Reşat Nuri Erol
Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…
12.07.2017
5674 Okunma, 8 Yorum

 

Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 TemmuzOHALKıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G. Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.

Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi?

Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington'a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor'da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya'ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor 'Gölge CIA' değildir, CIA'nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan'ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye'yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE'de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017)

Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde

Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.

Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)

***

‘Srebrenitsa… Âh Srebrenitsa…

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin! 

***

Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor…

Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı!

Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar!

Bu da ÜÇ!

***

Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz…

Bu da DÖRT!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
12.07.2017
06:11


MİLLÎ GAZETE


Reşat Nuri Erol

Reşat Nuri Erol

12.07.2017resatnurierol@milligazete.com.tr@RSS

Sesli Köşe Yazısı


Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 Temmuz… OHAL… Kıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G.Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.
 
Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi? 
 
Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington’a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor’da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya’ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor ‘Gölge CIA’ değildir, CIA’nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan’ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye’yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE’de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017) 
Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde… 
Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.
Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)
***

‘Srebrenitsa… ÂhSrebrenitsa…’ 

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!
Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin!  
***
 
Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor… 
Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı! 
 
Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar! 
Bu da ÜÇ! 
***
 
Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...’ 
İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz… 
Bu da DÖRT!
 


YAZARIN DİĞER YAZILARI

TÜM YAZILARI
Ahmet Yücel
12.07.2017
23:24

''Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken,“Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ ''

Sevgili Reşad Erol hocam,

Yeni sistem eski sistemden itimat ediniz kat kat iyidir.

Bakmayınız bazı ak partililerin yukarıdaki sözleri söylemesine. hayır oyu veren O Ak Partililerin derdi bence Erdoğan'ın alaşağı edilebilme korkusu değildir. Bir parti iktidar partisi olduğunda o partiye dünyevi çıkarları nedeniyle de gelenler olur. Bunlar bu çıkarlarının korunması adına hayır demişlerdir. Bir çok Ak Partili bugün Paralelci, Fetöcü ilişkileri nedeniyle alaşağı edilmektedir. Kurunun yanında yaş da yanması konularına değinmeyeceğim. Bana göre devletin bekâsı önceliklidir, yarın suçsuz olanlar ispatladığında tazminatlarını alarak görevlerine döneceklerdir, ispatlayamayanlar ahirette haklarını aldıklarında, iyi ki ahirete kalmış, diyeceklerdir.

Eski sistemde devlet kadrolarına çöreklenenler, yeni sistemde alaşağı ediliyorlar.

Sayın Erdoğan cumhurbaşkanı olarak partiyi kontrol etme imkanını yeterince bulamıyordu, bugün partili cumhurbaşkanı olarak böyle bir imkanı vardır, yarın Kasım 2019 seçimlerinden sonra çok daha güzel olacaktır.

Erbakan hocamız da başkanlık sistemini istiyordu. İnsanlar yıllar sonra, ''ERBAKAN HAKLI ÇIKTI.'' diyerek bir çok konuda hocamızın haklılığını teyit etmişlerdir. Bu konuda da hak vereceklerdir.

Milli Nizam Partisi kurulduğunda, Nakşi-Halidi kolu şeyhlerinden Bayburtlu Dede Paşa hz (Musa Baştürk) Erbakan hocamıza Erzincan'da, ''HOŞ GELDİN BAŞBAKANIM.'' demiştir. Aynı şekilde, Abdurrahim Reyhan hz leri de İstanbul'a hicret ettiklerinde, 1993 yılında sayın Erdoğan'a, ''HOŞ GELDİN REİSİ CUMHURUM.'' demiştir.

Bir kudsi hadiste, ''Veli kulumun gören gözü, işiten kulağı, söyleyen dili benim.'' buyurduğuna göre peygamber efendimiz, biz Müslümanlar da Allah dostları ile istişareye önem vermeliyiz. Erbakan hocamız Allah dostları ile istişare etmeyi hiç ihmal etmemiştir. Zaten kendisi de Allah dostu bir insandı.

Tevbe suresi 119. ayette, ''Ey iman edenler, sadıklarla beraber olunuz.'' diye biz Müslümanlara emredilmiştir.

Müslümanlar bugün neden bu durumdalar? diye bir soru aklımıza her zaman takılıyor, cevabı bulmak istiyorsak nefsim dahil, Müslümanların yaşantısına bakmak cevap için yetiyor. Sadece Konya gibi bir yerde alkollü içki tüketimine bakmamız yeterli olur, faizli kredilerin kullanım oranını dile hiç getirmeyeyim.

Sevgili hocam 50 yıldır Adil Düzen diyorsunuz. Adil Düzen, Kuran ve Sünnete göre yönetimi hedeflemektedir. Kuran ve sünnete göre yaşamayan Müslümanların hiç Adil Düzen diye bir dertleri olabilir mi?

