Reşat Nuri Erol
İslam’ı güncellemek dendi ya; okuyun bakalım!
13.03.2018
2806 Okunma, 2 Yorum

 

İslam’ı güncellemek dendi ya; okuyun bakalım!

Tartışmaya belki de çok farklı bir yerden başlamamız gerekir ki; öyle yapacağım…

Evet, ‘İslamİ nİzam’ yani ADİL DÜZEN…” başlıklı ve 11 Şubat 2018 tarihli yazımdan başlayabiliriz ki; yazının sadece başlığı bile arif olana her şeyi anlatıyor…

Adil Düzen’i İslam düzeni olarak takdim edebiliriz” başlıklı ve 19 Şubat 2018 tarihli yazımız, benzer gündemin devamında yazıldı ve konuya daha bir açıklık getirildi…

O yazıda yazdıklarımızın bir bölümünü hatırlamamız gerekiyor: “Geçen haftaki iki ana yorumumuzun başlıkları da şöyle: 1. İSLAM DÜZENİ 2. SAVAŞ OYUNU. / İSLAMİ NİZAM” yani “ADİL DÜZEN” ile başlamış, devamında “Bizim işimiz “Adil Düzen”i getirmek olmalıdır ” demiş; “Sağlık…” üzerinden süren savaşa değinmişiz… / “İSLAM DÜZENİ” demişken; önemine binaen, çok önemli hatırlatmalar yaptığımız o yorumumuzun önemli bir bölümünü aktarmam gerekecek: Bizim “Adİl Düzen” dediğimiz aslında “İslam düzenİ”dir. Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın başkanlığında Akevler ekibi olarak “Adil Düzen” çalışmalarını yaparken adına “İslam Düzeni” demedik de “Adil Düzen” dedik. / Neden? / Bunun iki sebebi vardır. / Birincisi, yanlış anlaşılma endişesidir. Bugün “İslam” kelimesi tahrif edilmiştir. Önce, İslâm düzeni demek sadece Kur’an düzeni demek değildir, Hazreti Âdem’den kıyamete kadar sürüp gidecek olan peygamberler düzenidir. / Diğer sebebi ise; o günkü anlayışa göre İslam düzeni laikliğe aykırı idi, söyleyemezdiniz, parti olarak söyleseniz kapatılırdınız. / Oysa laikliğe aykırı olan İslam düzenini değil, İslam dinini istismardır, kötüye kullanılmasıdır. Biz Devlet Güvenlik Mahkemesi’ndeki davalarımızda bunu savunduk ve beraat ettik. Bugün artık laikliği savunan bile kalmadı. Dolayısıyla artık rahatlıkla “Adil Düzen”i “İslam düzeni” olarak takdim edebiliriz.” Devamında sadece başlıklar şöyle:

-İslamİyet şerİat (HUKUK) düzenİdİr...

-İslamİyet barış (SİLM) düzenİdİr...

- İslamİyet lİberal düzendİr…

-İslamİyet hak düzenİdİr...

Şubat ayını böyle geçirdik ama Mart ayına geçmeden önce, önemine binaen çok önemli bir noktayı tekraren hatırlatmam gerekiyor: Biz ilim ve amel, teori ve pratik olarak tam yarım yüzyıldan beri bu konular üzerinde çalışıyoruz… Mart ayına geçelim… Şubat sonunda ve Mart başında, “Erbakan Hocamızı anmak, anlamak ve gereğini yapmak” merkezli yazılar yazdım; vefatından sonraki her Şubat-Mart ayında yaptığım üzere…

Bence, Erbakan Hocamız ile yaptığımız kırk yıllık çalışmalarımızda, ülkemiz ve bütün beşeriyet için ürettiğimiz en önemli ürünün “Adİl Düzen” olduğunu, bizi bilen herkes biliyor ama Erbakan sonrasında maalesef bir türlü bu konu üzerinde gerektiği gibi durulmuyor… Erbakan Hocamızı anmaya odaklanmışken, bir yazarın bu konuyu dile getirmesi üzerine, 3-4-5 Mart 2018 tarihli üç yazımda bu konu üzerinde durmuştum…

