Reşat Nuri Erol
Onlar gibi bunlar da helâk olacaklardır
17.02.2013
7968 Okunma, 6 Yorum

 

 

 

Onlar gibi bunlar da helâk olacaklardır

Uygarlığın iki kolu vardır; HAK kolu ve KUVVET kolu. Haklı kuvvetli olursa orada uygarlık vardır. Yani tek başına hak uygarlığı getirmez, tek başına kuvvet de uygarlığı getirmez. Hak ve kuvvet bir arada olursa uygarlık oluşur. / Uygarlıklar da iki şekilde doğar. Ya önce hak var olur, hak kuvvetlenir ve böylece hakkı üstün tutan uygarlıklar oluşur. Ya da önce kuvvet var olur. Kuvvet hukuku benimser, böylece kuvveti üstün tutan ama hakkı benimseyen uygarlık doğar. / Hakkı üstün tutan uygarlık ilk defa Sümerlerde (Mezopotamyada) doğdu. Şeriat oradaki topluluğu güçlendirdi ve dünyaya uygarlık götürdüler. Mısır bu uygarlık üzerine doğmuştur. Mısır yönetimi güçlendi, Mezopotamyadaki hukuku benimsedi ve böylece Mısır uygarlığı doğdu, kuvvet uygarlığı olarak ortaya çıktı. Demek ki Fırat uygarlığı hak uygarlığıdır, Nil uygarlığı kuvvet uygarlığıdır. Kuranda bu iki uygarlık anlatılmaktadır. / Bugün kesin olarak bilinmektedir ki ilk uygarlık Hak uygarlığı olarak Fırat uygarlığıdır, ikinci uygarlık kuvvet uygarlığı olarak Nil uygarlığıdır. Demek ki Kuran’ın bunları uzun uzun anlatması tarihi gerçekleri ifade etmesi içindir. / Firavunun kendisini değil de âlini ve daha öncekileri bir arada zikretmesinden anlıyoruz ki tüm Mısır uygarlığını anlatmaktadır. Fırat uygarlığını da Hazreti Nuhun zürriyeti olarak anlatmaktadır, tek uygarlık olarak anlatmaktadır. / Fırat-Nil, İbrani-Grek, İslâm-Avrupa uygarlıkları karşılıklı çatışma içindedirler. Birinciler Fırat’ı, ikinciler Nili temsil ederler. Fırat’ı temsil edenler birbirinin devamı olarak uygarlıkları geliştirirler, Nili temsil edenler gelir ve yok olup giderler, başkaları gelir. / Fırat ehl-i silsile-i musaddikindir, silsile-i mütemmimindirler. / Nil uygarlıkları ise silsile-i mükezzibindirler, silsile-i müfsidindirler.

***

Sosyalizm ve kapitalizm böylece insanlık için, uygarlaşma için zararlı hâle geldiklerinden Allah onları helâk edecektir. / Evet, tekel sermaye azgınlığına devam edecek ve mü’minlerin eliyle helâk olacaklardır. / Nitekim Mekkedeki müşrikler ve şirk de mü’minlerin eliyle helâk olmuştur. / Bugünkü faizli sermaye düzeni helâk olacaktır... / Eskiden olduğu gibi bugün de şirk vardır ama bugünkü şirk o şirke benzememektedir. Kimse artık putları tanrı kabul etmiyor. Artık kimse Güneş’in tanrı olduğunu iddia etmiyor. Kimse Güneş’in oğlu değildir. O mantık, o düşünce tamamen helâk olmuştur. Şimdi diktatörlere, yaşayan insanlara veya paraya tapılmaktadır. Putlar değişmiştir. / Onlar helâk olmuşlardır. / Bunlar da helâk olacaklardır.

