Süleyman Karagülle
D E R G I !
29.04.2017
10060 Okunma, 18 Yorum

Bugün artık ne televizyona ne de gazeteye ihtiyaç vardır. Bilgisayar ortamında insanlar istedikleri bilgilere her zaman ulaşabilir. Gazete israftır. Televizyon da israftır. Dergiye ise ihtiyacımız vardır. Dergi günün tarihidir, hafta içinde olan olayları kaydeder, vesika halini alır.

Dergi saklanır ve taşınabilir. Bilgisayarı olmayanlar da okuyabilir, yararlanabilir.

Dergi bugünkü şartlarda bir iki gün her yere ulaşır, dağıtımı kolaydır ve günü geçmeden okunur.

Dergiye abone yapar bedelini alabiliriz.

Dergide birbirimizi tanır ve uzlaşabiliriz.

Partilerin üyeleri derginin abonelerini oluşturacaktır.

Taraf olanlar savunmalarını dergide yaparlar.

Dergiler sayesinde her hafta istediğimiz konularda halk oylamasını masrafsız yaparız.

Dergimiz sayesinde istediğimiz işadamlarını tanıştırır ve reklamlarını yaparız.

Bunların hiçbirisini televizyonla da gazete ile de yapamayız.

*

Dergi sadece abonelere satılacaktır, dağıtıma verilmeyecektir. Ülkemizin 12 (oniki) bölgesinde basın-yayın merkezi olacak, merkezde hazırlanan dergi oralarda basılıp abone işlerine ulaştırılacaktır. Aboneler dergilerini ilçe temsilcilerinden alacaklar ve onlar kendi özel şartlarına göre ulaşımı sağlayacaklardır.

*

Derginin basım masrafları reklamlardan sağlanacaktır. Herkesin reklamı kabul edilmeyecek, hakemliği kabul eden işletmelerin reklamı alınacak, böylece “HAKEMLİĞİ KABUL EDENLER” bir dergide toplanmış olacaklardır. Müşterileri ile çıkan ihtilaflarda hakemler nizaları karara bağlayacak. Hakem kararlarına uymayan olursa dergi yönetimi mahkeme masraflarını karşılayacaktır. Bu aboneler yaptıkları her sözleşmenin altına ‘Çıkan her türlü nizalar dergi hakemlerince çözülecektir.’ diye kayıt koyacaklar.

Dergi hakemlerini ortaklar atayacaklardır, taraflar onlar arasından kendi hakemlerini seçmiş olacaklardır.

*

Reklam bedeli derginin basım giderleri kadar olacak, ona göre fiyatlandırılacaktır.

Abonelerin ödedikleri karşılık derginin yazarlarına verilecektir. Yarısı dağıtıma, yarısı da yazarlara ve personele bölüştürülecektir. Temsilciler ortak ettikleri abone sayısınca paylarını alacaklardır. Yazarlara da okuyucuların tercihlerine göre paylaştırılacak, çok okuyucusu olan çok pay alacaktır.

Derginin sorumlu yazarları olacak, sahifeler onlara tahsis edilecek ve orada çıkan yazılardan o sorumlu olacaktır. Ayrıca sorumlu bir görevli olmayacaktır. Yargıya karşı da sahife sorumluları sorumlu olacaklardır. Sorumlu yazarları kimse kontrol etmez, edemez. Mağdur olanlar dergi abonelerine başvurur ve mağduriyetlerini giderirler.

Hakem kararlarını icra etmek dergi muhasebesine ve dergi hukukçularına ait olacaktır.

Dergi kurulacak olan “DERGİ KOOPERATİFİ” tarafından çıkarılacaktır. Aboneler kooperatife ortak olacaklardır. Yazarlar abonelerin temsilcisi olacaklardır. Hakemleri ise reklam veren ortaklar seçeceklerdir. Müşteriler de hakemlerini bunlardan seçerler.

Kooperatif ortaklarına kâr dağıtılmayacak, reklâmlardan gelen miktarlarla basın ve yayın evleri kurulacaktır. Matbaaları veya stüdyoları olabildiği gibi tiyatro ve sinema salonları da olabilecektir. Aboneler buralara ücretsiz gelebileceklerdir. Abone olmayanlardan alınan bedeller de abone bedellerine eklenecektir.

Senaristler ve oyuncular da yazarlar statüsünde olacaklardır.

Kooperatif kâr dağıtmadığı ve kâr etmediği için kurumlar vergisinden muaftır. Olmasa bile, dergi işletmesinin kârı olmadığı için herhangi bir vergi tahakkuk etmez. Dergi resmi ilanları kabul etmeyecek, devlete karşılıksız sahife ayıracak; devlet onu istediği gibi değerlendirir.

*

‘Hayır’cı partiler üyelerine bu dergiye abone olmalarını tavsiye ederler, ‘hayır’cıların aboneleri nisbetinde onlara dergi sorumlu yazarları tahsis edilir.

Ücret istememek şartı ile dergide “evet’çilere her zaman yer verilebilir; sorumlu yazarlar yer verirler. Yazarların ‘hayır’cı olması gerekmez.

 

 


YorumcuYorum
Ahmet Yücel
30.04.2017
01:04

Sevgili Karagülle hocam,

Çıkarılacak olan dergi, internet ortamında da yayınlanmalı E-Dergi olarak. E-Dergiye, derginin satış fiyatının yarısı fiyatına abone olunmalı. Dergi aboneleri ücretsiz olarak E-Dergiyi okuyabilmeli, gerektiğinde kopyala-yapıştır imkanı ile alıntılar yapabilmeli. Derginin 4. sayısı yayınlandığında, E-Derginin 1. sayısı ücretsiz olarak okunabilmeli, 2. sayısı 5. dergide ücretsiz olarak okunabilmeli, arada 3 sayı olacak şekilde ücretsiz okuma imkanı verilerek, daha çok okuyucuya ulaşmaya çalışılmalı. Tabi dergi yöneticileri bu arayı 2 sayı veya 1 sayı olarak da kararlaştırabilirler.

* E-Dergiye de reklam alınabilir, bir makalenin bir tarafında reklam olabileceği gibi, dört tarafında da reklam olabilir. Ayrıca reklamlar E-Derginin ayrı bir sayfasında da yayınlanabilir. Reklam sayısının artması durumunda makale sayfasında ve ayrı reklam sayfalarında da reklam olabilir.

* E-Derginin ilk sayfası içindekiler bölümü, Makale başlıkları ve makale ile ilgili kısa bir bölüm olabilir. İsteyen e-Dergiye değil, sadece okumak istediği sayıya belli bir ücret ödeyerek okuma imkanı elde edebilmelidir. akevler.org 'da olduğu gibi yazacağı yorumdan sorumlu olmak kaydıyla yorum yazabilmelidir. 

* Yazarların e-posta adresleri de yayınlanmalıdır. Ayrıca yazarlar hakkında kısa da olsa tanıtım bilgileri olmalıdır. Yazarın ismi tıklandığında bu bilgileri okuma ve yazarı tanıma imkanı okuyucuya sunulmalıdır. 

* E-Derginin ismi; adildüzen.org, com, net vb. veya sizlerin uygun göreceği bir isim olabilir. Dergi adı ile özdeş bir E-Dergi ismi olmalıdır.

* DERGİ'nin basım, dağıtım, temsilci vb maliyetleri olacaktır, reklam ve abone gelirleri ile bu giderlerin karşılanmaya çalışılması, abone ve reklam gelirleri arttıkça ilerde kendi matbaasını kurması, kendi binasının olması ve personelinin olması, personel masraflarının gelirlerden karşılanması doğrudur. Fakat dergi yazarlarının ücret alması doğru olmaz. Sadece geliri olmayan araştırmacı öğrenci yazarlar olursa onlar ücret alsınlar.

* Gerek DERGİ yazarlarını, gerek okurlarını EVET' ci ve HAYIR' cı diye ayırmayı da doğru bulmuyorum. Hepimiz kendi doğrularımız çerçevesinde Referandumda oyumuzu kullandık. Bana göre Evet demek doğru iken Hayır desem, kendimle çelişmiş olurdum. Aynı şekilde kendisine göre Hayır demenin doğru olduğunu düşünen kardeşlerimiz Evet deselerdi, kendileriyle çelişmiş olurlardı. Sonuç olarak bir kelamı kibar da: ''Huda'nındır cemi işler, Kulunun elinden işler.'' buyruluyor.

* Şiddet ve hakaret içermeyen, şiddete davet etmeyen her düşünceye saygım vardır. Bu dergide yazarlarımız ücret almadan yazacaklar ise abone olacağım inşallah. Parti çalışmalarına katılmayı düşünmüyorum fakat gerektikçe düşüncelerimi paylaşmaya gayret edeceğim inşallah. Merhum Erbakan hocamızdan sonra en çok sevdiğim lider Erdoğan olmakla birlikte yine de partici değilim. Rahmetli Özal'ı da, Türkeş'i de sevdim. Hatasız kul olmadığı gibi hatasız lider de olmaz. Bize düşen başta oldukları sürece onlara dua etmek, hayırlı hizmetler nasip etmesini Allah'tan istemektir. Dualarımız kabul olursa inşallah hepimiz kazanacağız. Müslümana buğz etmek bize yakışmaz. Bizi sevmeyenleri de, yaratılmışı severiz-yaratandan ötürü diyerek sevmek, hidayetlerini istemek güzeldir.

Parti konusunda, değerli hocamız Prof. Dr. Arif Ersoy hocamızın başkanlığında siyasi bir parti, Adil Düzen Partisi kurulması gönlümden geçiyor. Bilmiyorum Arif Ersoy hocamızın bu konudaki düşünceleri nelerdir. Bu vatana, bu millete hizmet etmek gerektir, ileride seçim barajının kalkacağına inanıyorum. Barajın 7'ye düşürülmesine karşıyım. Ya 1'e düşürülmeli ya da 10 olarak kalmalı. Altı parti ittifak yaptığında yüzde 1 oy alırsa, 1'er millet vekili ile mecliste temsil edilebilecek, vatandaşın oyu boşa gitmeyecek, hem de hizmet etme imkanı bulacaklar, iktidar partisinin doğrularını destekleyecek, yanlışlarında karşı çıkma imkanı elde edeceklerdir.

''İLİM MALDAN HAYIRLIDIR. MALI SEN KORURSUN, İLİM SENİ KORUR''.

''İLİM HARCANDIKÇA ARTAR, MAL İSE HARCANDIKÇA AZALIR.'' HZ ALİ ( KV )

Sevgili Süleyman Karagülle hocam/Recep Erol hocam, ilminiz ile bizlere hizmet etmek için çalışıyorsunuz.

Sağlık, sıhhat ve afiyet içinde hayırlı çalışmalar diliyorum. Allah'a emanet olunuz. SELAMLAR.

Reşat Nuri Erol
30.04.2017
14:30


Yücel Kardeşim;

YAZI seviyesindeki uzun ve detaylı yorumun için teşekkürler...

ÜSTAD ve arkadaşlar değerlendirmelerini değerlendireceklerdir... 

Bir müddettir RECEP EROL ile beni aynı kişi zannettiğinin farkına vardım;

RECEP kardeşimiz genç ve çalışkan bir kardeşimizdir ama REŞAT EROL değildir.

Selam dua hürmet ve muhabbetlerimle...

