Süleyman Karagülle
Başkanlık Sistemi
26.11.2016
10638 Okunma, 4 Yorum

AK Parti MHP’yi HDP aleyhinde taviz vererek ikna etti, daha doğrusu Sermaye ikisini de tuzağa düşürdü.

MHP zannediyor ki HDP kapanırsa Türk milliyetçiliği güçlenir. Oysa tam tersi olur. Neticede temsilcileri kalmayan Kürtler HDP’nin yanında yer alırlar, bu da Türkiye’yi böler.

Türkiye ulusal bir devlettir ama ırkçı devlet değildir. Türkiye’de Türk ırkı bir azınlıktır. Türk kültürü hâkimdir. Türkiye halkları soy ile değil kültürleri ile Türk’tür. Hunlar, Göktürkler, Uygurlar, Gazneliler, Selçuklular, Osmanlılar ve Cumhuriyet devletlerinden hiçbiri ırkçılık yapmamış, o sayede varlıklarını devam ettirmişlerdir.

AK Parti zannediyor ki ben MHP ile bir olursam gücümü korurum. Önce Doğu Anadolu’daki oylar CHP’de toplanmaya başlar ve AK Parti’nin oyları %40’dan aşağı düşer, CHP’nin oyları yükselir. Böylece 1950’den beri bir türlü ekseriyeti sağlayamayan CHP ekseriyeti elde eder. Ayrıca AK Parti’ye oy verenler MHP’liler değil Müslümanlardır. Türk olmayan Müslümanlar da ona oy vermezler. Yani AK Parti yalnız olağanüstü hal ile intihar etmiyor, Meclis’teki anayasa çalışmasıyla da mezarını kazıyor.

Önce hazırlanan bu anayasa ABD usulü anayasadır, müellifi belli değildir. Dışarıda hazırlanmış, basının/medyanın baskısı ile AK Partililere kabul ettirilmiştir. ABD türü bir başkanlık Türkiye Devletini uçuruma götürür.

1- ABD dış tehlikelerle karşı karşıya olmayan dünyanın kenarında bir güçtür, savunan devlet değil saldıran devlettir. Türkiye ise dünyanın merkezindedir. Tüm dünyanın gözü buradadır. Türkiye saldıran devlet değil savunan devlet durumundadır. Düşmanları farklıdır, savaş alanları farklıdır, silahları farklıdır, araçları farklıdır. Biri mazotla diğeri benzinle çalışır,  arabanıza başka yakıt kullanamazsınız.

2- ABD’de derin devlet Sermaye’dir. Türkiye’de derin devlet Ordu’dur. Orada Sermaye parası ile istediğini seçtirir. Türkiye’de ise demokrasiye inanan veya inanmayan ordu iktidar yapar. Başkanlık sistemi demek sonunda Türkiye’de askeri yönetim olur demektir. Oysa askeri usullerle devlet yönetilmez; devlet kurulur ve korunur. AK Parti zannediyor ki başkanlık sistemine geçince yine Erdoğan seçilecektir. Tam tersine, halk dur diyecek, belki de K. Derviş’i seçmek zorunda kalacaktır; ubnun Türkiye’ye getireceği felaketi düşünün...

3- Amerika bir devlet değildir, devletler birliğidir. İç yönetimi federe devletler yapar. Federal devlet sadece dünyayı yönetmekle meşguldür. Federal devlette “merkezi otoriteye” gerek vardır. Oysa iç yönetimde “demokrasiye” ihtiyaç vardır. Türkiye yeteri derecede büyük olmadığı için federe devletler oluşturamaz, merkezi devlet olarak kalmak zorundadır. Merkezi devlette başkanlık sistemi bir dikta sistemi olur. O da Türkiye’de uzun ömürlü olmaz. Türkiye’de Mustafa Kemal’den sonra dikta rejimi sona erdi. Savaş gereği geç geçildi ama savaş biter bitmez demokrasiye geçirdi. Olmaz diyorum; biraz da siz düşünün, olmayacağını göreceksiniz...