***

Bugün tekel sömürü sermayesi ile işbirliği hâlinde olanlar da böyle devam ederlerse sermaye ile birlikte gark olacaklardır. Adil Düzen Çalışanları uyarılarını bu kardeşlerimizin gark olmaması için yapmaktadır. / Ne yapsınlar? diyebilirsiniz. / Hazreti Musa Firavuna karşı ne yapmıştı? / İsrail oğullarını ver de gideyim demişti. / Biz de diyoruz ki; / Ey zalim düzen, ey gasp eden düzen; bizim vakıflarımızı aldın ve tekelleştirdin. Faizli banka kurdurdun. Oysa o para ile faizsiz kredileşmeyi yapabilirdin. Verin bize vakıflarımızı, verin bize bankamızı, biz ADİL EKONOMİK DÜZEN kuracağız. / Evet, Akevler bir Musadır, Hazreti Musa mesabesindedir. Sizden vakıflarımızı ve bankamızı istiyoruz. Biz Musayız, çünkü bizim elimizde faizsiz bankanın nasıl çalıştırılacağını gösteren Tevrat yani Kuran vardır. Bizim mucizemiz budur. Hazreti Musa 20 sene Mısırda Firavun ile uğraştı. Biz de sizinle uğraştık. Akevlerde mucizemizi gösterdik. Sizin faizli düzeni yutacak durumda iken asamızı kırdınız. Şimdi size ikinci yutma mucizesini gösterebiliriz. Vakıfları ve bankayı bize veriniz. Onları alıp bir yere götürmeyeceğiz. Beş sene sonra sizin karşılıksız faizli paranız kalmayacaktır. Borçlar kalmayacaktır. İşsizlik olmayacaktır. Aç kimse kalmayacaktır. / Haydi, Firavunun gösterdiği insanlığı gösterin. Sihirbazlarınız ile Vakıflar Bankası ayrışsın. Siz seyredin ve görün ki onları nasıl yutacağız yahut onlar bizi yutar, bizden kurtulursunuz. Ama bu dediğimizi yapmayacaksınız. Evet, düzeniniz helâk olacak ve siz gark olacaksınız, sizin Amerikadaki patronlarınız da gark olup helâk olacaklardır. (Dün yaptığımız 700. KURAN VE İLİM seminerimizden aktardım.)

 

 

 

 

 


YorumcuYorum
kazım erten
18.02.2013
00:35

"tevrat yani kur'andır" derken Kur'an Tevrat mıdır??? Bir ifade düşüklüğü mü var? Bildiğimiz kadarıyla Tevrattan museviler kendilerini dışarıda bırakarak tüm insanlığı faizle nasıl yöneteceklerinin bilgisini Tevrattan çıkarıyorlar. Bir diğer konu, kimse kimseye ne bankayı ne de vakıfları verir! Nitekim Musanın eline asayı veren firavun değildir. Musanın asasının fonksyonunu görecek olan enstruman her ne ise o ya zaten elimizde olandır; ya da bütün illüzyonları,yapay sistemleri etkisizleştirecek, yutacak olan henüz elimize verilmemiştir. Akevlerin bu güne kadar yaptıkları, yazdıkları Musanın asası ile diğerlerinin bütün aktivitelerini yutan ve yönetici erkin yanında en yakınında olanlardan ayrılıp "evet akevlerin dedikleri, yaptıkları hakikattır" deyip taraf değiştiren etkili kimseleri henüz görmedik! Neden? çünkü süreç devam ediyor; yapısallığımızın oluşumu tamamlanmamış henüz. Bu sebeple "acele yoké diyorum. İyi oyuncular bazen yedek kulübesinde uzun süre bekletilirler, maçın son kritik anlarında bir kaç dakika içinde maçın seyrini değiştirecek oyun sergilerler, göllerini atarlar ve takımlarını başarıya taşırlar. Akevler yedek kulübesinde maçı izlemeye devam ediyor. Bunun için hüzünlenmeye gerek yok! Herkesle, her şeyle açılım yapanlar, açılımın/Fetih'in Akevlerin de dahil edilerek gerçekleşeceğini anlayacaklardır bundan eminim!