REŞAD (RNE) 

Reşat Nuri Erol
30.04.2017
14:30


Yücel Kardeşim;

YAZI seviyesindeki uzun ve detaylı yorumun için teşekkürler...

ÜSTAD ve arkadaşlar değerlendirmelerini değerlendireceklerdir... 

Bir müddettir RECEP EROL ile beni aynı kişi zannettiğinin farkına vardım;

RECEP kardeşimiz genç ve çalışkan bir kardeşimizdir ama REŞAT EROL değildir.

Selam dua hürmet ve muhabbetlerimle...

REŞAD (RNE) 

Reşat Nuri Erol
30.04.2017
14:37


TEKLİF !

-SÜLEYMAN HOCAMA VE GERÇEKTEN ÇALIŞAN ARKADAŞLARA-

T  E  K  L  İ  F  !

BEN ZATEN KENDİ AKLIMCA VE KENDİMCE...

912 (DOKUZYÜZONİKİ) HAFTADAN BERİ...

HER HAFTA DERGİ HAZIRLIYORUM...

BU DERGİYİ İSTENDİĞİ GİBİ...

GE-LİŞ-Tİ-RE-LİM... 

*

AŞAĞIDA

YANİ ŞEKİLDE

GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE... 

*

SELAM VE DUA

REŞAD (RNE)

*

1967...1968...1969...AKEVLER 51 YILDIR ÇALIŞIYOR...2015...2016...2017

BİZLER ÇALIŞIYOR VE YENİ İSLÂM MEDENİYETİ’Nİ KURUYORUZ...

SİZLERİ DE ÇALIŞMALARIMIZA DÂVET EDİYORUZ; BUYURUN, BİRLİKTE ÇALIŞALIM...

ADİL DÜZEN 912

“ADİL DÜZEN” III. BİNYIL MEDENİYETİ PROJESİDİR

VE BİZE DÜŞEN SADECE MÜBÎN/AÇIK TEBLİĞDİR.” (KUR’AN; Yâsin Sûresi, 36/17)

Haftalık Seminer Dergisi; 912. Hafta - 29 Nisan 2017 - Fiyatı: www.akevler.orga tıklamak!

BU DERGİYİ HER HAFTA OKUTABİLİR.. ÇOĞALTABİLİR.. DAĞITABİLİRSİNİZ...

“ADİL DÜZEN” UYGULAMALARI YAPMAK İÇİN BİZLERE DANIŞABİLİRSİNİZ...

 

*KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİ; 912. SEMİNER

“HİÇ BİLENLER İLE BİLMEYENLER BİR OLUR MU?”      (KUR’AN; Zümer Sûresi, 39/9)

İ L İ M  TALEP ETMEK HER MÜSLÜMANIN ÜZERİNE FARZDIR.”      (Hadis)

Adres: AKEVLER İSTANBUL KOOPERATİFLERİ MERKEZİ,  Zafer Mah. Coşarsu Sk. No: 29 YENİBOSNA / İSTANBUL    Tel: (0212) 452 76 51

Tefsir Seminer Notları Yenibosna’da Cumartesi akşamları okunup tartışılmaktadır.

GAYEMİZ: Bu “SEMİNER NOTLARI”nın İstanbul, Türkiye ve bütün dünyada “OKUNMASI,ANLAŞILMASI VE UYGULANMASI”DIR. - ADİL DÜZEN ÇALIŞANLARI

 

***

 

*“ADİL DÜZEN” DERSLERİ/YORUMLARI

PARTI NASIL/NİÇİN KURULACAK?

D E R G İ !

Süleyman KARAGÜLLE

 

***

 

*SEBÎLU’R-REŞÂD” / MAKALELER

‘Yoksa siz… küfrünüze rağmen… güvende misiniz?’

AK Parti her gün uçuruma doğru gitmektedir

Evet, HAK GELİNCE BÂTIL GİDECEKTİR

Reşat Nuri EROL

 

***

 

İSRA SÛRESİ - 18. Hafta

أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ (1) وَآتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَجَعَلْنَاهُ هُدًى لِبَنِي إِسْرَائِيلَ أَلَّا تَتَّخِذُوا مِنْ دُونِي وَكِيلًا (2) ذُرِّيَّةَ مَنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ إِنَّهُ كَانَ عَبْدًا شَكُورًا (3) وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا (4) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا (5) ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا (6) إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (7) عَسَى رَبُّكُمْ أَنْ يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا (8) إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا (9) وَأَنَّ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ أَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابًا أَلِيمًا (10) وَيَدْعُ الْإِنْسَانُ بِالشَّرِّ دُعَاءَهُ بِالْخَيْرِ وَكَانَ الْإِنْسَانُ عَجُولًا (11) وَجَعَلْنَا اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ آيَتَيْنِ فَمَحَوْنَا آيَةَ اللَّيْلِ وَجَعَلْنَا آيَةَ النَّهَارِ مُبْصِرَةً لِتَبْتَغُوا فَضْلًا مِنْ رَبِّكُمْ وَلِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ وَكُلَّ شَيْءٍ فَصَّلْنَاهُ تَفْصِيلًا (12) وَكُلَّ إِنْسَانٍ أَلْزَمْنَاهُ طَائِرَهُ فِي عُنُقِهِ وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنْشُورًا (13) اقْرَأْ كِتَابَكَ كَفَى بِنَفْسِكَ الْيَوْمَ عَلَيْكَ حَسِيبًا (14) مَنِ اهْتَدَى فَإِنَّمَا يَهْتَدِي لِنَفْسِهِ وَمَنْ ضَلَّ فَإِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولًا (15) وَإِذَا أَرَدْنَا أَنْ نُهْلِكَ قَرْيَةً أَمَرْنَا مُتْرَفِيهَا فَفَسَقُوا فِيهَا فَحَقَّ عَلَيْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِيرًا (16) وَكَمْ أَهْلَكْنَا مِنَ الْقُرُونِ مِنْ بَعْدِ نُوحٍ وَكَفَى بِرَبِّكَ بِذُنُوبِ عِبَادِهِ خَبِيرًا بَصِيرًا (17) مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعَاجِلَةَ عَجَّلْنَا لَهُ فِيهَا مَا نَشَاءُ لِمَنْ نُرِيدُ ثُمَّ جَعَلْنَا لَهُ جَهَنَّمَ يَصْلَاهَا مَذْمُومًا مَدْحُورًا (18) وَمَنْ أَرَادَ الْآخِرَةَ وَسَعَى لَهَا سَعْيَهَا وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَأُولَئِكَ كَانَ سَعْيُهُمْ مَشْكُورًا (19) كُلًّا نُمِدُّ هَؤُلَاءِ وَهَؤُلَاءِ مِنْ عَطَاءِ رَبِّكَ وَمَا كَانَ عَطَاءُ رَبِّكَ مَحْظُورًا (20) انْظُرْ كَيْفَ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَلَلْآخِرَةُ أَكْبَرُ دَرَجَاتٍ وَأَكْبَرُ تَفْضِيلًا (21) لَا تَجْعَلْ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ فَتَقْعُدَ مَذْمُومًا مَخْذُولًا (22) وَقَضَى رَبُّكَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَكَ الْكِبَرَ أَحَدُهُمَا أَوْ كِلَاهُمَا فَلَا تَقُلْ لَهُمَا أُفٍّ وَلَا تَنْهَرْهُمَا وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا كَرِيمًا (23) وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُلْ رَبِّ ارْحَمْهُمَا كَمَا رَبَّيَانِي صَغِيرًا (24) رَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَا فِي نُفُوسِكُمْ إِنْ تَكُونُوا صَالِحِينَ فَإِنَّهُ كَانَ لِلْأَوَّابِينَ غَفُورًا (25) وَآتِ ذَا الْقُرْبَى حَقَّهُ وَالْمِسْكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَلَا تُبَذِّرْ تَبْذِيرًا (26) إِنَّ الْمُبَذِّرِينَ كَانُوا إِخْوَانَ الشَّيَاطِينِ وَكَانَ الشَّيْطَانُ لِرَبِّهِ كَفُورًا (27) وَإِمَّا تُعْرِضَنَّ عَنْهُمُ ابْتِغَاءَ رَحْمَةٍ مِنْ رَبِّكَ تَرْجُوهَا فَقُلْ لَهُمْ قَوْلًا مَيْسُورًا (28) وَلَا تَجْعَلْ يَدَكَ مَغْلُولَةً إِلَى عُنُقِكَ وَلَا تَبْسُطْهَا كُلَّ الْبَسْطِ فَتَقْعُدَ مَلُومًا مَحْسُورًا (29) إِنَّ رَبَّكَ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ يَشَاءُ وَيَقْدِرُ إِنَّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيرًا بَصِيرًا (30) وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُمْ خَشْيَةَ إِمْلَاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِيَّاكُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ كَانَ خِطْئًا كَبِيرًا (31) وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِيلًا (32) وَلَا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلَّا بِالْحَقِّ وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا فَلَا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ إِنَّهُ كَانَ مَنْصُورًا (33) وَلَا تَقْرَبُوا مَالَ الْيَتِيمِ إِلَّا بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ حَتَّى يَبْلُغَ أَشُدَّهُ وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا (34) وَأَوْفُوا الْكَيْلَ إِذَا كِلْتُمْ وَزِنُوا بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِيمِ ذَلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا (35) وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا (36) وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا إِنَّكَ لَنْ تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَنْ تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا (37) كُلُّ ذَلِكَ كَانَ سَيِّئُهُ عِنْدَ رَبِّكَ مَكْرُوهًا (38) ذَلِكَ مِمَّا أَوْحَى إِلَيْكَ رَبُّكَ مِنَ الْحِكْمَةِ وَلَا تَجْعَلْ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ فَتُلْقَى فِي جَهَنَّمَ مَلُومًا مَدْحُورًا (39) أَفَأَصْفَاكُمْ رَبُّكُمْ بِالْبَنِينَ وَاتَّخَذَ مِنَ الْمَلَائِكَةِ إِنَاثًا إِنَّكُمْ لَتَقُولُونَ قَوْلًا عَظِيمًا (40) وَلَقَدْ صَرَّفْنَا فِي هَذَا الْقُرْآنِ لِيَذَّكَّرُوا وَمَا يَزِيدُهُمْ إِلَّا نُفُورًا (41) قُلْ لَوْ كَانَ مَعَهُ آلِهَةٌ كَمَا يَقُولُونَ إِذًا لَابْتَغَوْا إِلَى ذِي الْعَرْشِ سَبِيلًا (42) سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يَقُولُونَ عُلُوًّا كَبِيرًا (43) تُسَبِّحُ لَهُ السَّمَوَاتُ السَّبْعُ وَالْأَرْضُ وَمَنْ فِيهِنَّ وَإِنْ مِنْ شَيْءٍ إِلَّا يُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَلَكِنْ لَا تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُمْ إِنَّهُ كَانَ حَلِيمًا غَفُورًا (44) وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَيْنَكَ وَبَيْنَ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجَابًا مَسْتُورًا (45) وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِي الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا (46) نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَسْتَمِعُونَ بِهِ إِذْ يَسْتَمِعُونَ إِلَيْكَ وَإِذْ هُمْ نَجْوَى إِذْ يَقُولُ الظَّالِمُونَ إِنْ تَتَّبِعُونَ إِلَّا رَجُلًا مَسْحُورًا (47) انْظُرْ كَيْفَ ضَرَبُوا لَكَ الْأَمْثَالَ فَضَلُّوا فَلَا يَسْتَطِيعُونَ سَبِيلًا (48) وَقَالُوا أَئِذَا كُنَّا عِظَامًا وَرُفَاتًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ خَلْقًا جَدِيدًا (49) قُلْ كُونُوا حِجَارَةً أَوْ حَدِيدًا (50) أَوْ خَلْقًا مِمَّا يَكْبُرُ فِي صُدُورِكُمْ فَسَيَقُولُونَ مَنْ يُعِيدُنَا قُلِ الَّذِي فَطَرَكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ فَسَيُنْغِضُونَ إِلَيْكَ رُءُوسَهُمْ وَيَقُولُونَ مَتَى هُوَ قُلْ عَسَى أَنْ يَكُونَ قَرِيبًا (51) يَوْمَ يَدْعُوكُمْ فَتَسْتَجِيبُونَ بِحَمْدِهِ وَتَظُنُّونَ إِنْ لَبِثْتُمْ إِلَّا قَلِيلًا (52) وَقُلْ لِعِبَادِي يَقُولُوا الَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطَانَ يَنْزَغُ بَيْنَهُمْ إِنَّ الشَّيْطَانَ كَانَ لِلْإِنْسَانِ عَدُوًّا مُبِينًا (53) رَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِكُمْ إِنْ يَشَأْ يَرْحَمْكُمْ أَوْ إِنْ يَشَأْ يُعَذِّبْكُمْ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ وَكِيلًا (54) وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَنْ فِي السَّمَوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَى بَعْضٍ وَآتَيْنَا دَاوُدَ زَبُورًا (55) قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُمْ مِنْ دُونِهِ فَلَا يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنْكُمْ وَلَا تَحْوِيلًا (56) أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا (57) وَإِنْ مِنْ قَرْيَةٍ إِلَّا نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا كَانَ ذَلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا (58) وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا (59) وَإِذْ قُلْنَا لَكَ إِنَّ رَبَّكَ أَحَاطَ بِالنَّاسِ وَمَا جَعَلْنَا الرُّؤْيَا الَّتِي أَرَيْنَاكَ إِلَّا فِتْنَةً لِلنَّاسِ وَالشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِي الْقُرْآنِ وَنُخَوِّفُهُمْ فَمَا يَزِيدُهُمْ إِلَّا طُغْيَانًا كَبِيرًا (60) وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ قَالَ أَأَسْجُدُ لِمَنْ خَلَقْتَ طِينًا (61) قَالَ أَرَأَيْتَكَ هَذَا الَّذِي كَرَّمْتَ عَلَيَّ لَئِنْ أَخَّرْتَنِ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ لَأَحْتَنِكَنَّ ذُرِّيَّتَهُ إِلَّا قَلِيلًا (62) قَالَ اذْهَبْ فَمَنْ تَبِعَكَ مِنْهُمْ فَإِنَّ جَهَنَّمَ جَزَاؤُكُمْ جَزَاءً مَوْفُورًا (63) وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِمْ بِخَيْلِكَ وَرَجِلِكَ وَشَارِكْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا (64) إِنَّ عِبَادِي لَيْسَ لَكَ عَلَيْهِمْ سُلْطَانٌ وَكَفَى بِرَبِّكَ وَكِيلًا (65) رَبُّكُمُ الَّذِي يُزْجِي لَكُمُ الْفُلْكَ فِي الْبَحْرِ لِتَبْتَغُوا مِنْ فَضْلِهِ إِنَّهُ كَانَ بِكُمْ رَحِيمًا (66) وَإِذَا مَسَّكُمُ الضُّرُّ فِي الْبَحْرِ ضَلَّ مَنْ تَدْعُونَ إِلَّا إِيَّاهُ فَلَمَّا نَجَّاكُمْ إِلَى الْبَرِّ أَعْرَضْتُمْ وَكَانَ الْإِنْسَانُ كَفُورًا (67)أَفَأَمِنْتُمْ أَنْ يَخْسِفَ بِكُمْ جَانِبَ الْبَرِّ أَوْ يُرْسِلَ عَلَيْكُمْ حَاصِبًا ثُمَّ لَا تَجِدُوا لَكُمْ وَكِيلًا (68) أَمْ أَمِنْتُمْ أَنْ يُعِيدَكُمْ فِيهِ تَارَةً أُخْرَى فَيُرْسِلَ عَلَيْكُمْ قَاصِفًا مِنَ الرِّيحِ فَيُغْرِقَكُمْ بِمَا كَفَرْتُمْ ثُمَّ لَا تَجِدُوا لَكُمْ عَلَيْنَا بِهِ تَبِيعًا (69) وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا (70) يَوْمَ نَدْعُو كُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ فَمَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِيَمِينِهِ فَأُولَئِكَ يَقْرَءُونَ كِتَابَهُمْ وَلَا يُظْلَمُونَ فَتِيلًا (71) وَمَنْ كَانَ فِي هَذِهِ أَعْمَى فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمَى وَأَضَلُّ سَبِيلًا (72) وَإِنْ كَادُوا لَيَفْتِنُونَكَ عَنِ الَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ لِتَفْتَرِيَ عَلَيْنَا غَيْرَهُ وَإِذًا لَاتَّخَذُوكَ خَلِيلًا (73) وَلَوْلَا أَنْ ثَبَّتْنَاكَ لَقَدْ كِدْتَ تَرْكَنُ إِلَيْهِمْ شَيْئًا قَلِيلًا (74) إِذًا لَأَذَقْنَاكَ ضِعْفَ الْحَيَاةِ وَضِعْفَ الْمَمَاتِ ثُمَّ لَا تَجِدُ لَكَ عَلَيْنَا نَصِيرًا (75)وَإِنْ كَادُوا لَيَسْتَفِزُّونَكَ مِنَ الْأَرْضِ لِيُخْرِجُوكَ مِنْهَا وَإِذًا لَا يَلْبَثُونَ خِلَافَكَ إِلَّا قَلِيلًا (76) سُنَّةَ مَنْ قَدْ أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنْ رُسُلِنَا وَلَا تَجِدُ لِسُنَّتِنَا تَحْوِيلًا (77) أَقِمِ الصَّلَاةَ لِدُلُوكِ الشَّمْسِ إِلَى غَسَقِ اللَّيْلِ وَقُرْآنَ الْفَجْرِ إِنَّ قُرْآنَ الْفَجْرِ كَانَ مَشْهُودًا (78) وَمِنَ اللَّيْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَكَ عَسَى أَنْ يَبْعَثَكَ رَبُّكَ مَقَامًا مَحْمُودًا (79) وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرنًا (80)