''....onlar bir kelerin deliğine girseler, siz de gireceksiniz.'' Bugün yaşantımız bu, Avrupalıyı taklitte onları bile geçmişiz. Öncelikle yapılması gereken bu Müslümanları kelerin deliğinden çıkarmaktır. 

Bugün artık Kuran Sünnet diyen alimlerden çok, Kuran ve Sünneti eksiksiz yaşayan sadıklarla beraber olmak gerekiyor. Ashab Peygamber efendimizle beraber olduğu için canlı Kuran'ı görerek öğrendi ve yaşamaya gayret etti. Bugün Allah'ın habibi zahiren aramızda değil, ashap da yok, tabiin de yok. Fakat onlardan öğrenip silsile yolu ile gelen Allah dostları çoktur. Bazı tefsirlerde Sadıkların mürşidi kamiller olduğu belirtilmiştir. Yine bir hadiste, ''Evliyaullah o kimselerdir ki, görüldükleri zaman Allah hatırlanır.'' buyrulmuş, bize ipicu verilmiştir bu konuda. Bir diğer ipucu da, ''Şeriattan kıl payı ayrılırlarsa, gökte uçsalar yine itibar etmeyiniz.'' bir Allah dostunun bu sözleridir.

Sevgili hocam, Allah emek zayi etmez, Kuran ve Sünnetle meşgul olmanın mükafatı sizlere yeter. Ben Adil Düzenciyim, ben Milli Görüşçüyüm, diye kendimizi ayrıştırmak yerine, BEN MÜSLÜMANIM, demek birlik ve beraberlik açısından daha doğrudur, diye düşünüyorum. Adam ben Müslümanım, sen Müslümansın, demiyor. Ben şuyum, sen şusun vb. diyor. Siyaset ve siyasi görüşler Müslümanları bölmüş durumda.

Bugün adam ben Milli Görüşçüyüm diyor, SP üyesiyim, teşkilatta görevliyim diyor, severek okuduğum,takip ettiğim gazeteye ''Siyonistlerin gazetesi'' diyebiliyor, sevdiğim lidere münafık-yahudi-siyonist-zındık vb diyebiliyor. Erbakan hocamızın ''...cehenneme bilet almak gibidir.'' sözünü alıp, Ak Partiye oy verenlere münafık-cehennemlikler, diyebiliyor.

Bir Müslüman günahkar olabilir ama bunların dediği gibi olmaz. Bu yüzden fazla önemli olmayabilir, fakat yarın ahirette bu kardeşlerimiz müflislerden olduğunda biz üzülmeyecek miyiz? Ümit ve korku arasında yaşamak varken, din kardeşini acımasızca eleştiren zarar görür, işte bunun için razı olamıyorum. Peygamberimiz, bütün ümmetini kurtarmak istiyor, biz Allah'ın işine karışıyoruz, bu münafık, biz Milli görüşçüyüz, diyoruz. Garantimiz nedir ki? Bir karış kala Cehenneme, bir karış kala Cennete girilebileceğini peygamber efendimiz haber vermişken.

Söz yine uzadı hocam, hakkınızı helal ediniz.

Manevi ve Milli bir eğitim verilerek tüm sorunların çözümü sağlanabilir. Adil Düzen isteyen bir nesil yetiştirilebilir. Erbakan hocamız, ''Manevi eğitim reformunun yapılması, Ağır Sanayi hamlemizden önemlidir.'' buyurmuşlardı.

Allah'ın selamı üzerinize olsun.

 

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
06:20


http://www.dunyabizim.com/dunyada-kultur/17622/srebrenitsa-acisi-hl-taze-video



Ahmet Yücel
13.07.2017
11:32

Allah o günleri bir daha kardeşlerimize yaşatmasın, diyorum. Fakat günümüzde Filistin'de, Gazze'de, Çin'de, Hindistan'da vb. yerlerde Müslümanlara zulümler devam etmektedir.

Türkiye'de ve Dünyada Müslümanlar ne kadar Yahudi ve Hristiyanları yaşantıda, onların yılbaşı larını vb taklit ederlerse etsinler, onlar razı olmayacaklardır. Her fırsatta zulümlerine devam edeceklerdir. Bunu önlemenin yolu Müslümanların kardeşliğinden, birlik ve beraberliğinden, her yönüyle güçlü bir Türkiye'nin varlığından geçer.

Biz ise çoğunluk olarak yaşantımızla Müslüman olmayı bile beceremiyoruz. Müslümanların bir kısmı ise sen şucusun, ben şucuyum diyor, birbirini tekfir ediyor.