kazım erten
18.02.2013
00:50

Akevlerin de anlaması gereken bir husus var; aslında bunu çoğulcu demokrasi tezinde ortaya koyuyor ancak yine de altını çizmek gerek; "DAHİL" olmak kavramı önemlidir. Katılmak, Katılımcı demokrası gibi anlamlar içerir. Fıkıhta nikah bahsinde duhul konusu anlatılırken, akit/hukuk ile birlikte bu kavram ele alınır. Bizim yazılarımızın hemen hemen tamamında bir üstten bakan "HAKİM" olma psikolojisini yansıtan dil,söylem,tavır,turum algılanıyor psikolojik olarak. Burada sorun çıkıyor; Akevler ile temas etmekten kaçınanların veya çekinenlerin Akevleri görmezlikten gelmekten kaynaklandığını düşünmüyorum. Akevler "hakim"olma, ele geçirme dilini kullanıyor şeklinde algılanıyor. Reşat EROL'un Türkçe dilini hakimiyeti, vukufiyeti benden iyidir. Editör olarak gerek sayın KARAGÜLLE'nin gerekse kendi yazılarının psikolojik algısı üzerinde bir başka pencereden bakarsa dueum anlaşılabilir. Bu sebeple "leste aleyhim bimusaytır" sen üzerlerinde/tepelerinde dikilmiş eli satırlı bir zorba değilsin" diyor. "kur'anı sana eşkiyalık edesin diye inzal etmedik, ancak haşyet edene tezkire/anlama/uyarı olsun diye" diyor. Eğer dilimiz, bugüne kadar yaptıklarımızı,düşündüklerimizi,yapmak istediklerimizi "kavlen leyyinen" dili ile olanı biteni anlatmayı başabilirse sonuca çok yaklaşmış oluruz. Bu sebeple sana çok iş düşüyor, bu hassasiyetleri ortaya koyma noktasanda reşat abi!!! Her bir kelimemizi kuyumcu tartısına koy sonra vitrine çıkar, Kömürcü kantarında tartmayalım!!! selam ve sevgilerimle...

kazım erten
18.02.2013
00:50

Akevlerin de anlaması gereken bir husus var; aslında bunu çoğulcu demokrasi tezinde ortaya koyuyor ancak yine de altını çizmek gerek; "DAHİL" olmak kavramı önemlidir. Katılmak, Katılımcı demokrası gibi anlamlar içerir. Fıkıhta nikah bahsinde duhul konusu anlatılırken, akit/hukuk ile birlikte bu kavram ele alınır. Bizim yazılarımızın hemen hemen tamamında bir üstten bakan "HAKİM" olma psikolojisini yansıtan dil,söylem,tavır,turum algılanıyor psikolojik olarak. Burada sorun çıkıyor; Akevler ile temas etmekten kaçınanların veya çekinenlerin Akevleri görmezlikten gelmekten kaynaklandığını düşünmüyorum. Akevler "hakim"olma, ele geçirme dilini kullanıyor şeklinde algılanıyor. Reşat EROL'un Türkçe dilini hakimiyeti, vukufiyeti benden iyidir. Editör olarak gerek sayın KARAGÜLLE'nin gerekse kendi yazılarının psikolojik algısı üzerinde bir başka pencereden bakarsa dueum anlaşılabilir. Bu sebeple "leste aleyhim bimusaytır" sen üzerlerinde/tepelerinde dikilmiş eli satırlı bir zorba değilsin" diyor. "kur'anı sana eşkiyalık edesin diye inzal etmedik, ancak haşyet edene tezkire/anlama/uyarı olsun diye" diyor. Eğer dilimiz, bugüne kadar yaptıklarımızı,düşündüklerimizi,yapmak istediklerimizi "kavlen leyyinen" dili ile olanı biteni anlatmayı başabilirse sonuca çok yaklaşmış oluruz. Bu sebeple sana çok iş düşüyor, bu hassasiyetleri ortaya koyma noktasanda reşat abi!!! Her bir kelimemizi kuyumcu tartısına koy sonra vitrine çıkar, Kömürcü kantarında tartmayalım!!! selam ve sevgilerimle...

Reşat Nuri Erol
19.02.2013
12:00

"tevrat yani kur'andır" derken Kur'an Tevrat mıdır??? Bir ifade düşüklüğü mü var? Bildiğimiz kadarıyla Tevrattan museviler kendilerini dışarıda bırakarak tüm insanlığı faizle nasıl yöneteceklerinin bilgisini Tevrattan çıkarıyorlar.

HER İKİSİ DE "ŞERİAT KİTABI" ANLAMINDA...

Bir diğer konu, kimse kimseye ne bankayı ne de vakıfları verir! Nitekim Musanın eline asayı veren firavun değildir. Musanın asasının fonksyonunu görecek olan enstruman her ne ise o ya zaten elimizde olandır; ya da bütün illüzyonları,yapay sistemleri etkisizleştirecek, yutacak olan henüz elimize verilmemiştir.

VERİLMİŞTİR (KUR'AN) DE; BİZ 1400 SENEYİ ONU SADECE "OKUMAK" VE "YAZMAK" İLE DEĞERLENDİRDİK... MÜSLÜMANLAR VE İNSANLIK HENÜZ ONU "ANLAMA VE UYGULAMA" MERHALESİNE GETİREMEDEİ; AMA AKEVLER ADİL DÜZEN ÇALIŞANLARI 47 YILDIR BÖYLE BİR GAYRETİN İÇERİSİNDE...