Bugünkü hatırlatmalarımı, 4 Mart tarihli ve “‘Adil Düzen’i tartışmak-2; Erbakan’ı anarken…” başlıklı yazımın bir bölümüyle bitireyim: “Yeni Şafak Yazarı Kemal Öztürk’ün “‘Adil Düzen’ bir ütopya mıydı? İnsanlığa umut olabilir mi?” başlıklı yazısı şöyle başlıyordu: “Sorumuz şu: / Müslümanların insanlığa önerdiği ütopya nedir? Bu soruyu Erbakan Hoca’nın ‘Adİl Düzen’ kavramı etrafında tartışmaya açıyorum bu yazıda. / İlgi gösterenler buyursun...” / Bu yazı başlığını ve bu öneriyi okuyunca, neler yaptığımı önceki yazıda yazdım… / Kemal Öztürk’ün önerdiği tartışmanın detaylarına dalmayı deneyelim… / Yazının bütününde beş tane ara başlık var; sırasıyla şöyle:

1. YERYÜZÜNDEKİ CENNETİ ÖNERENLER

2. BATI MEDENİYETİ ÇÖKERKEN YERİNE NE GELİYOR?

3. ‘ADİL DÜZEN’ TEZİ BİR BOŞ HAYAL Mİ, SAĞLAM BİR ÜTOPYA MI?

4. ‘ADİL DÜZEN’ SORUNU DÜNYANIN HER YERİNDE ZİRVEDE

5. ‘ADİL DÜZEN’ DÜNYADA BİR UMUT OLABİLİR MİYDİ?

(Kaldığımız yerden devam ederiz, inşallah…)

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
13.03.2018
07:34


http://www.milligazete.com.tr/makale/1515703/resat-nuri-erol/islami-guncellemek-dendi-ya-okuyun-bakalim


İslam’ı güncellemek dendi ya; okuyun bakalım! 

Reşat Nuri Erol

REŞAT NURİ EROL

Seek00:00Current time00:00Volume
MAKALEYİ DİNLE

Tartışmaya belki de çok farklı bir yerden başlamamız gerekir ki; öyle yapacağım…

“Evet, ‘İslami nizam’ yani ADİL DÜZEN…” başlıklı ve 11 Şubat 2018 tarihli yazımdan başlayabiliriz ki; yazının sadece başlığı bile arif olana her şeyi anlatıyor…

“Adil Düzen’i İslam düzeni olarak takdim edebiliriz” başlıklı ve 19 Şubat 2018 tarihli yazımız, benzer gündemin devamında yazıldı ve konuya daha bir açıklık getirildi…

O yazıda yazdıklarımızın bir bölümünü hatırlamamız gerekiyor: “Geçen haftaki iki ana yorumumuzun başlıkları da şöyle: 1. İSLAM DÜZENİ 2. SAVAŞ OYUNU./ “İSLAMİ NİZAM” yani “ADİL DÜZEN” ile başlamış, devamında “Bizim işimiz “Adil Düzen”i getirmek olmalıdır ” demiş; “Sağlık…” üzerinden süren savaşa değinmişiz… / “İSLAM DÜZENİ” demişken; önemine binaen, çok önemli hatırlatmalar yaptığımız o yorumumuzun önemli bir bölümünü aktarmam gerekecek: Bizim “Adil Düzen” dediğimiz aslında “İslam düzeni”dir. Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın başkanlığında Akevler ekibi olarak “Adil Düzen” çalışmalarını yaparken adına “İslam Düzeni” demedik de “Adil Düzen” dedik. / Neden? / Bunun iki sebebi vardır. / Birincisi, yanlış anlaşılma endişesidir. Bugün “İslam” kelimesi tahrif edilmiştir. Önce, İslâm düzeni demek sadece Kur’an düzeni demek değildir, Hazreti Âdem’den kıyamete kadar sürüp gidecek olan peygamberler düzenidir. / Diğer sebebi ise; o günkü anlayışa göre İslam düzeni laikliğe aykırı idi, söyleyemezdiniz, parti olarak söyleseniz kapatılırdınız. / Oysa laikliğe aykırı olan İslam düzenini değil, İslam dinini istismardır, kötüye kullanılmasıdır. Biz Devlet Güvenlik Mahkemesi’nde davalarımızda bunu savunduk ve beraat ettik. Bugün artık laikliği savunan bile kalmadı. Dolayısıyla artık rahatlıkla “Adil Düzen”i “İslam düzeni” olarak takdim edebiliriz.” Devamında sadece başlıklar şöyle:

-İslamiyet şeriat (HUKUK) düzenidir...

-İslamiyet barış (SİLM) düzenidir...

-İslamiyet liberal düzendir…

-İslamiyet hak düzenidir...

Şubat ayını böyle geçirdik ama Mart ayına geçmeden önce, önemine binaen çok önemli bir noktayı tekraren hatırlatmam gerekiyor: Biz ilim ve amel, teori ve pratik olarak tam yarım yüzyıldan beri bu konular üzerinde çalışıyoruz… Mart ayına geçelim… Şubat sonunda ve Mart başında, “Erbakan Hocamızı anmak, anlamak ve gereğini yapmak” merkezli yazılar yazdım; vefatından sonraki her Şubat-Mart ayında yaptığım üzere…

Bence, Erbakan Hocamız ile yaptığımız kırk yıllık çalışmalarımızda, ülkemiz ve bütün beşeriyet için ürettiğimiz en önemli ürünün “Adil Düzen” olduğunu, bizi bilen herkes biliyor ama Erbakan sonrasında maalesef bir türlü bu konu üzerinde gerektiği gibi durulmuyor… Erbakan Hocamızı anmaya odaklanmışken, bir yazarın bu konuyu dile getirmesi üzerine, 3-4-5 Mart 2018 tarihli üç yazımda bu konu üzerinde durmuştum…

Bugünkü hatırlatmalarımı, 4 Mart tarihli ve “‘Adil Düzen’i tartışmak-2; Erbakan’ı anarken…” başlıklı yazımın bir bölümüyle bitireyim: “Yeni Şafak Yazarı Kemal Öztürk’ün “Adil Düzen bir ütopya mıydı? İnsanlığa umut olabilir mi?” başlıklı yazısı şöyle başlıyordu: “Sorumuz şu: / Müslümanların insanlığa önerdiği ütopya nedir? Bu soruyu Erbakan Hoca’nın ‘Adil Düzen’ kavramı etrafında tartışmaya açıyorum bu yazıda. / İlgi gösterenler buyursun...” / Bu yazı başlığını ve bu öneriyi okuyunca, neler yaptığımı önceki yazıda yazdım… /Kemal Öztürk’ün önerdiği tartışmanın detaylarına dalmayı deneyelim… / Yazının bütününde beş tane ara başlık var; sırasıyla şöyle:

  1. YERYÜZÜNDEKİ CENNETİ ÖNERENLER
  2. BATI MEDENİYETİ ÇÖKERKEN YERİNE NE GELİYOR?
  3. ‘ADİL DÜZEN’ TEZİ BİR BOŞ HAYAL Mİ, SAĞLAM BİR ÜTOPYA MI?
  4. ‘ADİL DÜZEN’ SORUNU DÜNYANIN HER YERİNDE ZİRVEDE
  5. ‘ADİL DÜZEN’ DÜNYADA BİR UMUT OLABİLİR MİYDİ?

(Kaldığımız yerden devam ederiz, inşallah…)

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

13 Mart 2018
*
***

Bir rüya, Erdoğan Hoca, SP ve Balkan ülkeleri

12.03.18 - Bu sabah (Cuma), sabah namazı öncesinde, bir rüya gördüm ve namaza uyandım… Namaz sonrasında günlük ilmî çal...