 

***

 

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا (81) وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا (82) وَإِذَا أَنْعَمْنَا عَلَى الْإِنْسَانِ أَعْرَضَ وَنَأَى بِجَانِبِهِ وَإِذَا مَسَّهُ الشَّرُّ كَانَ يَئُوسًا (83) قُلْ كُلٌّ يَعْمَلُ عَلَى شَاكِلَتِهِ فَرَبُّكُمْ أَعْلَمُ بِمَنْ هُوَ أَهْدَى سَبِيلًا (84) وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الرُّوحِ قُلِ الرُّوحُ مِنْ أَمْرِ رَبِّي وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا (85) وَلَئِنْ شِئْنَا لَنَذْهَبَنَّ بِالَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ ثُمَّ لَا تَجِدُ لَكَ بِهِ عَلَيْنَا وَكِيلًا (86) إِلَّا رَحْمَةً مِنْ رَبِّكَ إِنَّ فَضْلَهُ كَانَ عَلَيْكَ كَبِيرًا (87)

 

***

 

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا (81)

“Ve de ki: Hak ciet etti ve batıl zehuk etti. Batıl zehuk bulunmaktadır.”

... ... ...

...

Ahmet Yücel
30.04.2017
19:24
Aleykümselam Reşad hocam. şahsen iki isminizin olduğunu, bir isminizin nüfus cüzdanındaki isminiz, diğer isminizin çevrenizde kullandığınız bir isim olduğunu düşünmüştüm. Bizim Kulu'da bu şekilde iki isme çok rastlıyorum. Açıklamalarınız için teşekkür ediyorum. Allah'a emanet olunuz.
Ahmet Yücel
30.04.2017
21:33

Ayrıca, Reşat Nuri Erol hocamızın teklifine katılıyorum. Adil Düzen dergisi istişareler ile geliştirilerek, ''Adil Düzen'' ismiyle dergi olarak basılmalı, yayın hayatına atılmalıdır. İlk sayı Mübarek Ramazan ayında okuyucularla buluşmalıdır. Haftalık bir dergi olabilir. Derginin hediyesi olarak ''Faizsiz Bankacılık'' ile ilgili özet bir kitapçık verilebilir, bu kitapçıkları her hafta okuyup, biriktirip birleştirdiğimizde elimizde bu konu ile ilgili bir kitap olacak, kitaplığımızda yerini alacaktır. Sanıyorum bu kitap piyasada yok, fakat PDF olarak var.

Dergi maliyeti ve fiyatı yüksek olmaması için derginin kapağı hariç, diğer sayfalar kitapların basıldığı normal 2.-3. hamur kağıda basılmalı, dergi boyutu gazete boyutunun 1/4'ü kadar olmalı. 

E-Dergi olarak da ayrı bir internet url adresi olmalı. Örnek: www.adildüzen.org - com - net vb. gibi.

Allah'a emanet olunuz. Allah'ın selamı üzerinize olsun.

Reşat Nuri Erol
02.05.2017
10:18


5- Ahmet Yücel ile bir araya gelsek de dergi üzerinde görüşsek iyi olur.

SÜLEYMAN KARAGÜLLE

Ahmet Yücel
02.05.2017
23:42

Sevgili Süleyman Karagülle ve Reşat hocam,

Yaz tatilinde İstanbul'a gelmeyi, sizleri ziyaret etmeyi düşünüyordum. İnşallah nasip olur.

Dergi ile ilgili bir tecrübem bulunmuyor, bugüne kadar çok severek okuduğum ''Cuma'' dergisi vardı, 1995 yılında bir yıl kadar Cuma dergisi ve Vakit gazetesi Kulu bölge temsilciliğini yürütmek nasip olmuştu, Ali Bülent kardeşimizle de bu vesileyle tanışmıştık.

Dergi ile ilgili bilgi ve tecrübe birikimim olsaydı, bir hafta sonu gelip gitme ve görüşme imkanımız olurdu. Akevler'i ve çalışan, emek veren, ilimleriyle bizi nasiplendiren sizleri Allah için seviyorum, okuyorum. Sevgili Karagülle hocam sizin dergi çıkarmakla ilgili yazınızı okurken, dergi çıkarmanın gerekli olduğunu kabul ettim ve dergi ile ilgili olarak gönlüme gelen düşünceleri, belki bir katkımız olur niyetiyle paylaştım. Çıkarılacak dergiye severek ve isteyerek abone olurum, Kulu'da bir temsilcilik açılması için seve seve gayret gösteririm.

* Dergi flash bellekte basıma hazır durumda olarak,Yeni akit gazetesinin basıldığı matbaada basılabilir. Yeni akit yönetimi ile bu konuda anlaşılabilir.