4- ABD’ de “hâkimlik sistemi” yoktur, “serbest soruşturma sistemi” vardır, yargıçlar da seçilirler ve ABD’de yargı üstünlüğü vardır. Cumhurbaşkanı da olsan yargının karşısına çıkarsın. Türkiye’de ise devlet memuru ise kapıcının bile dokunulmazlığı vardır. Milletvekilleri dokunulmazdır. Cumhurbaşkanı layüseldir. Meclis ise kayıtsız şartsız hâkimdir. Bu yargı sistemi ile başkanlık denetlenemez ve denetimsiz bir yönetim frensiz arabaya benzer.

Biz ne öneriyoruz?

1- Seçimde barajlar kaldırılsın, yeter oy alan herkes Meclis’e gelsin. Milletvekilleri partilerin değil halkın vekilleri olsunlar. Partiler milletvekillerini atamasın, milletvekilleri partileri oluştursun. Hükümeti cumhurbaşkanının atadığı başbakan oluştursun.

2- Bakanları başbakan seçsin, yeter sayıda milletvekilinin desteğini alırsa bakan olsun. Cumhurbaşkanının veto hakkı olsun.

3- Milletvekilleri ve partiler bakanlıkları denetlesinler. Sınırlı sayıda olmak üzere bakan aleyhine hakemlere gidilsin, hakemlerin kararı ile düşsün.

4- Kanunları Meclis uzlaşma usulü ile yapsın. Uzlaşılamayan yerlerde hakemlere gidilmesinde uzlaşılsın. Hakemlere gitme hususunda uzlaşılamazsa kanun çıkmasın, Cumhurbaşkanının kararı ile yönetilsin. Hükümetin tüzük ve kanun hükmünde kararname çıkarma yetkisi olmasın.

Bundan daha demokratik ve istikrarlı bir sistemi bulamazsınız.

 


YorumcuYorum
Ahmet Yücel
26.11.2016
18:21

''                   BIZ NE ÖNERIYORUZ?

1- Seçimde barajlar kaldırılsın, yeter oy alan herkes Meclis’e gelsin. Milletvekilleri partilerin değil halkın vekilleri olsunlar. Partiler milletvekillerini atamasın, milletvekilleri partileri oluştursun. Hükumeti cumhurbaşkanının atadığı başbakan oluştursun.''

           Bu seçim barajı Milli Görüşü engellemek adına getirilmişti. Fakat Ak Parti 2002'de ilk kez katıldığı seçimde, baraja takılan oylar nedeniyle %34,42 oy oranı ile 365 vekil almıştı. Daha sonra Ak Partinin oyu artmasına rağmen, barajdaki oy oranı azaldığı için vekil sayısı azalmıştır. 1 Kasım 2015 Seçim sonucunda Ak Parti % 49,5 oy oranı ile 317 vekil almıştır. 2002 yılına kadar Seçim Barajı adaletsizliğinden bahseden idarecilerimiz, İSTİKRAR= (AK PARTİ İKTİDARININ Devam etmesi) adına Seçim barajıyla yola devam etmiştir. ADALET ve KALKINMA PARTİSİ olarak seçimde adaletsizliğe devam demiştir. 15 Yıl öncesine kadar bu seçim barajının adil olmadığını söyleyen Ak Parti, bu yasağı biz koymadık, sözüne sığınmak zorunda kalmıştır. Bir ara seçim barajını güya düşürmek adına, % 7'ye çekmekten bahsetmişlerdir. Bu sefer de nefsim şiddetle karşı çıktım, hatta millete ihanet olarak düşündüm. Millet HDP'ni % 10 barajın altında bırakıp, siyaset sahnesinden atmak isterken, Ak Parti eliyle siyasete devam edeceklerdi.