Kosova’dan bakış; Saadet Partisi kimi seçmeli?(3)

10.03.18 - Devam… “Ali Bey Müslüman “emin insan” olmalı derdi. Sizi görenler, size “Emin” desinler, derdi. Ali Bey’in e...

Kosova’dan Saadet Partisi’ne bakış ve Ali Bey (2)

09.03.18 - Kosovalı yazar ve hemşerim Adelina’nın, Saadet Partisi ile ilgili yazılarını değerlendiriyorduk… Bugün, Saad...

Kosova’dan Adelina’nın Saadet Partisi’ne bakışı

08.03.18 - Önce bir hatırlatma yapmam gerekiyor: Geçen Aralık ayının başında bu köşede, “Kosova’dan Türkiye’ye bakış” a...

Bu yazar ve yazılarla siyaset nereye?!. Ve Erbakan

06.03.18 - Evet… “Bu yazar ve yazılarıyla siyaset nereye?!.” başlıklı ve içerikli bir yazı yazı...

‘Adil Düzen’i tartışmak-3; Erbakan’ı anarken…

05.03.18 - Şubat-Mart aylarının bu günlerinde Erbakan Hocamızı anarken, bize göre Millî Görüş Hareketi Kurucu Lider ve Ö...

 ‘Adil Düzen’i tartışmak-2; Erbakan’ı anarken…

04.03.18 - Ne demiştik? “Adil Düzen ve Erbakan” değerlendirme ya da tartışmamıza devam edeceğiz… Evet, tartışmak ve gereğini...

‘Adil Düzen’-1; Erbakan, Kemal Öztürk, şeker!

03.03.18 - Erbakan Hocam vefat edeli yedi yıl oldu; Allah rahmet eyleye, cennetinde kavuştura... Erbakan Hocamı anma sadedinde, aylar önce...

Bir, iki, üç; bütün bu itiraflar son olur inşallah

02.03.18 - - Yıllardır bu köşede “özelleştirme, özerkleştir” diye yazdık; dinletemedik! - Mutlaka satacaksan bari yabancılara satma...

Erbakan haykırırdı; ihanetinizin sonucu işte bu

28.02.18 - Ne diyorduk? Önceki yazılarımızın sadece başlıklarını tekrar hatırlayalım: Erbakan’ı anmak; Erbakan yapar, bunlar s...

12345678910
Reşat Nuri Erol
20.03.2018
09:13


Yorumlar

(1)
01

Zahid - Hocam İslam düzeni hürriyet düzenidir deseniz tamam da liberal düzendir kavramı sıkıntılı değil mi sizce..

Yanıtla.0Beğen13 Mart 09:49




Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131254 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33295 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18506 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16474 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16347 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15530 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14768 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14762 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14609 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14520 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14441 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14257 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14185 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14148 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14028 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13767 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13753 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13633 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13478 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13436 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13427 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13423 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12911 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12829 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12655 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12614 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12495 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12381 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12249 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12222 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12218 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12204 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12183 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12104 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12100 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12065 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11884 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11665 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11624 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11598 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11485 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11324 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11260 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11220 Okunma
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11188 Okunma
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11188 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11186 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11117 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11093 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11093 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11072 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11032 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11031 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11030 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 11022 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 11016 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 11013 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 11000 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10907 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10904 Okunma
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10882 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10829 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10728 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10695 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10594 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10535 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10533 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10522 Okunma
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10457 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10449 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10442 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10370 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10369 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10298 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10276 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10173 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10082 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10051 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10036 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9969 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9902 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9891 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9855 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9848 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9831 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9801 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9773 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9669 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9640 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9632 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9569 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9515 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9486 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9439 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9301 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9295 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9295 Okunma
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9283 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9249 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm değerlendirmeleri ve çözüm
30.01.2016 9191 Okunma
1 Yorum 30.01.2016 14:35


© 2025 - Akevler