* akevler.org sitemizde Karagülle hocamızın yazısı altında abone olmak isteyen kardeşlerimiz, ''ABONE OLMAK İSTİYORUM.'' şeklinde yorum yazıp göndererek veya verilen bir maile ''ABONE OLMAK İSTİYORUM.'' diyerek mail göndermek suretiyle, ilk sayının ortalama basım adedi belirlenecektir.

* Reşat hocamız, Milli Gazete'de bir yazısında bir dergi çıkarma hazırlığından, içeriğinin ağırlıklı olarak ilmi, siyasi ve düşünce dergisi... olduğundan bahsedebilir. Yine abone olmak isteyen kardeşlerimizin kendisine mail atmasını, ilk sayının en az abone olmak isteyenlerin adedince basılacağını okuyuculara duyurabilir.

* Başlangıçta Milli Gazete ve Yeni akit gazetesi vb gazetelere dergi ile ilgili reklam verilebilir. Belki bir müddet sonra reklama da gerek kalmayacak. Dergide, E-Dergide ve akevler.org'da, bulundukları yerde temsilci olmak isteyenler varsa istenen şartlarla ilgili duyurular yapılabilir.

''NİYET HAYIR, AKİBET HAYIR'' Kelamı Kibar, kısaca Allah için yapılan, harcanan hiç bir emeği Allah zayi etmez.

Dergi çıkarılması düşüncesine canı gönülden katılıyorum ve destekliyorum. Bize bu konuda verilecek, yapabileceğim bir hizmet varsa, Allah için elimden geldiğince yapmaya hazırım. Excel bilgim biraz iyidir, excelde maliyet, gelir-gider hesapları ve tablolar hazırlayabilirim, bunu zaten çok kimse yapabilir, bu konuda da gerekirse hizmetimiz olabilir.

Allah'a emanet olunuz.

Ahmet Yücel / Kulu / Konya

0.538.489.4581

ahmetyucel@msn.com

info@ahmetyucel.net

iletisim@ahmetyucel.net

Ahmet Yücel
03.05.2017
21:48

Dergi ile ilgili olarak düşüncelerime ilavede bulunmak istiyorum.

Eğer henüz istişare aşamasında bulunuluyorsa, basılı dergi yayınında acele edilmemelidir, diye düşünüyorum.

Bu aşamada dergi içeriği/muhtevası kararlaştırılmalı, ilmi-siyasi-düşünce vb. Birden fazla ana konu başlığı altında muhtevası olabilir. Kur'an, hadis, tasavvuf, siyaset, tarih, sağlık, kültür, edebiyat vb. ana konular belirlendikten sonra, dergi için seçilen konularla ilgili olmak üzere, yazarlara dergimize haftalık/aylık dergimize yazı yazmak ister misiniz, şeklinde davette bulunulabilir. 

İstişare aşamasından sonra, web site olarak en az bir yıllık dergi deneme süreci olmalı.

www.adilduzen.org

www.adilduzen.com

www.adilduzen.net  

vb. bir isim adı altında,www.akevler.org sitemizin yanında ikinci bir website ile basılı yayın/dergi hazırlığı yürütülebilir. Belirlenen ana konular ile ilgili hangi yazarların dergimizde yazmayı kabul ettiği, basılı dergi maliyet analizlerinin yapıldığı, alınabilecek reklamlarla ilgili araştırmaların, gelir-gider hesaplarının yapıldığı bir hazırlık süreci, en az bir yıl kadar yapılmalıdır. Bu hazırlık aşamasında abone olmak isteyenler de, abone olma isteğini ilgili mail hesabına mail atarak bildirecekler. Reklam gelirlerinin, dergi maliyetini karşılamasına özen gösterilmeli. Haftalık bir dergi fiyatı 5 TL, aylık bir derginin fiyatı 10 TL yi aşmamalıdır, tabi bu fiyat tahmini abone sayısı ve alınabilecek reklam gelirleriyle yapılacak hesaplar sonucu belirlenecektir. Dergi fiyatı daha yüksek olması mecburiyeti olursa, abone olmayı kabul eden kardeşlerimiz dışında okuyucu kitlesine ulaşmak zor olacaktır. Tabi şartlar neyi gösterir bilemiyorum, gerekirse 3 veya 6 aylık dergi çıkarılabilir. 

Bütün bu hazırlıklar yapılırken, adilduzen websitesi de ihmal edilmemeli, geliştirilmeli ve duyurulmalıdır. Günümüz gerçeğinden yola çıkacak olursak, insanlarımız çoğunlukla gazete ve dergi okumuyorlar, her şeyi internet ortamından takip ediyorlar. Bu durumda abone olmayı kabul edenler dışında okuyuculara ulaşmak isteyen dergilerin fiyatı belli bir seviyeyi aşmamalı, içerik olarak da belirli bir kesime ulaşmayı hedeflemelidir. Örneğin inançlı bir kesime hitap etmek isteyen bir dergi tüm Türkiye'ye, sağcısıyla, solcusuyla hepsine ulaşmak istiyorum, dese, iki taraftan da okuyucu kaybeder. Henüz yüksek hoşgörülü bir toplum olmayı başarabilmiş değiliz.

Bir Allah dostu, ''Murat etme, olmuyorsa inat etme.'' buyurmuşlardı. İstişare, hazırlık, gelişme-geliştirme, maliyet hesapları, abone olmayı kabul eden kardeşlerimiz ve reklam vermeyi kabul eden kardeşlerimizle birlikte tüm değerlendirmeler yapıldıktan sonra bakınız, basılı dergi olmuyorsa, niyet edildi fakat sonuç alınamayacak ise, bu durumda Adil Düzen web sitesini kurup, değerlendirmek, geliştirmek, yeni dergi çalışmaların internet ortamında yürütmek gerekir.

Sevgili Karagülle hocam, sevgili Reşat hocam ve tüm akevlerdeki kıymetli kardeşlerimiz,

Affınıza sığınarak dergi ile ilgili düşüncelerimi bir kez daha yazmak istedim, belki kıymetli vakitlerinizi aldım. Ahmet Kardeşinize hakkınızı helal etmenizi diliyorum. Allah'a emanet olunuz. Selamlar.



Reşat Nuri Erol
04.05.2017
11:10


AHMET KARDEŞ;

TEKRAR TEŞEKKÜR...

ALLAH RAZI OLSUN... 

DEĞERLENDİRİYORUZ...

SELAM.. DUA.. VE MUHABBET...

REŞAD

tkmlyş
13.05.2017
23:40
ESSELAMUALEYKÜM.1-)SAYIN KARAGÜLLE VE SAYIN EROL DAHA 2 YIL EVVELİNE KADAR FETÖYÜ ÖVÜYOR VE AKEVLERDEN ÇIKTI DİYE ÖVÜNÜYORDUNUZ.BU FETÖNÜN NASIL DİN İSTİSMARCISI BAŞ TERÖRİST PAPA UŞAĞI OLDUĞUNU NASIL ANLAMADINIZ?MİLLETİ FETÖYE KARŞI UYARMAYI BIRAKIN RESMEN FETÖYÜ ÖVDÜNÜZ?2-)SAADET PARTİSİ VARKEN ERBAKAN SAADET PARTİSİ DERKEN CİAKPYE EN AĞIR ŞEKİLDE ELEŞTİRİRKEN NASIL OLURDA 2002 DE CİAKPYE OY ATAR VE AK İT GAZETESİ DENEN FETÖ ARTIĞINDA YAZARSANIZ?SİZE MİLLİ GAZETEDE ENGEL Mİ VAR?3-)SAADET PARTİSİ VARKEN ADİL DÜZEN DİYEN SAADET PARTİSİ VARKEN NEDEN YENİ BİR PARTİ?4-)MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER NEREYE GİDECEK KARARSIZ.ASİLTÜRKÇÜ KAMALAKÇI ELAZİZCİ FATİHÇİ MİLLİ ÇÖZÜMCÜ KARAGÜLLECİ...ŞİMDİ HEPİMİZ İSLAM BİRLİĞİ DİYORUZ.İNSANLIĞA TEBLİĞ EDELİM.DÜNYA HUZURA ERİŞSİN DİYORUZ.AMA DAHA BİZ BİR OLAMAYORUZ.NASIL DÜNYAYA HUZUR GETİRECEĞİZ?5-)BEN 20 YAŞINDA BİR İNSANIM.ŞİMDİ BEN YUKARIDA SAYDIĞIM GRUPLARIN HANGİSİNE GİDECEĞİM?AGD ERBAKAN VAKFI MİLLİ ÇÖZÜM AKEVLER ELAZİZ AKEVLER..?HEPİNİZ BİRBİRİNİZLE ÇATIŞIYORSUNUZ VE EN İYİ BİZ DİYORSUNUZ İSLAM BİRLİĞİ DİYORSUNUZ.BU SAHTEKARLIK İKİ YÜZLÜLÜK DEĞİL Mİ?AYRICA SANKİ SAYIN KARAGÜLLENİN İÇİNDE PARTİ KURMAK GİBİ BİR UKDE KALMIŞ.ERBAKAN SİYASETE GİRMESİNİ TAVSİYE ETMEMİŞ GENEL SEKRETER YAPMAMIŞTI.ŞİMDİ SAADET PARTİSİ VARKEN NİYE YENİ PARTİ?MİLLİ GAZETE VARKEN NİYE AK İT?D8 VARKEN NEDEN PAPA UŞAKLIĞI DİNLERARASI DİYALOG?MİLMİ GÖRÜŞ VARKEN NİYE BU KADAR FETÖYE ARKA ÇIKILMAKTA?NE ZAMAN MİLLİ GÖRÜŞ CAMİASI YEK VÜCÜT OLACAK?SAYGILARIMLA.AĞIR SÖZ ETMİŞSEM AFFOLA...
Ahmet Yücel
14.05.2017
16:42

İSMİNİ YAZMAKTAN ÇEKİNEREK , isim yerine  ''tkmlyş'' kullanarak yorum yazan ve ithamlarda bulunan kardeşimize,


Öncelikle aşağıdaki linke tıklayınız ve Temel Karamollaoğlu hocamızın da imzaladığı, sayın Asiltürk'e gönderilen mektubu okuyunuz. Şahsi düşüncemi söyleyeyim, bugünkü Saadet Partisi, Erbakan Hocamızın bıraktığı Saadet Partisi değildir.

 OĞUZHAN ASİLTÜRK'E MEKTUP


http://www.ahmetyucel.net/?pnum=404&pt=O%C4%9EUZHAN+AS%C4%B0LT%C3%9CRK%27E+MEKTUP 

Sayın Kamalak, seçim öncesinde Meclise girmek ve elleri taşın altına koymaktan bahsediyordu, bunun için seçim ittifakı gerekliydi, Erbakan hocamızın yaptığı gibi 1 vekil de olsa meclise girilebilirdi. Neden olmadı?

 Erbakan hocamız kendisi de Allah dostu olduğu halde, Allah dostları ile istişareye önem veriyordu, bugün Saadet Partisi bu istişareyi devam ettiriyor mu?

 

Sayın Karagülle hocamızın kurulmasından bahsettiği parti ile ilgili açıklamaları okumamışsınız. Sivil toplum kuruluşu gibi bir oluşum, her partiden insanın katılabileceği bir oluşum bence de gereklidir. Hangi parti kazanırsa kazansın, yanlışına yanlış diyebilecek, doğru icraatları destekleyecek, yapılması gerekenlerle ilgili bilgi ve tecrübe paylaşımı yapabilecek, milletin sesini yönetenlere duyurabilecek bir toplum kuruluşuna ihtiyaç vardır.