Seçim barajı bana göre, bir vekil için gerekli oy sayısı= Toplam geçerli oy sayısı/550 olmalıdır. (İl için o ildeki geçerli oy sayısı/ ilin çıkaracağı vekil sayısı=il barajı)Bu sayının altında oy alan partiler vekil çıkaramayacaklar. Ya da kendilerine en yakın partilerle ittifak yaparak mecliste temsil edilme çabasında olacaklardır.

Karagülle hocamızın ''Seçimde barajlar kaldırılsın'' önerisini destekliyorum. 

2002'den bugüne sadece bu seçim barajından dolayı oy veriyorum. Oy verdiklerimin icraatlarını takip etmek durumundayım. Yanlış icraatlara karşı çıkıyorum, karşı çıkmama rağmen oy vermeye devam ediyorum. Bununla ilgili düşüncelerimi belirten yorumlarım, Sayın Karagülle hocamızın ABD Başkanlık Seçimi  yazısı altında bulunmaktadır. 

Ülkemiz için''Başkanlık sistemi'' düşüncesini ilk olarak Erbakan hocamız yıllar önce dile getirmiştir.

Anayasa kitabının fırlatılması ile yaşanan olumsuzlukları, bahsettiğim olayı bilmeyen yoktur. İki başlılık bu yüzden doğru değildir. Başbakanlık ve Cumhurbaşkanlığı yetkilerinin, tek makamda, cumhurbaşkanlığı makamında toplandığı, başbakanın cumhurbaşkanı yardımcısı olduğu ve bugünkü meclis sisteminin korunduğu veya kısmi değişikliklerle korunduğu bir Başkanlık Sisteminde karar kılınabilir.

7 Haziran seçimlerinden sonra, herkesin hesaplayabileceği, barajsız, ADİL SEÇİM SİSTEMİ formülünü Excel'de oluşturdum. Buradan paylaşayım istedim. 

A Partisi toplam vekil sayısı=550*A Partinin aldığı geçerli oy/Toplam geçerli oy

A Partisi toplam vekil sayısı=550*A Partinin aldığı geçerli oy yüzdesi/100

         

Vekil Sayısı= İle ait toplam vekil sayısı*Partinin o ilde aldığı oy oranı/100

         

PARTİLER

%

1.11.2015 Vekil Sayısı

Adil Sistem Vekil Sayısı =550*Oy oranı/100

Vekil Sayısı

AK Parti

49,5

317

272,25

272

CHP

25,3

134

139,15

139

MHP

11,9

40

65,45

65

HDP

10,8

59

59,4

59

Saadet Partisi

0,7

 

3,85

4

       

539

       

11



          



Ahmet Yücel
27.11.2016
08:22

Sevgili Karagülle hocam.

HDP ister mahkeme tarafindan kapatılsın, isterse seçimde halk tarafından % 10 Seçim barajının altında bırakılarak kapatılsın, Türkiye bölünmez. HDP kürt vatandaşlarımızın temsilcisi değil. ABD'nin sadık kulu PKK'nın emrinde Türkiye'nin bölünmesine hizmet eden ve en çok zararı Kürtlere veren terör destekçisi bir partidir. 

Seçim yoluyla halk tarafından kapatılırsa, bir daha meclise gelmesi zordur. Belki bağımsız adaylarla yeniden meclise gelmeye çalışacaklardır.


Reşat Nuri Erol
29.11.2016
07:14


 

YORUMLAR
600

 Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Necati Baki5 sa önce

Cok güzel Hoca ben arkandayim. Yalniz degilsin!! Böyle devam!! Bir ufak alinti paylasiyorum!!“size söylemek istediğim, ölümün her zaman bizimle, hep yanıbaşımızda olduğudur; önemli olan ondan ne zaman kaçıp kurtulacağımız değil, inandığımız fikirler için elimizden gelenin azamîsini yapıp yapmadığımızdır... eğer en başta bir amacın hizmetkârı değilsek, halkın, adalet ve özgürlüğün sevdalısı değilsek, yeryüzünde bir hiçiz demektir.” frantz fanon