Akevlerin bu güne kadar yaptıkları, yazdıkları Musanın asası ile diğerlerinin bütün aktivitelerini yutan ve yönetici erkin yanında en yakınında olanlardan ayrılıp "evet akevlerin dedikleri, yaptıkları hakikattır" deyip taraf değiştiren etkili kimseleri henüz görmedik! Neden? çünkü süreç devam ediyor; yapısallığımızın oluşumu tamamlanmamış henüz. Bu sebeple "acele yoké diyorum.

DOĞRU...

BİZİM ACELEMİZ OLSA BİLE, ALLAH'IN ACELESİ YOK...

İyi oyuncular bazen yedek kulübesinde uzun süre bekletilirler, maçın son kritik anlarında bir kaç dakika içinde maçın seyrini değiştirecek oyun sergilerler, göllerini atarlar ve takımlarını başarıya taşırlar. Akevler yedek kulübesinde maçı izlemeye devam ediyor. Bunun için hüzünlenmeye gerek yok! Herkesle, her şeyle açılım yapanlar, açılımın/Fetih'in Akevlerin de dahil edilerek gerçekleşeceğini anlayacaklardır bundan eminim!

AYNEN KATILIYORUM...

ALLAH RAZI OLSUN...

Reşat Nuri Erol
19.02.2013
12:08

Akevlerin de anlaması gereken bir husus var; aslında bunu çoğulcu demokrasi tezinde ortaya koyuyor ancak yine de altını çizmek gerek; "DAHİL" olmak kavramı önemlidir. Katılmak, Katılımcı demokrası gibi anlamlar içerir. Fıkıhta nikah bahsinde duhul konusu anlatılırken, akit/hukuk ile birlikte bu kavram ele alınır. Bizim yazılarımızın hemen hemen tamamında bir üstten bakan "HAKİM" olma psikolojisini yansıtan dil,söylem,tavır,turum algılanıyor psikolojik olarak. Burada sorun çıkıyor; Akevler ile temas etmekten kaçınanların veya çekinenlerin Akevleri görmezlikten gelmekten kaynaklandığını düşünmüyorum. Akevler "hakim"olma, ele geçirme dilini kullanıyor şeklinde algılanıyor. Reşat EROL'un Türkçe dilini hakimiyeti, vukufiyeti benden iyidir. Editör olarak gerek sayın KARAGÜLLE'nin gerekse kendi yazılarının psikolojik algısı üzerinde bir başka pencereden bakarsa dueum anlaşılabilir. Bu sebeple "leste aleyhim bimusaytır" sen üzerlerinde/tepelerinde dikilmiş eli satırlı bir zorba değilsin" diyor. "kur'anı sana eşkiyalık edesin diye inzal etmedik, ancak haşyet edene tezkire/anlama/uyarı olsun diye" diyor. Eğer dilimiz, bugüne kadar yaptıklarımızı,düşündüklerimizi,yapmak istediklerimizi "kavlen leyyinen" dili ile olanı biteni anlatmayı başabilirse sonuca çok yaklaşmış oluruz. Bu sebeple sana çok iş düşüyor, bu hassasiyetleri ortaya koyma noktasanda reşat abi!!! Her bir kelimemizi kuyumcu tartısına koy sonra vitrine çıkar, Kömürcü kantarında tartmayalım!!! selam ve sevgilerimle...

ÖNEMLİ BİR UYARI...

TEŞEKKÜR EDERİM, ALLAH RAZI OLSUN....

ÜSTAD'IN VE BENİM BU ÜSLUBUMUN "DERİN SEBEPLERİ" VAR...

ASLINDA BUNLAR BİLİNİYOR, SİZLER DE BİLİYORSUNUZ, HERKES DE GAYET İYİ BİLİYOR...

"SONUÇ" OLARAK "SÖYLEYENLERE" DEĞİL DE "SÖYLETENE" YANİ "ALLAH"A BAK/INIZ...

SADECE "SÖYLEYENLERİN" DEĞİL "SÖYLETENLERİN" YANİ NÂSIN DA .... .... ....

NEYSE...

YİNE SERTLEŞMEDEN TADINDA BIRAKIYORUM...

FERASET SAHİBİ "MÜ'MİNLER" İÇİN BU KADARI YETERLİDİR ÜMİDİNDEYİM...

SELAM, SEVGİ, SAYGI VE DE DUA.. DUA.. DUALARIMLA...