 

Gerek Milli Gazete gerek Akit olsun, kendi düşünceleri paralelinde yazarsanız yazmanıza izin veriyorlar. Kimse kimseyle yüzde yüz aynı düşünmek zorunda değil. Hepimizin bilgi ve tecrübesi farklı farklı olabilir, Müslüman olarak Müslümanların düşüncelerine saygı duymalıyız hatta herkesin düşüncesine saygı duymalıyız, tamamen katılmayabiliriz ayrı mesele. Sayın Karagülle hocamızın yazılarını neden yayınlamadıklarını Milli Gazete'ye sorunuz. Şu an Akit de yayınlamıyorsa Akit'e sorunuz.

 

Akevler dışında, hakaret ve şiddet içermeyen her düşünceye saygılı bir web sitesine rastlayamadım. Milli Gazete'nin ve YeniAkit'in sitelerine yorum yazdığımda işlerine geleni yayınlıyorlardı. Hakaret içerikli yorumlar yayınlanırken bizim düşüncelerimiz onlar gibi düşünmediğimiz sürece önemsizdir.

 

Ayrıca burada FETÖ'ye arka çıkan da yok. FETÖ'yü görüp arkasındaki destekçileri Yahudi ve ABD sermayesini görmemek olmaz. Suç işlenmediği sürece kişiler suçlanamaz. 15 Temmuz'dan bu yana FETÖ'yü seven, koruyan, destekleyen varsa bu vatanı, bu milleti sevdiğine inanmayız.

''BEN 20 YAŞINDA BİR İNSANIM.ŞİMDİ BEN YUKARIDA SAYDIĞIM GRUPLARIN HANGİSİNE GİDECEĞİM?AGD ERBAKAN VAKFI MİLLİ ÇÖZÜM AKEVLER ELAZİZ AKEVLER..?HEPİNİZ BİRBİRİNİZLE ÇATIŞIYORSUNUZ VE EN İYİ BİZ DİYORSUNUZ İSLAM BİRLİĞİ DİYORSUNUZ.''

 

Kardeşim kimsenin kimseyle çatıştığı yok, hatasız kul olmadığı gibi, bir araya gelen insanların oluşturduğu grupların da hatası olabilir. Her kes düşündüğünü söyleyecek, düşünceye saygısı olanlar tartışacak, yanlışını gören düzeltecek böylece birlik beraberlik sağlanacak.

 

Ben hangisine gideyim, diyorsunuz. Sizin gittiğiniz yer yazdıklarınızdan, düşündüklerinizden bellidir. Siz saadet partisine gitmeye devam ediniz. Nefsim 2002'den bu yana Ak partiye oy veriyorum diye bizi tekfir eden (münafık, siyonist vb.) diyen bazı SP teşkilat mensupları, üyeleri vb. gibi olmayınız.

 

2002 seçimlerinde SP sandık müşahiti, kendi oy kullandığı sandıktaki sonucu Erbakan hocamıza sunmuş, SP'ne 1 oy bile çıkmadığını gören hocamız, SP'ne oy vermeyen SP sandık müşahitine, ''sen münafıksın'' vb bir hakarette bulundular mı? Erbakan hocamızın ahlakıyla ahlaklanmadan, ''Ahirette Erbakan hocamızla beraberiz.'' diyenler var.

 

Hepimiz İslam Birliğini istiyoruz. Saadet Partili bir çok kardeşimiz Ak Partiye oy verenlere ve yöneticilerine münafık vb ithamını yakıştırırken, SP'nin ''İslam Birliği'' demesi bana göre söylemden öteye geçememektedir. Bu kardeşlik onlar için parti kardeşliğine dönmüştür. Müslüman halkın yarısını münafık vb olarak gören bir kısım tabana/teşkilat mensubuna/ilçe vb başkana sahip bir partiye Allah iktidarı nasip eder mi, diye düşünüyorum.

 

Biz neye layık isek, Allah onu veriyor. Adil Düzen istiyorsak, kendimize çeki düzen vermeli, tüm Müslümanları sevmeli, hatalarımızı terk etmeli, özümüze/İslam'a dönmeli, gerçekten Müslüman olarak yaşamalıyız.

 

İsminizi yazmadan eleştirilerde bulunan kardeşim, Allah hepimizi emirleri doğrultusunda yaşayan, yasaklarından sakınan mümin kullarından eylesin. Allah'a emanet olunuz. Selamlar.

tkmlyş
14.05.2017
23:39

1-)ADIM AHMET ALİ GÜNEŞDOĞDU.2-)CEVAP VERİP DİKKATE ALDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.3-)AKEVLER YÖNETİCİLERİNDEN DE CEVAP BEKLİYORUM.4-)ERBAKAN HOCA CİAKP İÇİN OY VEREREK CEHENNEME BİLET ALIYORSUN DEMİŞTİR.YİNE CİAKPYİ SİYONİZM KURDURDU DEMİŞTİR.5-)SİZE ERBAKANIN CİAKP VE RTE İLE İLGİLİ VİDEOLARINIZI İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.6-)BAŞTERÖRİST PAPA DENEN KÖPEĞİ BEŞTEPEDE AĞIRLAYAN IRAK LİBYADA 3 MİLYON KATLEDİLİP TECAVÜZE UĞRARKEN FETTÖ OLİMPİYATI ONUR(!)KONUĞU OLAN HABUR REZALETÇİSİ BOP BAŞKANI OLANLAR ERKEKSE YPGYE SİLAH VEREN TRUMP KALLEŞİNE EYY TRUMP DESİN.AMA YÜREK  LAZIM.6-)ERBAKAN CİAKPDE YÜREK YOK MAYA YOK DİYOR.ARKA KAPIDAN KAÇANLARIN PARTİSİ DİYOR.7-)OY VERMEK ONAY VERMEKTİR.VEBALİ VARDIR.CİAKP OY ALDIKÇA DAHA FAZLA SİYONİST UŞAĞI OLMAKTADIR.İSRAİLE 10 ŞEHİDİ SATTILAR.YUNANA 18 ADAYI SATTILAR.BUNLARIN VEBALİ BÜYÜKTÜR.SAADET PARTİSİ CİAKPYE UŞAK OLMUŞTUR.ŞU ANDA MUHALEFET YOK.ADETA CİAKP BİZİ ALSA DA PARTİYİ KAPATSAK DİYORLAR.AMA MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER BU OYUNU BOZACAKTIR İNŞAALLAH.8-)MİLLİ GÖRÜŞ GÖMLEĞİ ÇIKARDIĞINI SÖYLEYENİN ASLINDA GİYMEDİĞİ.GİYENİN İSE ÇIKARMAYACAĞI BİR GÖMLEKTİR İNŞAALLAH BİZİM KEFENİMİZDİR.RTE VE ŞÜREKASI ÇOK ADAMSALAR NE DİYE CİAKP KURULDU.CİAKP TÜSİADÇILARIN EVİNDE KURULDU.SİYONİSTLER RTENİN KOLTUK SEVDALISI OLDUĞUNU BİLİYORLARDI.ŞİMDİ RTEYE DİKTATÖR DEDİRTİP NATOYU ÜLKEMİZE SALDIRTMAK İÇİN CİAKP KURULMUŞ BUNU GAYET İYİ ANLIYORUZ.CİAKPYE EN AĞIR LAFLARI BİZZAT ERBAKAN HOCA SÖYLEDİ.TOPRAK AYAĞIMIZIN ALTINDAN KAYIYOR DEDİ.BU CİAKP YÖNETİCİLERİ ERBAKAN HOCA HASTANEDE YATARKEN BİR TELEFON DAHİ AÇMADILAR.HAYATTA İKEN BUNLAR ERBAKANI HANÇERLEDİLER ÖLÜNCE İSTİSMAR EDİYORLAR.BU CİAKPNİN KIBLESİ KABESİ PENTAGON İMAMI NATO.MÜEZZİNİ FETÖ.SAFINDA VAR APO.BU CİAKPYE OY VERMEK DEMEK BEN BOPUN IRAK LİBYA MISIR SURİYEDEKİ PROJELERİNE YAPTIKLARINA ONAY VERİYORUM.BEN 15 TEMMUZ VE DİĞER DARBELERİN YAPICISI YÖNETİCİSİ SİYONİZMİ ONAYLIYORUM BEN BOP BAŞKANINI ONAYLIYORUM DEMEKTİR.SİZE NASUHİ GÜNGÖRÜN YENİLİKÇİ HAREKET KİTABINI TAVSİYE EDERİM.AKEVLER SAMİMİYSE PES ETMESİN.MERT DAYANIR NAMERT KAÇAR.SAADET PARTİMİZ VE DİĞER TÜM MİLKOLARI ASİLTÜRK ÇETESİNDEN KURTARMAK İÇİN  AKEVLER ERBAKAN VAKFI MİLLİ ÇÖZÜM VE MİLLİ GAZETE MİLLİ GÖRÜŞTEKİ VİCDANLI İNSANLAR BİR ARAYA GELMELİ.ÖNCE PARTİMİZ TEMİZLENMELİ.ARDINDAN TÜRK MİLLETİ CİAKP DENEN SİYONİST UŞAKLARDAN KURTARILMALIDIR.FİEMENİLLAH...

Ahmet Yücel
15.05.2017
02:36

Sayın AHMET ALİ GÜNEŞDOĞDU.

 4-)ERBAKAN HOCA CİAKP İÇİN OY VEREREK CEHENNEME BİLET ALIYORSUN DEMİŞTİR.YİNE CİAKPYİ SİYONİZM KURDURDU DEMİŞTİR.

Cenabı Allah dilerse inanmayanlar eliyle de Dinini kuvvetlendirir. Ak Partinin kurulma süreci ile ilgili olarak Yeni Akit gazetesinde sayın Dilipak'ın bir yazısı yayınlanmıştı. ABD ilk önce Erbakan hocamıza, sizi iktidar yapalım sizde bizim şu isteklerimizi yapacaksınız, demişler, Erbakan hocamız kabul etmemiştir. Sayın Erdoğan ise zamanı geldiğinde onlara dirseğimizi gösterir yola devam ederiz, diyerek kabul etmiştir.

Yüzde 99'u - 90'ı Müslüman denilen milletin idarecileri de inançlı olmalıdır. Şahsen buna inanıyorum. Sayın Erdoğan'da, arkadaşları da Allah'ın kuludur, hataları da olacaktır. Yine de başımızda inanmayanlar olmasından sa, hatalarına rağmen inançlı insanlar olmasını tercih ederim.

5-)SİZE ERBAKANIN CİAKP VE RTE İLE İLGİLİ VİDEOLARINIZI İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.6-)BAŞTERÖRİST PAPA DENEN KÖPEĞİ BEŞTEPEDE AĞIRLAYAN IRAK LİBYADA 3 MİLYON KATLEDİLİP TECAVÜZE UĞRARKEN FETTÖ OLİMPİYATI ONUR(!)KONUĞU OLAN HABUR REZALETÇİSİ BOP BAŞKANI OLANLAR ERKEKSE YPGYE SİLAH VEREN TRUMP KALLEŞİNE EYY TRUMP DESİN.AMA YÜREK  LAZIM.