Gizle Cevapla

Yavuz6 sa önce

FETÖ ile geçmişinde herhangi bir şekilde YAKIN DANS etmiş olanların

 Cevapla

Hüseyin yıldız6 sa önce

Sayın Karagülle çok doğru tespitlerde bulunmuştur. Düşüncelerine tamamen katılıyorum. Ülkemiz Feto belasından sonra bir daha Büyük hata yaptık "Allah ve halkım bizi affetsin" sözünü kaldırabilecek durumda değil. Ülkemiz uçurumun kenarından döndü ama bütün bunlara sebep olanlar hala devletimizi yönetiyorlar. Bu dönemde bol bol Kemal Sunal filmi seyretmek gerekiyor. Çünkü 14 yıldır iktidarda olanlar hala mulalefet partisi lideri gibi açıklama yapıyorlar. Bu bana Kemal Sunal filmlerini anımsatıyor.

Gizle Cevapla

yanlız adam7 sa önce

fetöcü ilan edilmeniz ve akitten kovulmanız yakındır. cahiliye devri böyle bişey işte. muhalif hiçbir sese soluğa tahammül yok

 Cevapla

salim10 sa önce

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.Helal olsun doğruları eğip bükmeden yazmış.Akp bundan ders çıkarmalı.Asıl millet veülkenin geleceği önemli değil mi

 Cevapla

AA11 sa önce

SAYIN YAZAR,YAZINIZI OKUDUM.MHP NİN DÜŞÜNCE SEVİYESİNDE OLMADIĞINIZ İÇİN BAHSETTİĞİNİZ GÖRÜŞLERİN YETERSİZLİĞİ GÖRÜLMEKTEDİR.YETERLİ OLMADIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM.

 Cevapla

mehmed11 sa önce

cok onemli bir tespite bulundunuz.... bu sistem tek adam sistemidir... turkiyeyi bir ucuruma goturur baskanlik sistemi......

 Cevapla

Cengiz Kafkas11 sa önce

Bu adam yazar değil,1000 yıllık Türk yurdunda yaşayan,Türk milletini tanıyamamış.Çünkü,yeterli bilgi ve yeteneğe sahip değil.Türk milleti 3 paralık HDP.ve şakşakcılarına karşı gelecek güçtedir.Bu gazete bu kadar cahilleri yazarlığa kabul etmiş ise yazıklar olsun.Türk ulusu bu ülkenin sahibidir..1076 dan beri de tüm gücüyle Anadolu da varlığını göstermiştir.Karagülle gibi cahiller ya Türk'ü kabul etmeli yada defolup başka ülkeye gitmelidir.

Gizle Cevapla

müslüman12 sa önce

sayın yazar tespitlerin güzel ancak seni de afaroz edebilirler dikkat et.gizli bir el ak partiyi karıştırıyor bilesiniz.o gizli el yetkililere gaz veriyor bağırtıyorlar olanlar da memlekete oluyor.Yalnızbir kürt olarak diyorum ki HeDePe hakkında söylediklerine katılmıyorum.biz müslüman kürtler saadetimizi geleceğimizi müslüman türk kardeşlerimizleislama hizmette buluyoruz.Millet olarak islama beraberce büyük hizmetler yaptık .HeDePe bir yandan ırkçı bir yandanmarksisit.bizi temsil edemez ancak müslüman kürtleri de bazıları dinsiz HeDePeliler gibi görüyor bu yanlıştan vaz geçsinler

Gizle Cevapla

İbrahim kızılelma12 sa önce

Tayyip erdoganin resmi yayin organlari olan yerlerde böyle hafifte olsa muhalefet kırıntıları görmek çok güzel ama ne yazik ki sizinde sonunuz iyi olmaz herhalde hocam. çünkü bu ülkede muhalefet yapmak yasak. Allah yardimcimiz olsun

 Cevapla

M yalçın14 sa önce

Tesbitlerin çok doğru

 Cevapla

yazar yazaroglu14 sa önce

Hocam yazınızı çok beğendim. Tembih sizden Tedbir bizden Takdir Allahtan.

