaşı dâhil- dünya çapında bir savaş yaşamamışken, durup dururken, hangi gerekçelerle ‘sistem’ değiştirildi ve bu neden yapıldı; bunu kim yaptı veya yaptırdı?!.

‘AK Parti ve/ya Recep Tayyip Erdoğan yaptı’ diyen olabilir ama bunu diyen kendisi bile dediğine ne kadar inanır, acaba?!. Önceki ‘sistem’de 16 yıllık iktidar partisine yüzde 30-40 oy yetiyorken, AK Parti kendi ayağına kurşun sıkarak bu ‘yeni sisteme’ ne diye geçti ki?!.

‘Başımıza nereden (kim) sardı bu yüzde 50+1’i!’ başlıklı yazımda (20.06.2018) bu soru/nun detaylarını yazmıştım, meraklısı oraya bakabilir derim... 

‘Devlet Bahçeli ve ona akıl veren güç yaptı, yaptırdı’ diyenleri dinlemek isterim; daha doğrusu dinleyip anlamak isterim; çünkü bu seçimin tek galibi o ve partisi (midir)?!.

Bir soru/n daha: Devlet Bahçeli daha düne kadar AK Parti ve Recep Tayyip Erdoğan hakkında en ağır sözleri söylemiş ve ağza alınmayacak ithamları yapmışken, bugün ne oldu da dönüş yapıp tam tersi söylem ve davranışlar içine girdi ve bu ortağa ne kadar güvenilebilir?!.

İşte bu sorundan dolayı, bu seçim sonucunda Saadet Partisi -aynen 70’lerdeki Millî Selâmet Partisi gibi- kilit parti olmalıydı, bundan dolayı seçim öncesinde Saadet Partisi merkezli yazılar yazdım ama düşündüğüm ve aklım ile gönlümden geçen gerçekleşmedi… 

Sorumu biraz değiştirerek ve genişleterek tekrar soruyorum:

R. Tayyip Erdoğan, ilk seçim sonrasında ve özellikle 1 Mart Tezkeresi etkisiyle Millî Görüş kökenlileri partisinden temizlemeye başladı ve her seçimde bu temizliği giderek artırdı. Bu temizlikler sonrasında geriye kaç Millî Görüş kökenli kaldı demiyorum; çünkü ‘Millî Görüş gömleğini çıkardım’ diyerek yola çıkan bir parti liderine bu soruyu sormak abesle iştigal olur. 
“Millî Görüş” gömleğini çıkaran, “Adil Düzen” ceketini hiç giymeyen ama en sonunda MHP ve Devlet Bahçeli’nin malum gömlek ve ceketini giymek zorunda kalan bir lider ve onun partisi (kuruluşundan beri çok değişen o partiden geriye ne kaldıysa!), ‘sistem’ değişikliği başta olmak üzere, özellikle bu son dönemdeki değişim ve değişiklikleri neden yaptı ve/ya kim yaptırdı?!. Parantez içinde ‘kuruluşundan beri çok değişen o partiden geriye ne kaldıysa’ dedim; ne demek istedim? Evet, o partinin kuruluş felsefesinden ve o felsefeyi oluşturan kurucularından geriye ne kaldı?!. Partilerini kurarken, Necmettin Erbakan gibi ‘tek adam’ olmayacaklarını söyleyenler, Erbakan Hocaya bu iftirayı atanlar ve ‘ortak akıl’ ile hareket edeceklerini söyleyenler, en sonunda hem kendileri ‘tek adam’ oldular hem de ‘ortak akıl’ özelliklerini tamamen kaybettiler. Nitekim bir müddet önce, AK Parti kurucularından bana göre en önde gelenlerinden birine dedim ki; ‘Erbakan Hoca ile ilgili yaptığınız ithamların her biri başınıza gelmeden bu dünyayı terk edemeyeceksiniz…’; ‘Doğru söylüyorsun!’ dedi. 
‘Erbakan Hoca’ demişken, Erbakan ile devam edeyim ve bitireyim:

Biz, 1969 Bağımsılar Hareketi ve sonrasında kurulan 5 parti (Millî Nizam, Millî Selamet, Refah, Fazilet, Saadet partileri) dönemlerinde, istediğimiz her zaman Erbakan Hoca ile görüştük ve özellikle “Adil Düzen” çalışmalarımızla hem Türkiye hem de dünyayı değiştirdik; bu değişimleri bu köşede çok yazdım, meraklısı o yazılara bakabilir… 

Ama AK Parti’yi kurduğundan yani 16 yıldan beri Recep Tayyip Erdoğan ile bir kere bile görüşemedik ve Recep Tayyip Erdoğan, MHP ile bu ‘sistem’ değişikliğini yaptı!?.

‘Yeni Sistem Devlet Başkanımıza Açık (ilk Mektup ve) Sorular’ şimdilik bu kadar!

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

26 Haziran 2018
Ahmet Yücel
26.06.2018
12:24

Sevgili Reşat Erol hocam,

Erbakan hocamızın da başkanlık ile ilgili konuşmaları vardı. Bugünkü durumdan farklı olsa da yine de önemlidir.

Bugün hocamızın konu ile ilgili konuşmalarını dinleyim, derken, önemli bulduğum bir açıklamasına yer vereyim istedim bu yorumumda.

Sunucu bayan, Erdoğan milli geliri artırdı, diyor.

Erbakan hocam, 8 yılda borcu 80 den 580 e çıkardı, bu mu milli geliri artırmak, diyor.

Sunucu bayan, son cümlenizi alayım, dediğinde.

Erbakan hocam, "TAYYİP BİZİM TALEBEMİZ, ONU FAYDALI İŞLERDE KULLANACAĞIZ." diyor.

Şahsidüşünceme göre 24 Haziran 2018 seçimleri ile birlikte, en faydalı işlerin zamanı gelmiştir. Buna inanıyorum. Belki başkaları bu konuda tam tersini düşünebilirler. Fakat aynı konuda iki zıt düşünce varsa, birisi tutacaktır. İnşallah Erbakan hocamızın dediği olacak, Türkiye ve ümmet kazanacak.

Selam, sevgi ve hürmetlerimi sunuyorum.

Reşat Nuri Erol
26.06.2018
12:28


Yorumlar

(1)
01

Fazıl Demirkol - Erdoğan sistem değişikliğine bence şunun için gittiı; Belediye başkanlığı, Başbakanlık, Cumhur Başkanlığı seçilmişte seçilmiş, seçilmişte seçilmiş,seçilmişte seçilmiş artık yorulmuş,ittifakların önünüde açayım böylece nasıl olsa aşamam barajı %50+1 e çıkarıp iktidarı devredeyim artık dinleneyim düşüncesiyle yaptı.AMMA VELAKİN MİLLET BIRAKMIYOR, O NE YAPSIN

Yanıtla.0Beğen26 Haziran 06:37




Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131280 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33310 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18522 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16489 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16381 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15539 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14782 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14776 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14632 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14531 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14453 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14274 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14197 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14163 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14039 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13780 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13766 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13655 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13506 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13458 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13436 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13434 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12924 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12853 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12662 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12626 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12510 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12392 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12257 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12238 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12226 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12217 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12195 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12138 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12120 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12095 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11892 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11676 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11634 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11609 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11491 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11351 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11272 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11242 Okunma
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11209 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11198 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11196 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11126 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11110 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11105 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11085 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11042 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11040 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11039 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 11033 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 11027 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 11026 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 11013 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10922 Okunma
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10918 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10896 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10837 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10757 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10703 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10604 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10548 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10543 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10531 Okunma
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10467 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10457 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10456 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10389 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10380 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10313 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10303 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10185 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10101 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10059 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10048 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9988 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9914 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9901 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9872 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9865 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9841 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9809 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9791 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9682 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9656 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9643 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9579 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9524 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9497 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9451 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9314 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9310 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9305 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9302 Okunma
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9272 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm/sermaye III. dünya savaşı derdinde ama
26.10.2015 9216 Okunma
1 Yorum 26.10.2015 22:44


© 2025 - Akevler