Hz. Ebubekir R.Anh, ''MÜSLÜMANA SÖVMEYİNİZ, MÜSLÜMANIN EN KÖTÜSÜ BİLE ALLAH KATINDA BÜYÜKTÜR.'' Buyurmuşlardır. Sayın Erdoğan'ın, BOP eş başkanlığını kabul etmesi de bence doğrudur. Toplantılara katılıp konuşulanlar hakkında bilgi sahibi olması kötü bir şey midir? Lozan antlaşması öncesinde Türkiye'deki idarenin konuşmalarını çeşitli şekilde dinleyip, isteklerini ona göre bildiriyorlardı. Dün sayın Erdoğan'ı iktidar yapanlar bugün neden düşürmeye çalışıyorlar? ''Hakkın kimden yana olduğunu anlamak istiyorsanız, düşman oklarının nereye yöneldiğine bakınız.'' Kelamı kibar

Tevbe 119, ''Ey iman edenler, Sadıklarla beraber olunuz.'', Yunus 62, ''Allah'ın dostlarına korku yoktur, onlar mahzun da olmayacaklardır.'' diyerek övdüğü Allah dostları sayın Erdoğan'ı seviyorlar ve dua ediyorlar. Yine bir çok hadisi şerifte Peygamber efendimiz Ümmetinin velilerini övmüşlerdir. Bize ne oluyor ki, Allah dostlarının sevdiği bir lidere sövebiliyoruz?

Gücü yettiğinde zulmü önlemek için cihat Müslümanlara farzdır. Peygamber efendimiz Medine'ye hicret ettikten, İslam ordusunu kurduktan sonra cihada başlamadı mı? ''Müslümanlar bugün birleşse, küfrü yenerler.'' Abdurrahim Reyhan hz.

  "İslamın lideri yine Türkiye olacak. Bugün ki müslümana bakarsan olmaz amma; olacak benim sultanım"  Dede Paşa Hazretleri (1879 Bayburt - 4 Eylül 1973 Erzincan)

Vatanı, milleti seven her Müslüman güçlü bir Türkiye olmasını, İslam Birliği kurulmasını arzu eder. Bu durumda başımızda 15 yıl boyunca CHP olmasını mı tercih etmeliyim yoksa tüm hatalarına rağmen Ak Partinin olmasını mı tercih etmeliyim?

Küfür tek millettir. Ümmet de birleşip tek millet olmalıdır.

Yerde ve gökte ne varsa yöneten Allah, dünyayı, Türkiye'yi yönetemiyor mu? Her ne oluyorsa Allah'ın izniyle oluyor fakat Allah'ın zulme rızası yoktur. Yaptıklarımıza karşı ahirette bizi mükafatlandıracak veya cezalandıracaktır. Güçlü bir Türkiye olmadan ya da İslam Birliğini sağlayamadan, dünyanın her yerinde zulme uğrayan Müslümanları zulümden kurtaracağım diyerek savaşamazsınız. Kötülüğü elinle önleyemiyorsanız, dilinizle, yine engelleye miyorsanız, kalbinizle buğz edersiniz, bu da imanımızın zayıflığını gösterir. Zulme uğrayan kardeşlerimiz için üzülüyoruz, dua ediyoruz.

Bugün Yahudi ve Hristiyanları adım adım takip ediyoruz, onlar bir kelerin deliğine girseler biz de giriyoruz. Büyük günahlar dahil pek çok günahı aleni işliyoruz. Faizle iştigal etmeyenin bile burnuna kokusu gelir oldu. Allah düşmanlarımızın kalbinden Müslümanlara karşı olan korkuyu aldı, onlar Müslümanlardan korkmaz oldular. Kalbimize dünya sevgisi doldu, cihat unutuldu.

Allah'ın emri, ''Din yalnız Allah'ın dini oluncaya kadar kafirlerle cihat ediniz.'' değil mi? Biz bunu da unuttuk. Tüm dünyaya Müslüman olmayanlar hakim olsa, barış ve huzur içinde yaşasak, Cenabı Allah'ın cihat ile ilgili emrini terk etmiş olmaz mıyız?

Dünyada Müslümanlara yapılan zulümlerle yetinmeyen küfür milleti bir gün son bir haçlı savaşını başlatarak İslam'ı/Müslümanları dize getirmek isteyecektir. (Melhemeyi kübra/Büyük savaş) Bu savaş ise Peygamber efendimizin haber verdiği gibi Ümmeti Muhammed'in zaferiyle sonuçlanacaktır.

6-)ERBAKAN CİAKPDE YÜREK YOK MAYA YOK DİYOR.

Erbakan hocamız CİAKP diye tabir etmemiştir.

ARKA KAPIDAN KAÇANLARIN PARTİSİ DİYOR.

Bu da Erbakan hocamızın tatlı bir espirisidir.

7-)OY VERMEK ONAY VERMEKTİR.VEBALİ VARDIR.

Kuran ve Hadislerde övülen Allah dostları oy verirken, nefsime mi uyayım da oy vermeyeyim? Dünyada da, ahirette de Allah bizi dostlarıyla beraber eylesin.

CİAKP OY ALDIKÇA DAHA FAZLA SİYONİST UŞAĞI OLMAKTADIR.İSRAİLE 10 ŞEHİDİ SATTILAR.YUNANA 18 ADAYI SATTILAR.BUNLARIN VEBALİ BÜYÜKTÜR.

Şehitlerin de, adaların da satıldığı yok kardeşim. En son yapılan anlaşmadan sonra Filistin'deki, Gazze'deki kardeşlerimizin nasıl sevindiğini, Allah razı olsun, dediğini duymadınız mı? Belki bugün için bu kadar yapılabildi, yarın inşallah Müslümanların birlik ve beraberliği sağlandıktan sonra zafer inananlarındır inşallah.

SAADET PARTİSİ CİAKPYE UŞAK OLMUŞTUR.ŞU ANDA MUHALEFET YOK.ADETA CİAKP BİZİ ALSA DA PARTİYİ KAPATSAK DİYORLAR.AMA MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER BU OYUNU BOZACAKTIR İNŞAALLAH

.8-)MİLLİ GÖRÜŞ GÖMLEĞİ ÇIKARDIĞINI SÖYLEYENİN ASLINDA GİYMEDİĞİ.GİYENİN İSE ÇIKARMAYACAĞI BİR GÖMLEKTİR İNŞAALLAH BİZİM KEFENİMİZDİR.RTE VE ŞÜREKASI ÇOK ADAMSALAR NE DİYE CİAKP KURULDU.CİAKP TÜSİADÇILARIN EVİNDE KURULDU.SİYONİSTLER RTENİN KOLTUK SEVDALISI OLDUĞUNU BİLİYORLARDI.ŞİMDİ RTEYE DİKTATÖR DEDİRTİP NATOYU ÜLKEMİZE SALDIRTMAK İÇİN CİAKP KURULMUŞ BUNU GAYET İYİ ANLIYORUZ.

Abdurrahim Reyhan hz.''Allah Erdoğan'ın yolunu sonuna kadar açık eylesin.'' diye dua buyurmuşlardı. Reyhan hz. 24 Ocak 1998'de Hakka yürüdü, duasının bereketi bugün de devam ediyor. Bir de, ''Hacı olma, hoca olma, derviş olma, şeyh olma, şucu olma, bucu olma, Müslüman ol, Müslüman ol.'' demişlerdi. Müslüman olabileyim, Mümin olabileyim, başka bir şey, başka bir kimlik istemem. Senin gömlek dediğin siyasi düşünce, Milli Görüş=İslam'dır=İmandır diyebilir misiniz? 2002'ye kadar oy verirken Müslüman'dım, bugün Ak partiye oy veriyorum diye, Milli Görüş gömleğini çıkardım diye siyonist-münafık vb mi oluyorum? Ya Allah dostları, onlara da bu sıfatları yakıştıracak mısınız?

CİAKPYE EN AĞIR LAFLARI BİZZAT ERBAKAN HOCA SÖYLEDİ.TOPRAK AYAĞIMIZIN ALTINDAN KAYIYOR DEDİ.

Allah dostlarının bazı kelamları rumuzludur, zamanı gelmeden anlaşılmaz. Erbakan hocamız da şeksiz şüphesiz bir Allah dostudur.

BU CİAKP YÖNETİCİLERİ ERBAKAN HOCA HASTANEDE YATARKEN BİR TELEFON DAHİ AÇMADILAR.HAYATTA İKEN BUNLAR ERBAKANI HANÇERLEDİLER ÖLÜNCE İSTİSMAR EDİYORLAR.BU CİAKPNİN KIBLESİ KABESİ PENTAGON İMAMI NATO.MÜEZZİNİ FETÖ.SAFINDA VAR APO.

Hzareti Ebubekir efendimizin yukarıdaki sözünü hatırlatayım, lütfen bir daha okuyunuz. Kalblerini yarıp baktınız mı, Kıblesi pentagon muymuş? ''Zandan sakınınız, zannın çoğu günahtır.'', ''Müslümanı tekfir etmeyiniz.''/Kafir-münafık vb demeyiniz, hadisi şeriflerini hatırlayınız.

BU CİAKPYE OY VERMEK DEMEK BEN BOPUN IRAK LİBYA MISIR SURİYEDEKİ PROJELERİNE YAPTIKLARINA ONAY VERİYORUM.BEN 15 TEMMUZ VE DİĞER DARBELERİN YAPICISI YÖNETİCİSİ SİYONİZMİ ONAYLIYORUM BEN BOP BAŞKANINI ONAYLIYORUM DEMEKTİR.SİZE NASUHİ GÜNGÖRÜN YENİLİKÇİ HAREKET KİTABINI TAVSİYE EDERİM.AKEVLER SAMİMİYSE PES ETMESİN.MERT DAYANIR NAMERT KAÇAR.

Erbakan hocamızın, ''Ak Partiye oy vermek, cehenneme bilet almak gibidir.'' sözü de rumuzludur, ileride yaşanacak savaşlara işarettir, ömrümüz olursa yaşayıp göreceğiz. Bu sözü alıp bizleri cehenneme, SP'ye oy verenleri cennetin baş köşesine koyanlara ne demeli?

Peygamber efendimiz, ''Ameller niyetlere göredir.'' , ''Müminin niyeti amelinden hayırlıdır.'' buyurmuşlardır. Bir kuyunun kenarına bir sopayı, insanlar hayvanlarını bağlasın, suyu rahat içsin, niyetiyle diksem. Her kes bu şekilde rahat rahat suyunu içerken, birinin atı sopaya takılsa, attan düşüp ölse, Allah katında ben katil olur muyum? Biz oy veriyoruz, millete hayırlı hizmetler yapılsın diye. Yine de razı olmadığımız icraatlar olduğunda üzülüp tövbe ediyoruz, Allah'tan affımızı diliyoruz.Doğru bulduğumuz icraatlara seviniyoruz.

SAADET PARTİMİZ VE DİĞER TÜM MİLKOLARI ASİLTÜRK ÇETESİNDEN KURTARMAK İÇİN  AKEVLER ERBAKAN VAKFI MİLLİ ÇÖZÜM VE MİLLİ GAZETE MİLLİ GÖRÜŞTEKİ VİCDANLI İNSANLAR BİR ARAYA GELMELİ.ÖNCE PARTİMİZ TEMİZLENMELİ.