 Cevapla

Süleyman Karagülle15 sa önce

Hakemler okuldan mezun hukukçu veya fikıhçılardır. Dayanışma ortaklılkları bunlara güvence verirler. Taraflar bu resmi hakemlerden birer hakem seçer, bu İki hakem de baş hakemi seçer. Böylece savcısız, avukatsız hakem heyeti oluşur. Kararı kesindir. Yine hakemler tarafından denetlenir.

 Cevapla

MURAT15 sa önce

yazık TÜRKİYEBÖLÜNÜR DİYEN ZAVALLI BSENİN GİBİLER AKİT HAYRANLARINIDA SOĞUTUYOR FETÖCÜMÜSÜN NESİN

 Cevapla

rafet16 sa önce

Bunlar siyasetçilerin de tartışması gereken ve dikkate alınması gereken konular.art eksi ne varsa her şey konuşulmalı istişare edilmeli daha sonra karar verilmeli.Maddeler mantıklı daha da olumlu ilavelerlegenişletilebilir.Ayrıca yeni anayasada mutlaka ticaretin döviz ile değil tl veya altın ile yapılması da madde olarak yer almalı ki dolar ve eur nun baskısından kurtulalım.Irak ta Saddam ın devrilmesinin sebeplerinden birisi de ticaretini eur ya cevirmek istemesidir.Milletimizdunyada dostumuzun olmadığını bilerek hareket etmeli.İslam İ.B.T Teş. ağırlığı olmalı-Türk birliği kurulmalı.

Gizle Cevapla

emre mısırlı16 sa önce

Ayrıca AK Parti’ye oy verenler MHP’liler değil Müslümanlardır.bu cümlenin altında ezilirsiniz beyfendi ! sizemi düşmüş insanların müslümanlığını ölçmek.insanların kalbinin içinemi girdiniz.peki siz SAMİMİSİNİZ ??

 Cevapla

Sina SALIK17 sa önce

Akp muhafazakar bir parti değildir.Merkez sağdır.Zamanında ordu Erdoğan'ı partiyi sağa kaydır diye uyarmıştı ve Erdoğan ne yaptı bilmiyorum ama şu an parti merkez sağdadır ama darbeden sonra Erdoğan'ın partim bile beni yanlız bıraktı sadece halkım yanımdaydı sözü zaten akp nin Erdoğan ile alakası olmadığını göstermektedir.Akp Erdoğan'dan kopmak istemiyor çünkü oyunun yüzde 40'ı oradan geliyor.7 haziran seçimlerine bakın.Eminim o yüzde dokuzluk düşüş içerisinde darbe isteyenler de var.Kısacası Erdoğan ve Akp ayrıldı.Erdoğan başkanlığı Akp'den kurtulup gerçekten kendine oy verenler için istiyor.

Gizle Cevapla

kudret17 sa önce

Peki...1- Hakemleri kim seçecek.2-İstikrar nasıl sağlanacak.3-Ben de vekillerin, parti başkanının değil, milletin vekilleri olmasını istiyorum. Ama vekilleri, bana çıkar sağla, tayinimi yap, oğluma iş bul, torpil yap baskısından nasıl kurtaracağız...