REŞAD

Reşat Nuri Erol
19.02.2013
12:20

KAZIM KARDEŞ;

DAHA YAZACAK ÇO ŞEY VAR...

DÖNÜP MAKALEMİ YENİDEN OKUYUVERDİM...

ANLAYANLAR, ANLAYABİLENLER İÇİN SADECE BU MAKALEDE BİLE ÇOK ŞEY VAR...

ANLAMAYAN VEYA "NASİBİ OLMAYANLARA BİR ŞEY YOK!!!

TEFSİR YORUM VE DİĞER İLMÎ ÇALIŞMALARA DEVAM...

ELİMİZDEN GELDİĞİNCE UYGULAMAYA DA... ...

AMA...

YAPACAK OLAN BİZ DEĞİL, "ALLAH"TIR...

"O" KUR'AN'I İLE NURUNU TAMAMLAYACAKTIR...

BİZE DÜŞEN DE "KULLUK" VE DE HİZMET; 25 GENEL HİZMET...

SELAM, SEVGİ, SAYGI VE DE DUA.. DUA.. DUALARIMLA...

REŞAD





Çok Okunan Makaleler
Reşat Nuri Erol
M.Tekelioğlu; 15 Temmuz’a doğru: travmadan kurtulmak…
7.07.2017 131171 Okunma
Reşat Nuri Erol
Süleyman Karagülle - Altın Ekonomisine Geçiş
2.11.2013 33278 Okunma
2 Yorum 30.01.2016 22:15
Reşat Nuri Erol
T. C. 1921 ANAYASASI’nın Temel Maddeleri
22.02.2016 18459 Okunma
1 Yorum 22.02.2016 07:19
Reşat Nuri Erol
Şeyma Yavuz ve MAKALESİ… İbn Haldun ve “MUKADDİME”Sİ…
1.07.2015 16438 Okunma
2 Yorum 03.07.2015 00:23
Reşat Nuri Erol
FAİZ imparatorluğu ve ROTHSCHİLD ailesi
29.03.2016 16284 Okunma
1 Yorum 29.03.2016 01:12
Reşat Nuri Erol
Ekrem Dumanlı, Mümtaz’er Türköne, Ali Bulaç ve İSLÂM/cı
2.07.2015 15516 Okunma
7 Yorum 23.07.2015 19:54
Reşat Nuri Erol
AKP’yi kim kuşa çevirdi, Erdoğan mı Davutoğlu mu?
26.06.2015 14748 Okunma
6 Yorum 08.07.2015 13:24
Reşat Nuri Erol
Yüz Yıl Önce - Yüz Yıl Sonra; ne değişti?
26.07.2015 14724 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 12:51
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları
29.07.2015 14594 Okunma
4 Yorum 30.07.2015 11:51
Reşat Nuri Erol
Kahramanlarım: Erbakan, Aliya, Muhammed Ali
7.06.2016 14501 Okunma
2 Yorum 07.06.2016 02:58
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 14424 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
“Asâ Rabbukum En Yerhamekum…”
16.01.2017 14224 Okunma
9 Yorum 17.01.2017 12:20
Reşat Nuri Erol
Tarımda faiz, icra ve iflas
26.04.2010 14118 Okunma
Reşat Nuri Erol
Suriyeliler “sığınmacı/mülteci” mi, “muhacir” mi?
5.09.2015 14115 Okunma
3 Yorum 05.09.2015 17:56
Reşat Nuri Erol
İslam Tarihinde Anayasa; Medine Anayasası ve ...
14.10.2011 14005 Okunma
Reşat Nuri Erol
Hayrettin Karaman; Âdil Düzen Nasıl Olmalıdır?
4.08.2015 13739 Okunma
3 Yorum 04.08.2015 21:11
Reşat Nuri Erol
Sömürü sermayesi ve kuyrukları tövbe ederse…
16.08.2015 13719 Okunma
4 Yorum 19.08.2015 00:56
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın Türkiye ve dünyadaki inkılâpları
23.02.2015 13610 Okunma
2 Yorum 25.02.2015 11:21
Reşat Nuri Erol
İkrazatçılık!
9.04.2010 13462 Okunma
Reşat Nuri Erol
Harun Ö. “İslâmcılk” yazıları-10; SAİD-İ NURSÎ
13.08.2015 13413 Okunma
3 Yorum 15.08.2015 17:32
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’İn İSLÂM-CILIK yazıları-2; ERBAKAN FAKTÖRÜ
29.07.2015 13404 Okunma
5 Yorum 30.07.2015 11:44
Reşat Nuri Erol