Bunun için de Adil Düzen Partisi kurulmalı, bu parti sizin anladığınız manada bir parti değil, ilgili makaleleri lütfen okuyunuz.

ARDINDAN TÜRK MİLLETİ CİAKP DENEN SİYONİST UŞAKLARDAN KURTARILMALIDIR.FİEMENİLLAH...

Bir daha söyleyelim Elhamdülillah Müslüman'ız, Müslüman liderlere hakaretlere de razı değiliz.

İmamı Azam hz. ''Bilmediklerimi ayağımın altına sersem, başım göğe değerdi.'' buyurmuşlar. Biz ne biliyoruz ki, Allah'ın hikmetlerinden sual olunmaz. Allah'tan izinsiz yaprak bile kımıldamaz, rüzgar esmez.

''Bir saat tefekkür yetmiş yıllık nafile ibadetten hayırlıdır.''

Tefekkür eden kullarından olmak dileğiyle. Allah'a emanet olunuz. Selamlar.

tkmlyş
15.05.2017
13:06
SAYIN AHMET YÜCEL.YA BOPTAN YANASIN LA D8DEN YANA.BOP DEMEK 22 İSLAM ÜLKESİNİN SINIRININ DEĞİŞMESİ DEMEK.SİZ BOPTAN YANAYIM DİYORSUNUZ VE SİZİN KARAKTERENİZ ORTAYA ÇIKIYOR.ERBAKANI SEVİYORSANIZ ERBAKAN SP GENEL BAŞKANI OLARAK VEFAT ETTİ.ERBAKAN CİAKPYE EN BÜYÜK ELEŞTİRİLERİ YAPMIŞTIR.AYRICA SPYE OY VEREN HERKES CENNETLİK DEĞİLDİR.RP %22ALDI VE 2009 DA SP %5.5 ALDI VE ŞİMDİ %0.7ALDI.BU 0.7İÇİNDE ÇOK AJAN VARDIR.HATTA TÜRKİYEDE EN ÇOK AJAN SP İÇİNDEDİR.ZİRA CİAKP CHPKK HDPKK ZATEN MASON LOCASINDAN YÖNETİLİYOR ZATEN BOP UŞAKLARI SİYONİST TAŞERONLARI.NE DİYE AJAN SOKSUNLAR?AMA SAADET PARTİSİ TÜRK MİLLETİNİN VİCDANIDIR.İSLAM BİRLİĞİ ADİL DÜZEN DİYEN TEK TEŞKİLATTIR.FAKAT NE YAZIKKİ BUNLAR SÖYLEM OLARAK KALMAKTA.İŞTİ SİYONİZM BUNLARIN SÖYLEMİNİ DAHİ ENGELLEMEK İÇİN SAADET PARTİSİNE  ÇOK AJANINI YERLEŞTİRMİŞTİR.SİYONİZM MİLLİ GÖRÜŞE BETON DÖKECEĞİZ DİYOR VE BU AMAÇLA CİAKP KURULDU.TWİTTER FACE ADRESİNİZ VARSA ORADAN DA HIZLICA YAZIŞABİLİRİZ.FİEMENİLLAH
Ahmet Yücel
16.05.2017
00:07

Ahmet kardeşim, uzun uzun yazdım anlatamadım, bu sefer kısa cevap yazmaya çalışacağım.

BOP'un ne olduğunu biliyoruz, cumhurbaşkanımız sayın Erdoğan da elbette biliyor, yakından kontrol etmek gibi bir taktik izliyor olamaz mı? Müslümana zanda bulunmak yerine Hüsnü zanda bulunmak Allah için daha doğru değil mi? Müslümanlara hakaret, küfür, tekfir etmek gibi ithamlarda bulunmanız için öncelikle kalplerini yarıp emin olmanız gerekiyor. Bir Müslüman olarak Ak Partili kardeşlerimize de, Saadet Partili kardeşlerimize de, yöneticilerine de hakaretler edilmesine, çeşitli ithamlarda bulunulmasına razı değiliz.

Hz. Ebubekir Sıddık efendimiz, ''Müslümanlara hakaret etmeyiniz/küfretmeyiniz, Müslümanın en kötüsü dahi Allah katında büyüktür.'' buyurmuşlardır. Müflis hadisini okuyup ders almalıyız.

Siyonizmin,ABD'nin, sermayenin, tüm dış güçlerin planları Allah'ın izin verdiği yere kadar işler, sonucunu yine cenabı Allah takdir eder. Müslümanların siyasi görüş ayrılıklarından dolayı birbirini tekfir etmesine hiç bir zaman razı olamam. İslam kardeşliğini savunanlar bugün parti kardeşliği yapıyorlar. Omuz omuza secde ettikleri halde birbirine buğz edenler var. Müslümanız elhamdülillah fakat. şucu, bucu, vb etiketlerimizi ön plana çıkarıp bir birimize söylenmedik laf bırakmıyoruz. Halbuki bunları ikinci plana atarak Müslüman kimliğimizi ön plana çıkarabilirsek, bu kardeşliğimiz büyüyecektir. Bunu yapmayanların İslam birliğini savunuyoruz, demeleri bir sonuç getirmez. Yine de Allah'ın izniyle İslam Birliği kurulacaktır, vaktini, saatini Allah bilir. Müslüman ümit ile korku arasında yaşamalıdır. Peygamber efendimiz, ''Cennete bir karış kala cehenneme, Cehenneme bir karış kala cennete gidilebileceğini'' bildirmişlerdir. Bizler, idareciler hata yapabiliriz, hatasızlık Allah'a mahsustur. Tövbe ettiğimizde affeden bir Rabbimiz var. Müslüman idarecileri hatalarından dolayı tekfir etme/münafık vb deme hakkına sahip değilim, tövbelerine de şahit olma imkanım olmayabilir. Bir kelamı kibarda, ''BÜYÜK DÜŞMANIMIZ NEFSİ EMMARE, TAKMIŞ KEMENDİNİ CEZB EDER NAR'E, CEHDET Kİ BULASIN SEN SANA ÇARE, ELLERİN AYIBINI GÖZLEME GARDAŞ.'' deniliyor. Ahirette Nefsim, nefsim diye derde düştüğümde, ayrıca Müslümanlara hakaret, sövme, tekfir etme gibi günahları da yüklenip müflislerden olmak istemem sanıyorum hiç bir Müslüman müflislerden olmak istemez. Dilimize sahip olmalıyız, nefsimizi kurtardığımızı iddia edemez iken, idare edenlerimize, onlara oy verenlere münafık diyebilmek haddimize mi? Bir kelamı kibar ile bitirelim, ''KURAN'DA ZEM ETMİŞKEN NEFSİMİ ALLAH, YA BEN KİMİ ZEM EDEBİLİRİM? SANMA Kİ HAKİKAT İLİNE GİREBİLİRİM.''

www.ahmetyucel.net

ahmetyucel@msn.com

info@ahmetyucel.net

Face hesabım yok, twitter hesabını pek fazla kullanmıyorum.

Müslüman Müslümanı sevmeli/Seven sevdiğine söver mi?

Allah'a emanet olunuz. Allah'ın selamı üzerinize olsun.


tkmlyş
16.05.2017
01:32

O HALDE KANDIRILMAYA DEVAM EDİN.FETÖYÜ 15 TEMMUZDA DAHİ ANLAMADINIZ.YALAKALIK YALAMALIKTAN ALLAHA SIĞINIRIM.BOP UŞAKLARI IRAK LİBYANIN KATİLLERİNİN UŞAĞIDIR VE ERDOĞANA YAPILAN BU HÜSNÜ ZAN FETTÖYE YILLARCA YAPILDI GÖRDÜK.ARKA KAPIDAN KAÇANLAR BOP UŞAĞI OLDU.AKIBETLERİ ANAP GİBİ OLACAK.FİEMENİLLAH

Ahmet Yücel
16.05.2017
08:11

''O HALDE KANDIRILMAYA DEVAM EDİN.FETÖYÜ 15 TEMMUZDA DAHİ ANLAMADINIZ.YALAKALIK YALAMALIKTAN ALLAHA SIĞINIRIM.BOP UŞAKLARI IRAK LİBYANIN KATİLLERİNİN UŞAĞIDIR VE ERDOĞANA YAPILAN BU HÜSNÜ ZAN FETTÖYE YILLARCA YAPILDI GÖRDÜK.ARKA KAPIDAN KAÇANLAR BOP UŞAĞI OLDU.AKIBETLERİ ANAP GİBİ OLACAK.FİEMENİLLAH '' tkmlyş  veya AHMET ALİ GÜNEŞDOĞDU

Erbakan hocamıza F.Gülen'i yıllar önce sorduklarında, ''Bırakın onu, o CİA ajanıdır.'' demişlerdi. Bu FETÖ 15 Temmuz'da vatana, millete ihanet suçunu işlemiştir. Vatanını, milletini seven insanlar FETÖ'yü sevemez.

Allah'ın ve habibinin sevip övdüğü Allah dostları sayın Erdoğan'ı sevip, dua ederlerken, nefsim de hüsnü zannın ötesinde seviyor ve dua ediyorum. Allah, Erdoğan'ın hatalarını da, bizim hatalarımızı da bağışlasın, cumhurbaşkanımız Erdoğan'a hayırlı hizmetler nasip etsin.

Bir Allah dostu, ''BİZ, BİZİ SEVMEYENLERİ DE SEVMEYE MECBURUZ, ONLAR İÇİN DE DUA ETMEYE MECBURUZ.'' diyordu.

Erbakan hocamız, Ak Partililer için, ''ONLAR BİZİM KARDEŞİMİZ, ONLARI UYARMAK VAZİFEMİZDİR.'' diyordu. Ne kadar eleştirse de, Erbakan hocamız bugün Erbakan'ın izindeyiz diyen bazı milli görüşçüler gibi sövüp saymamış, hakaretler etmemiş, tekfir etmemiş/münafık vb dememiştir. Erbakan hocamızın izinden gitmek, onun ahlakıyla ahlaklanmayı gerektirir.

Burada size son defa cevap yazıyorum. dilerseniz ahmetyucel@msn.com mail adresime yazabilirsiniz.

Cenabı Allah, sizi de bizi de affetsin, emri doğrultusunda yaşamaya çalışanlardan eylesin. Hidayetinden tüm Müslümanları ayırmasın.

Allah'a emanet olunuz. Selamlar.