 Cevapla

serkan aydın17 sa önce

ve en buyuk saçmalıklarınızdan bırı turkıyede etnık olarak çoğunluk turklerde degıl demıssınız..sakamı bu kafamı buluyorsunuz yoksa okurlarınıza hakaretmı edıyorsunuz..ne demek çoğunluk etnık olarak turklerde degıl kımde o zman araplardamı kurtlerdemı.sızın gıbı zıhnıyetler turklugu bıtırmek ıcın her seyı yapıyor..bu ulkede yapılmıs olan etnın raporlar ve komısyon sonucları vardır ve tam 55 mılyon cıvarı saf turk vardır..15 mılyon a yakın kurt ve zaza kalan 4-5mılyon ıcındede dıger etnık kokenler vardır

Gizle Cevapla

serkan aydın18 sa önce

..sızın feto sempazıtanı olduğuna daır kuskum var her yazınızda bellı edıyorsunuz feto dusuncesıyle yorum yapıyor ve daha fethullah gülen dıye hıtab edıyorsunuz..ohal kaldırılsın demıssınız nıye makul bır sebeb gosterın sadece ortaya ıddıa atıp ıcını rasyonel sekılde doldurmuyorsunuz.nıcın ohal kaldırılsın..hdp kapatılırsa turkıye bolunurmus tum kurtler hdpnın yanında olurmus zaten hep ole olmadımı kurtlerın attıgı oylara bakın cogu hdp zaten..musluman kurtler chp ye oy atar akp ye atmaz demıssınız varsın atsınlar

Gizle Cevapla

Berat Abdullah Akkaya18 sa önce

Süleyman abi bu nasıl yazı doğruya doğru demişsiniz ama sizi sustururlar.gidişat kötü.

 Cevapla

Ali18 sa önce

çok doğru tesbitler. tek adam dedikçe ülkenin felakete gittiği ortada.

 Cevapla

hamza polat18 sa önce

Bu yazıyı okuyan eyvah batmışız biz hdp nın kiymetini bilememişiz der. Bu olsa olsa hdp ile kol kola görüntüler veren chp zihniyetlisaadet partılı zat olabilir. Bu fikri kararmışlar Akitte nasıl barınırlar anlayabilmiş değilim.

 Cevapla

serkan18 sa önce

Yeni Akitte şu ana kadar çıkmış en mantıklı yazı budur. Tabi senin gibilerin bunu anlayabilmesi için en az bir 10 yıl eğitilmeleri gerekir. Zaten şu an iktidar hiç olmadığı kadar güçlü sonuç ne? Kaos ve siyasi krizin dibini yaşıyoruz

 Cevapla

Firat18 sa önce

Ya ne virüsü yazar doğruları yazmış. Hayırdır işinize gelmedi herhalde doğruların söylenmesi.

 Cevapla

Hakkı Yazan18 sa önce

Süleyman Karagülle burada ABD modeli başkanlık sisteminin ileride ki sorunlarını analiz etmiş ve aklı ile düşünen her kesimin varabileceği bariz sonuca ulaşmış.Arkadaşlar ülkemizde bir başkanlık sorunu ve ihtiyacı yoktur. Ana sorun G.Kore gibi teknolojiyi esas alan bir ekonomik kalkınma modelinin kurulamamış olmasıdır. Vatanını seven herkes bu konuya parmak basmalı ve ACİLEN teknoloji üretimini destekleyen bir kalkınma modeli uygulamaya konmalıdır. Başkanlık gibi gereksiz konularda vakit harcanmamalıdır.

Gizle Cevapla

ercan güven18 sa önce

Gayet güzel fikirler ortaya koymuşsunuz.Yalnız şu hakem meselesini tam anlayamadım.Bu hakem dedikleriniz kimler olacak? Yetkilerini kimden alacaklar? Nasıl hakem olacaklar?Biraz da bu konuda bilgi verseniz.Mesela ben hakem olmak istersem bu nasıl olacak?

 Cevapla

Mert Akman18 sa önce

Bu satılık kalem böyle konuşmaya başladıysa AKP'de bir çöküş başlamış demektir.