Allah tüm şehitlerimize rahmet etsin. Bizlere anlamayı ve yaşamayı nasip etsin.

Selam ve sevgilerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz.

Ahmet Yücel
13.07.2017
12:25

İlave olarak yazmak istiyorum,

Bir kelamı kibarda, ''Allah intikamını kul eliyle alır, İlmi ledünni bilmeyen kulu yaptı sanır.'' buyrulmuştur.

Bize tedbir almaya çalışmak, mücadele etmeye gayret etmek, haksızlık ve zulümlere karşı savaşmak, bu uğurda şehit veya gazi olmanın kıymetini bilmek düşer. Bununla beraber nefsimize dönmek, hatalarımızı bulmak ve düzeltmek gerekir. O zaman göreceğiz ki, hakkıyle yaşayanları tenzih ediyorum, yaşantımız Müslümanca bir yaşantı değil, Allah'ın emirlerini yaşamıyoruz, haram kıldıklarına dört elle sarılıyoruz, bir de bu zamanda böyle oluyor vb deyip işin işinden çıkıyoruz.

İşte başa gelen her şey Allah'tan geliyor. İllet, gıllet, zillet, kaza, bela ve musibetler, afetler, Yahudi, Hristiyan, kafir, münafık vb eliyle gelen zulümler...

Allah'ın bize verdiği ve bizim için şer görünenler, biz yaşantımızı düzeltir, Allah'ın emirlerine uygun yaşarsak, bizim için hayır olacaktır.

Bir hadiste, ''İslamı kabul edip, namazı kılıp, zekatı verinceye kadar onlarla cihat için emr olundum.''

Bir ayette, ''Allah'ın dini yeryüzünde hakim oluncaya kadar cihat ediniz.'' buyruluyor.

Biz bu cihat emrini unuttuk. 

Onlar zulümlerini işlemezse, Müslümanlar nasıl özlerine dönecekler, nasıl birleşecekler? İslam yeryüzüne nasıl hakim olacak? İnsanlık alemi nasıl huzur bulacak?

''HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU. BATIL ZAİL OLMAYA MAHKUMDUR.''

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:05


AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD


Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:10


İLAVE OLARAK -TEKRAR- (DUA MAHİYETİNDE) DİYORUM Kİ:

"Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP)beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe ADİL DÜZEN ANAYASASI ile başlayabiliriz…"

VE'S-SELAAAM MEA'DUA.. DUA.. DUA... 

REŞAD



Ahmet Yücel
13.07.2017
13:41

Ve aleykümselam hocam.

''

AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD''

Diyorsunuz.

Biz de, ''NE GELİRSE KULUNA, ALLAH'TAN GELİR.'' diyoruz. Önemli olan başa gelmeden önce, NEFSİMİZİ HESABA ÇEKMELİYİZ, özümüze dönmeliyiz, diyoruz. Bugün çoğunluk olarak maddi menfaatlerimizi öncele mişiz, kardeşliği, yardımlaşma ve dayanışmayı, zekatı, öşürü vb unutmuşuz.

Şu anda hedefte Türkiye var zaten. Türkiye'ye terör dolayısıyla 30 yıldan fazla harcatılanlar, Türkiye'nin güçlenmesine harcanmasın diyedir. Nihai hedef Büyük Savaşı çıkarıp Türkiye'yi ve Müslümanları bitirmektir. Bu sermayenin planı olabilir fakat sonuç Müslümanların birleşmesi ve zaferi olacaktır.

Allah sizlerden razı olsun. Allah'a emanet olunuz.





Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131268 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33303 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18516 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16479 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16361 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15533 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14770 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14769 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14615 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14524 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14448 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14267 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14190 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14156 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14031 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13770 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13760 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13643 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13490 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13446 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13432 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13429 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12916 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12840 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12659 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12619 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12501 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12385 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12253 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12230 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12224 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12212 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12187 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12128 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12107 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12087 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11886 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11670 Okunma
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11626 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11601 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11488 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11331 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11264 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11232 Okunma
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11202 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11195 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11190 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11120 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11100 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11099 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11075 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11037 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11034 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11033 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 11027 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 11020 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 11017 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 11002 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10912 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10912 Okunma
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10890 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10832 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10747 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10700 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10599 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10540 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10538 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10526 Okunma
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10461 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10453 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10450 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10379 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10376 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10302 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10289 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10179 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10090 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10056 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10040 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9978 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9906 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9893 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9862 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9856 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9835 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9805 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9784 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9674 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9646 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9635 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9573 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9521 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9491 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9445 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9309 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9299 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9298 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9298 Okunma
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9266 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
Kapitalizm/sermaye III. dünya savaşı derdinde ama
26.10.2015 9208 Okunma
1 Yorum 26.10.2015 22:44


© 2025 - Akevler