Son Yorumlanan Makaleler
Süleyman Karagülle
MUSA’YA VERİLEN DOKUZ MUCİZENİN GÜNÜMÜZDEKİ MANASI
19.05.2022 3427 Okunma
1 Yorum 20.05.2022 06:41
Süleyman Karagülle
Elveda
21.08.2021 3534 Okunma
2 Yorum 24.08.2021 15:36
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve SON DURUM… (16)
18.04.2021 3647 Okunma
4 Yorum 26.05.2021 00:43
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve İ Ç T İ H A D (13)
31.03.2021 3385 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Akevler Usulü (12)
31.03.2021 3172 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:27
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve DAVET… (11)
31.03.2021 3057 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:13
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Kur’an Düzeni
31.03.2021 3090 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:01
Süleyman Karagülle
Akevler Kur’an Seminerleri ve GÖREV
31.03.2021 3078 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:52
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE TARİH
31.03.2021 3066 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:47
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ-5
31.03.2021 3089 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerlerinin başlangıcı ve (10)
28.02.2021 2732 Okunma
1 Yorum 28.02.2021 11:03
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ (6)KUR’AN VE TARİH
10.02.2021 2721 Okunma
1 Yorum 12.02.2021 03:46
Süleyman Karagülle
AŞI OLMAYACAĞIM
6.02.2021 3397 Okunma
1 Yorum 09.02.2021 07:53
Süleyman Karagülle
ERDOĞAN’IN ZİYARETLERİ
28.01.2021 2741 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
SAADET PARTİSİ
29.01.2021 2724 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
KEHANET
13.12.2020 2777 Okunma
1 Yorum 14.12.2020 13:04
Süleyman Karagülle
ALTERNATİF MEDYA
11.12.2020 2690 Okunma
1 Yorum 11.12.2020 14:11
Süleyman Karagülle
ANLAMIYORUM
27.11.2020 2901 Okunma
1 Yorum 27.11.2020 21:44
Süleyman Karagülle
Kudüs Yahudilerindir
18.09.2020 3903 Okunma
1 Yorum 18.09.2020 20:53
Süleyman Karagülle
İki seçim
5.09.2020 2938 Okunma
1 Yorum 06.09.2020 17:06
Süleyman Karagülle
İsabetli Teşhis
2.09.2020 2975 Okunma
1 Yorum 02.09.2020 19:12
Süleyman Karagülle
Yanılgı
20.08.2020 3224 Okunma
3 Yorum 20.08.2020 21:33
Süleyman Karagülle
Acayip bir dünya
18.08.2020 3153 Okunma
2 Yorum 18.08.2020 16:09
Süleyman Karagülle
Geleceğin Dengesi
14.08.2020 2476 Okunma
1 Yorum 16.08.2020 22:05
Süleyman Karagülle
Seçim nasıl olmalı?
10.08.2020 3228 Okunma
1 Yorum 10.08.2020 21:19
Süleyman Karagülle
Ne yapmamız gerekiyor?
6.08.2020 4321 Okunma
4 Yorum 08.08.2020 20:00
Süleyman Karagülle
Kadın Hakları
4.08.2020 3398 Okunma
3 Yorum 04.08.2020 20:47
Süleyman Karagülle
Mısır
23.07.2020 3579 Okunma
2 Yorum 23.07.2020 21:49
Süleyman Karagülle
Hakem kararı
19.07.2020 3319 Okunma
2 Yorum 20.07.2020 11:10
Süleyman Karagülle
15 Temmuz
17.07.2020 3062 Okunma
1 Yorum 17.07.2020 14:12
Süleyman Karagülle
Ayasofya
12.07.2020 3393 Okunma
1 Yorum 13.07.2020 11:51
Süleyman Karagülle
Eleştiri
7.07.2020 3530 Okunma
2 Yorum 08.07.2020 18:40
Süleyman Karagülle
Kimse Anlamak mı İstemiyor, ya da Biz mi Anlatamıyoruz!
31.05.2020 4728 Okunma
5 Yorum 01.06.2020 12:20
Süleyman Karagülle
Koronavirüs Gerçeği
26.05.2020 3246 Okunma
2 Yorum 28.05.2020 09:12
Süleyman Karagülle
Acilen Yapmanız Gerekenler
17.05.2020 3535 Okunma
1 Yorum 25.05.2020 11:25
Süleyman Karagülle
Dolar, Altın Bono ve Krize Çözüm
11.05.2020 4273 Okunma
1 Yorum 14.05.2020 00:57
Süleyman Karagülle
İki Farklı Yayın Organı
3.05.2020 3337 Okunma
2 Yorum 06.05.2020 18:06
Süleyman Karagülle
Koronavirüs bahanesiyle intihara gidiliyor!
13.04.2020 4545 Okunma
4 Yorum 29.04.2020 02:01
Süleyman Karagülle
Kebirlik Yaşı ve ...
26.04.2020 3341 Okunma
3 Yorum 27.04.2020 14:21
Süleyman Karagülle
VİRÜS TUFANINDAN KURTULMAK
12.04.2020 3269 Okunma
2 Yorum 12.04.2020 15:24
Süleyman Karagülle
KORONAVIRÜS VE SEMT KOOPERATIFLERI
6.04.2020 3604 Okunma
1 Yorum 06.04.2020 12:30
Süleyman Karagülle
Çin Virüsü Dünyayı Kurtarabilir!
17.02.2020 5665 Okunma
6 Yorum 23.03.2020 09:49
Süleyman Karagülle
Virüs! (Kovid-19) vs. !!!
22.03.2020 3922 Okunma
1 Yorum 22.03.2020 15:42
Süleyman Karagülle
Suriye Anayasası Önerisi
15.03.2020 4241 Okunma
1 Yorum 18.03.2020 07:45
Süleyman Karagülle
ABDULLAH GÜL: PARLAMENTER SİSTEME DÖNMEK ŞART
15.03.2020 3484 Okunma
1 Yorum 16.03.2020 07:32
Süleyman Karagülle
İstihare Usulüm Nedir?
2.03.2020 3784 Okunma
1 Yorum 10.03.2020 06:52
Süleyman Karagülle
Suriye’de Oyun Devam Ediyor
8.03.2020 3804 Okunma
1 Yorum 09.03.2020 07:10
Süleyman Karagülle
Kanal İstanbul Nasıl Yapılmalı?
25.02.2020 4040 Okunma
1 Yorum 25.02.2020 12:03
Süleyman Karagülle
İdlib’de Savaş ve Yapılması Gerekenler
9.02.2020 4079 Okunma
1 Yorum 09.02.2020 11:36
Süleyman Karagülle
Türkiye ne yapmalı?
30.01.2020 4227 Okunma
1 Yorum 30.01.2020 14:57
Süleyman Karagülle
Kuran ve Çin
5.01.2020 4279 Okunma
2 Yorum 24.01.2020 23:07
Süleyman Karagülle
İran ve Türkiye Ne Yapmalı?
19.01.2020 4033 Okunma
1 Yorum 21.01.2020 06:14
Süleyman Karagülle
İstihare
24.12.2019 4695 Okunma
1 Yorum 24.12.2019 16:14
Süleyman Karagülle
ÇİN, DÜNYA VE ORTAKLIK SİSTEMİ
2.12.2019 5940 Okunma
2 Yorum 03.12.2019 13:52
Süleyman Karagülle
KİŞİ YÖNETİMİ
4.11.2019 5002 Okunma
1 Yorum 29.11.2019 18:57
Süleyman Karagülle
İşçilik Sisteminden Ortaklık Sistemine
27.10.2019 4858 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Ortaklık Sistemi Uygulamaları
27.10.2019 4268 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Kim Yapacak?
20.10.2019 4574 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:50
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Ne Yapmalıyız?
20.10.2019 4521 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:49
Süleyman Karagülle
İSLAM DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4857 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
BATI DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4389 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
Sermaye’nin Hedefi ve Kur’an’ın Dedikleri
30.09.2019 4906 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
BORÇLAR; Biz Borçları Nasıl Ödeyeceğiz?
30.09.2019 4788 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
Af Kanunu Taslak Metni Çalışması
14.07.2019 3952 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:10
Süleyman Karagülle
Nasıl Bir Yeni Partiye İhtiyaç Var?
14.07.2019 3547 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:09
Süleyman Karagülle
Gelecek
12.07.2019 4088 Okunma
1 Yorum 12.07.2019 11:48
Süleyman Karagülle
Gerçekler
9.07.2019 4525 Okunma
1 Yorum 09.07.2019 16:49
Süleyman Karagülle
Faizli işçilik sisteminde çözüm yoktur
6.07.2019 3917 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:57
Süleyman Karagülle
Çözüm faizsiz kredileşmeli ortaklık sistemidir
6.07.2019 4026 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:56
Süleyman Karagülle
Çare
5.07.2019 4355 Okunma
1 Yorum 05.07.2019 23:50
Süleyman Karagülle
Ulaşamıyoruz
3.07.2019 3405 Okunma
1 Yorum 03.07.2019 19:42
Süleyman Karagülle
Yetmez
28.06.2019 4387 Okunma
1 Yorum 28.06.2019 12:33
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Enerji Sorunun Çözümü
22.06.2019 3829 Okunma
2 Yorum 24.06.2019 09:12
Süleyman Karagülle
İstanbul Nasıl Organize Olmalı?"
22.06.2019 3834 Okunma
1 Yorum 23.06.2019 10:24
Süleyman Karagülle
Son Sözüm
22.06.2019 4111 Okunma
1 Yorum 22.06.2019 16:14
Süleyman Karagülle
Ben Olsam
16.06.2019 4902 Okunma
1 Yorum 16.06.2019 20:00
Süleyman Karagülle
Geçmişte Ne Oldu, Gelecekte Ne Olacak?
15.06.2019 3691 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Ötesini Biz Değil Allah Yapacaktır
15.06.2019 3614 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Gündem Oluşturma ve Beka Sorunu
9.06.2019 4369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
İBB Seçimi İçin Ortak Aday
9.06.2019 3369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
Tefaul Babı ve Önemli Konular
26.05.2019 5509 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:13
Süleyman Karagülle
Teavün; Emek Ortaklığı
26.05.2019 3145 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:12
Süleyman Karagülle
Batı Neleri Yapamadı, Biz Neler Yapmalıyız?
22.05.2019 3572 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:05
Süleyman Karagülle
İlkel Türkiye’den Uygarlık Tesis Eden Türkiye’ye
22.05.2019 3977 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:04
Süleyman Karagülle
Başarının sırrı
16.05.2019 5552 Okunma
7 Yorum 17.05.2019 22:22
Süleyman Karagülle
Beka Sorunu ve Çözümü
13.05.2019 3562 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:50
Süleyman Karagülle
Bekanın Merkezi İstanbul
13.05.2019 3129 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:49
Süleyman Karagülle
Önemli değil
11.05.2019 5961 Okunma
9 Yorum 13.05.2019 08:00
Süleyman Karagülle
Özgün
10.05.2019 4239 Okunma
1 Yorum 10.05.2019 18:47
Süleyman Karagülle
Yanlış
9.05.2019 3998 Okunma
2 Yorum 10.05.2019 09:31
Süleyman Karagülle
Ekseriyetin marifeti
7.05.2019 5874 Okunma
5 Yorum 08.05.2019 22:07
Süleyman Karagülle
Belediye Başkanlarına Açık Mektup - II
5.05.2019 3092 Okunma
1 Yorum 06.05.2019 01:23
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-1
28.04.2019 4185 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-2
28.04.2019 3837 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
Kur’an ve Tevrat
28.04.2019 4277 Okunma
2 Yorum 28.04.2019 22:12
Süleyman Karagülle
ZORDA OLAN ÖZEL SEKTÖR
25.04.2019 3417 Okunma
1 Yorum 26.04.2019 00:13
Süleyman Karagülle
Allah’tan başka melce yoktur
24.04.2019 6006 Okunma
4 Yorum 25.04.2019 19:00
Süleyman Karagülle
Yenileme
17.04.2019 4206 Okunma
1 Yorum 17.04.2019 13:26
Süleyman Karagülle
Ekonomik Tehlike!
14.04.2019 3311 Okunma
1 Yorum 15.04.2019 06:27
Süleyman Karagülle
Büyük İttifak; İttifakların İttifakı
7.04.2019 4199 Okunma
1 Yorum 08.04.2019 08:26


© 2025 - Akevler