 Cevapla

düşünen adam18 sa önce

Allah razı olsun senden düşünceler yazıya dökülmüş bi ilavede benden Devlet bahçeli nin kazığnı bekleyin bune yav trt deki dizide bile baş roldeki milli görüşcü arif öldürülyo yerine kafatascı biri bize kahraman diye yutturulyo(sevda kuşun kanadında) yok arkadaş yok bize dikta ettiğniz milliyetciliği biz vedahutbesiyle ayağmızın altına aldık yeter artık bizim yapacağmız tek milliyetcilik var oda ümmet milliyetciliği gerisi Allah akıl fikir versin uğrunda ölüme gittiğmiz dava kimlirin insiyatifine bırakılyo Reis hala sana güvenyoruz bir dur de şu gidişe

Devamı.. Cevapla

Serkan19 sa önce

Gerçekten harika bir yazı doğru ve üzerinde durulması gereken bir uyarı Lakin hepsi doğru

 Cevapla
 Daha Eski Yorumları Yükle (23)
Reşat Nuri Erol
29.11.2016
07:17


 

YORUMLAR

Serkan19 sa önce

Gerçekten harika bir yazı doğru ve üzerinde durulması gereken bir uyarı Lakin hepsi doğru

 Cevapla

Yazınız okurken çok heyecanlandım. Teorik olarak hayalimdeki bir sistem ancak bu dile getirdiğiniz sistem ancak tam bağımsız bir yargının olduğu bir ülke için geçerlidir. Acaba ülke kültürü buna uygun mudur?

Yazan Tan Barbaros  20 sa önce

Nooldu akiti hacklediler galiba, varolduğundan beri ilk defa doğru bir yazı yazmış.

Yazan baron  20 sa önce

elinize sağlık. bu iktidara yapılacak en güzel iyilik içerden sağduyulu insanların yapacağı eleştridir. toplum olarak buna ihtiyacımız var. sol görüşlü biri olarak bu yazınızı önemsiyor ve bu tür eleştri ve tavsiyelerin diğer yazarlar tarafından da bekliyoruz.

Gizle

Yazan zekai  20 sa önce

Bu düşünce şekli Türkiye için fazla demokratik biraz daha Türkiye işi şeyler önerin

Yazan Kerem doğan  20 sa önce

Muhterem Süleyman Bey 1- AKP ve R.T.E. (orijini olan Erbakan'dan beri) ve MHP ve D.B. (orijini olan Başbuğ'dan beri) sizin kastettiğiniz sermayenin güdümünde değildir. Millet iradesinin emrindedir. 2- SP'nden (RTE muhalifi Millî Görüşçü) bir kişi de olsa meclise girmesi uğruna seçim barajını kaldırarak TBMM'yi curcunaya çevirme, karate salonuna dönüştürme fikirlerinizi yazabilirsiniz ama fikirlerinizin sadece fantezi olarak kalacağını da muhakkak ki biliyorsunuzdur. 3- Ben milletim ve siyasette belirsizlik istemiyorum. Saygılarımla

Gizle

Yazan Yavuz  20 sa önce

Arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi?