Suruç bombası, sermaye-siyaset çatışması ve IŞİD
24.07.2015 13396 Okunma
2 Yorum 24.07.2015 07:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre Adil Ekonomik Düzen’de VERGİ
14.03.2016 12883 Okunma
3 Yorum 14.03.2016 14:05
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen dışında çözüm reçetesi olan var mı?
8.09.2015 12766 Okunma
2 Yorum 08.09.2015 07:11
Reşat Nuri Erol
R. Tayyip Erdoğan, Bülent Arınç, Abdullah Gül
25.06.2015 12643 Okunma
5 Yorum 28.06.2015 13:16
Reşat Nuri Erol
Ve zekkir fe inne’z-zikrâ tenfeu’l-mü’minîne
10.08.2015 12573 Okunma
2 Yorum 10.08.2015 22:44
Reşat Nuri Erol
Çözüm “Âdil Kur’an Düzeni”dir
22.02.2015 12442 Okunma
5 Yorum 23.02.2015 21:48
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir’den “İSLÂM-CILIK” yazıları-9
10.08.2015 12365 Okunma
3 Yorum 11.08.2015 13:47
Reşat Nuri Erol
Sn. Cumhurbaşkanımıza ve ilgililere açık mektup!
1.08.2015 12208 Okunma
3 Yorum 02.08.2015 08:07
Reşat Nuri Erol
Anlatıp ve nasihat ediyoruz; dinleyip yapsalar…
3.08.2015 12192 Okunma
4 Yorum 03.08.2015 14:50
Reşat Nuri Erol
Ya-pa-ma-dı-lar… YA-PA-MA-YA-CAK-LAR…
1.06.2015 12180 Okunma
5 Yorum 02.06.2015 10:49
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ın “ADİL DÜZEN” Söyleminin Teorisi-1
3.03.2016 12171 Okunma
3 Yorum 06.03.2016 14:53
Reşat Nuri Erol
‘E LEYSE MİNKÜM RACULÜN REŞÎD’ (âyet)
14.09.2015 12147 Okunma
2 Yorum 14.09.2015 20:56
Reşat Nuri Erol
‘Sistem kurmak’ ve ‘hazin (vahim) durum’
9.01.2017 12064 Okunma
8 Yorum 23.01.2017 00:31
Reşat Nuri Erol
İkrazat yasal tefecilik!
9.04.2010 12043 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Doğrudan doğruya Kur’an’dan alıp ilhâmı”…
27.12.2018 12032 Okunma
9 Yorum 28.12.2018 08:15
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!
10.07.2015 11863 Okunma
2 Yorum 10.07.2015 06:06
Reşat Nuri Erol
7 Haziran’da oyumuzu bu şuur ile kullanalım
30.05.2015 11594 Okunma
3 Yorum 30.05.2015 16:30
Reşat Nuri Erol
“İSLÂM DÜZENİ” tüm insanlar içindir
5.05.2013 11588 Okunma
Reşat Nuri Erol
24. Uluslararası Müslüman Topluluklar Birliği Kongresi
1.12.2015 11557 Okunma
1 Yorum 01.12.2015 06:41
Reşat Nuri Erol
Çağımızın Nuh’un Gemisi “ADİL KUR’AN DÜZENİ”dir
29.05.2015 11472 Okunma
4 Yorum 29.05.2015 18:44
Reşat Nuri Erol
Sermayeye ve siyasilere önerimiz var
8.08.2015 11307 Okunma
3 Yorum 10.08.2015 20:14
Reşat Nuri Erol
Seçime kadar “AYG” uyarılarına devam…
20.09.2015 11222 Okunma
4 Yorum 20.09.2015 06:16
Reşat Nuri Erol
İdam, kısas, diyet, anayasa, şeriat, hukuk…
23.11.2012 11183 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Türkiye’de Değişim Yapmak Neden Bu Kadar Zor?’
3.02.2016 11155 Okunma
1 Yorum 03.02.2016 22:48
Reşat Nuri Erol
Sosyal tufan ve sömürünün çözümü Adil Düzen’dir
10.11.2015 11150 Okunma
2 Yorum 16.11.2015 07:22
Reşat Nuri Erol
Cennet karşılığı mal ve can ile cihad etmek
14.04.2013 11113 Okunma
Reşat Nuri Erol
Yine “biz” kazanacağız…
15.08.2015 11099 Okunma
2 Yorum 15.08.2015 15:00
Reşat Nuri Erol
Kur’an Ayında “KUR’AN DÜZENİ” hatırlatmaları-2
5.07.2015 11063 Okunma
2 Yorum 05.07.2015 11:49
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi sonucundan alınacak dersler
9.06.2015 11056 Okunma
3 Yorum 15.06.2015 03:15
Reşat Nuri Erol
İman, ilim, amel, fıkıh, fikir, zikir ve ekonomi
30.04.2014 11029 Okunma
Reşat Nuri Erol
VakıfBank “FAİZSİZ BANKA” olmalıdır
25.03.2015 11020 Okunma
2 Yorum 05.04.2015 18:14
Reşat Nuri Erol
‘Sosyal Tufan’a karşı ‘Adil Düzen Gemisi’ inşa ed
27.12.2014 11017 Okunma
4 Yorum 25.05.2015 09:49
Reşat Nuri Erol
Başkanlık sistemi değil, “Adil Düzen” gelmelidir
20.06.2015 11015 Okunma
3 Yorum 20.06.2015 20:30
Reşat Nuri Erol
Aliya İzzetbegoviç: ‘Kur’an edebiyat değil, hayattır’-4
10.12.2015 10994 Okunma
2 Yorum 10.12.2015 22:22
Reşat Nuri Erol
Mustafa Deniz; Bu düzen adil değil
4.08.2015 10989 Okunma
4 Yorum 04.08.2015 21:06
Reşat Nuri Erol
AK Parti ya “gömlek giyecek” ya da silinecek
28.06.2015 10985 Okunma
3 Yorum 02.07.2015 12:56
Reşat Nuri Erol
ADİL DÜZEN ‘gönüllü’ mü , ‘zorla’ mı gelsin?
16.01.2016 10976 Okunma
2 Yorum 16.01.2016 22:08
Reşat Nuri Erol
Esbaba tevessül eder, sonra tevekkül ederiz...
7.09.2014 10875 Okunma
Reşat Nuri Erol
Değişim devam ediyor VE LÂ GÂLİBE İLLALLAH
2.04.2016 10868 Okunma
1 Yorum 02.04.2016 12:53
Reşat Nuri Erol
Soru-yoruma cevap ve bir aileden gelen yorum
12.08.2015 10854 Okunma
4 Yorum 14.08.2015 07:17
Reşat Nuri Erol
15 Temmuz: Teşhis ve Tedavi; KUR’AN VE İLİM ile
28.08.2016 10808 Okunma
2 Yorum 29.08.2016 20:48
Reşat Nuri Erol
İslâm hukuku, Batı hukuku ve olumsuz etkisi
9.02.2016 10681 Okunma
1 Yorum 09.02.2016 08:10
Reşat Nuri Erol
Faiz meselesi, bankalar ve çözüm önerileri-3
16.02.2015 10637 Okunma
2 Yorum 16.02.2015 08:34
Reşat Nuri Erol
HIZIRLA KIRK SAAT
30.12.2015 10553 Okunma
1 Yorum 31.12.2015 13:01
Reşat Nuri Erol
ÜSKÜDAR SOHBETLERİ-2 İSLAM MEDENİYETİ VAKFI
7.04.2016 10507 Okunma
1 Yorum 07.04.2016 23:36
Reşat Nuri Erol
IMF’nin alternatifi nedir?
13.03.2010 10502 Okunma
Reşat Nuri Erol
MEHMET HİKMETUMUT ve KUR’AN VE İLİM 819. Hafta Seminer
4.07.2015 10477 Okunma
4 Yorum 05.07.2015 14:31
Reşat Nuri Erol
“SOSYAL TUFAN” dediğimiz, İŞTE BUDUR!
23.05.2016 10444 Okunma
1 Yorum 23.05.2016 08:09
Reşat Nuri Erol
Prof.S.Tekir: GÜÇLÜ PARA veya PARANIN GÜCÜ
1.09.2016 10427 Okunma
1 Yorum 01.09.2016 09:51
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı anlamak, yapılması gerekenleri yapmaktı
6.03.2015 10354 Okunma
1 Yorum 06.03.2015 07:26
Reşat Nuri Erol
Erbakan’a göre “Selem Senedi Karşılığı Kredi”
13.03.2016 10335 Okunma
1 Yorum 13.03.2016 08:53
Reşat Nuri Erol
ÇARE VE ÇÖZÜM KUR’AN’DA
31.05.2015 10327 Okunma
2 Yorum 15.07.2015 07:10
Reşat Nuri Erol
Çözüm Süreci ve HDP’nin önemli hatası
10.08.2015 10282 Okunma
2 Yorum 11.08.2015 15:48
Reşat Nuri Erol
“Emrolunduğun gibi dosdoğru ol!”
4.09.2015 10237 Okunma
1 Yorum 04.09.2015 06:00
Reşat Nuri Erol
Seçime giderken oynanan oyunlara dikkat!
12.09.2015 10158 Okunma
3 Yorum 13.09.2015 06:45
Reşat Nuri Erol
Toprak, tarım ve ‘tarım stratejisi’
26.04.2010 10054 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kooperatif sistemi ile ‘ortaklık sistemi’ gelmekte
17.11.2018 10035 Okunma
5 Yorum 30.11.2018 11:55
Reşat Nuri Erol
Harun Özdemir'den Doğu Perinçek yazısı!
25.10.2015 10012 Okunma
1 Yorum 25.10.2015 20:22
Reşat Nuri Erol
H. Özdemir’in İSLÂMCILIK yazıları: Atatürk İslâmcılığı
18.10.2015 9936 Okunma
1 Yorum 18.10.2015 10:45
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 828. hafta seminer notlarından…
30.08.2015 9870 Okunma
3 Yorum 30.08.2015 11:50
Reşat Nuri Erol
7 Haziran Seçimi, sorunlar ve mucize Kur’an-1
13.06.2015 9854 Okunma
2 Yorum 14.06.2015 07:41
Reşat Nuri Erol
Sermaye dünyayı ne hâle getirdi; ne yapmalıyız?
30.11.2012 9820 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof.Dr.Sabri TEKİR: TÜRKİYE VARLIK FONU
10.02.2017 9810 Okunma
3 Yorum 12.02.2017 20:52
Reşat Nuri Erol
KUR’AN ayetleri, Kadıhan, Hülagû ve HALEP!
19.12.2016 9792 Okunma
2 Yorum 19.12.2016 10:27
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM bütün sorunları çözer
19.05.2015 9763 Okunma
1 Yorum 19.05.2015 11:17
Reşat Nuri Erol
Hukuk Düzeni
21.04.2013 9702 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Millî Görüş ve Adil Düzen” olmadan bu kadar!
2.10.2015 9644 Okunma
1 Yorum 02.10.2015 07:02
Reşat Nuri Erol
MİLLÎ GAZETE için her gün bir şey yapmak
14.01.2016 9623 Okunma
4 Yorum 24.01.2016 23:20
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi ve Ortaklık Sistemi Bankaları
22.10.2018 9576 Okunma
4 Yorum 30.11.2018 08:26
Reşat Nuri Erol
Yargı sorununun çözümü hakemlik sistemidir
19.02.2014 9543 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan’ı Adil Düzen’den vazgeçirme raporu (tekrar)
2.12.2018 9498 Okunma
3 Yorum 02.12.2018 12:05
Reşat Nuri Erol
Şehit MEHMET HİKMETUMUT’u anlatamamak!-2
11.07.2015 9440 Okunma
1 Yorum 11.07.2015 03:53
Reşat Nuri Erol
S. Karagülle; BİR İLİM ADAMININ ERBAKAN TAHLİLİ...
4.08.2015 9416 Okunma
2 Yorum 04.08.2015 21:35
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 738. Hafta Semineri’nden
17.11.2013 9282 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonucu ne olursa olsun, Asıl Yapılması Gereken
1.11.2015 9278 Okunma
1 Yorum 01.11.2015 06:05
Reşat Nuri Erol
Gece, saat üç; bir, iki, üç (yazı)! Ve (dördüncü yazı)
15.12.2016 9255 Okunma
1 Yorum 15.12.2016 02:49
Reşat Nuri Erol
H.Özdemir yazıları; Ak Parti İslamcı mı?
1.08.2015 9239 Okunma
3 Yorum 01.08.2015 16:33
Reşat Nuri Erol
Evet… Asrın idrâkine söyletmeliyiz İSLÂM’ı…
17.03.2018 9212 Okunma
1 Yorum 17.03.2018 07:18
Reşat Nuri Erol
KUR’AN VE İLİM 888. Hafta Seminerinden…
15.11.2016 9174 Okunma
3 Yorum 16.11.2016 12:41


© 2025 - Akevler