Yazan Abdullah  21 sa önce





Son Yorumlanan Makaleler
Süleyman Karagülle
MUSA’YA VERİLEN DOKUZ MUCİZENİN GÜNÜMÜZDEKİ MANASI
19.05.2022 3427 Okunma
1 Yorum 20.05.2022 06:41
Süleyman Karagülle
Elveda
21.08.2021 3534 Okunma
2 Yorum 24.08.2021 15:36
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve SON DURUM… (16)
18.04.2021 3647 Okunma
4 Yorum 26.05.2021 00:43
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve İ Ç T İ H A D (13)
31.03.2021 3385 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Akevler Usulü (12)
31.03.2021 3172 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:27
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve DAVET… (11)
31.03.2021 3057 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:13
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Kur’an Düzeni
31.03.2021 3090 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:01
Süleyman Karagülle
Akevler Kur’an Seminerleri ve GÖREV
31.03.2021 3078 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:52
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE TARİH
31.03.2021 3066 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:47
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ-5
31.03.2021 3089 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerlerinin başlangıcı ve (10)
28.02.2021 2732 Okunma
1 Yorum 28.02.2021 11:03
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ (6)KUR’AN VE TARİH
10.02.2021 2721 Okunma
1 Yorum 12.02.2021 03:46
Süleyman Karagülle
AŞI OLMAYACAĞIM
6.02.2021 3397 Okunma
1 Yorum 09.02.2021 07:53
Süleyman Karagülle
ERDOĞAN’IN ZİYARETLERİ
28.01.2021 2741 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
SAADET PARTİSİ
29.01.2021 2724 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
KEHANET
13.12.2020 2777 Okunma
1 Yorum 14.12.2020 13:04
Süleyman Karagülle
ALTERNATİF MEDYA
11.12.2020 2690 Okunma
1 Yorum 11.12.2020 14:11
Süleyman Karagülle
ANLAMIYORUM
27.11.2020 2901 Okunma
1 Yorum 27.11.2020 21:44
Süleyman Karagülle
Kudüs Yahudilerindir
18.09.2020 3903 Okunma
1 Yorum 18.09.2020 20:53
Süleyman Karagülle
İki seçim
5.09.2020 2938 Okunma
1 Yorum 06.09.2020 17:06
Süleyman Karagülle
İsabetli Teşhis
2.09.2020 2975 Okunma
1 Yorum 02.09.2020 19:12
Süleyman Karagülle
Yanılgı
20.08.2020 3224 Okunma
3 Yorum 20.08.2020 21:33
Süleyman Karagülle
Acayip bir dünya
18.08.2020 3153 Okunma
2 Yorum 18.08.2020 16:09
Süleyman Karagülle
Geleceğin Dengesi
14.08.2020 2476 Okunma
1 Yorum 16.08.2020 22:05
Süleyman Karagülle
Seçim nasıl olmalı?
10.08.2020 3228 Okunma
1 Yorum 10.08.2020 21:19
Süleyman Karagülle
Ne yapmamız gerekiyor?
6.08.2020 4321 Okunma
4 Yorum 08.08.2020 20:00
Süleyman Karagülle
Kadın Hakları
4.08.2020 3398 Okunma
3 Yorum 04.08.2020 20:47
Süleyman Karagülle
Mısır
23.07.2020 3579 Okunma
2 Yorum 23.07.2020 21:49
Süleyman Karagülle
Hakem kararı
19.07.2020 3319 Okunma
2 Yorum 20.07.2020 11:10
Süleyman Karagülle
15 Temmuz
17.07.2020 3062 Okunma
1 Yorum 17.07.2020 14:12
Süleyman Karagülle
Ayasofya
12.07.2020 3393 Okunma
1 Yorum 13.07.2020 11:51
Süleyman Karagülle
Eleştiri
7.07.2020 3530 Okunma
2 Yorum 08.07.2020 18:40
Süleyman Karagülle
Kimse Anlamak mı İstemiyor, ya da Biz mi Anlatamıyoruz!
31.05.2020 4728 Okunma
5 Yorum 01.06.2020 12:20
Süleyman Karagülle
Koronavirüs Gerçeği
26.05.2020 3246 Okunma
2 Yorum 28.05.2020 09:12
Süleyman Karagülle
Acilen Yapmanız Gerekenler
17.05.2020 3535 Okunma
1 Yorum 25.05.2020 11:25
Süleyman Karagülle
Dolar, Altın Bono ve Krize Çözüm
11.05.2020 4273 Okunma
1 Yorum 14.05.2020 00:57
Süleyman Karagülle
İki Farklı Yayın Organı
3.05.2020 3337 Okunma
2 Yorum 06.05.2020 18:06
Süleyman Karagülle
Koronavirüs bahanesiyle intihara gidiliyor!
13.04.2020 4545 Okunma
4 Yorum 29.04.2020 02:01
Süleyman Karagülle
Kebirlik Yaşı ve ...
26.04.2020 3341 Okunma
3 Yorum 27.04.2020 14:21
Süleyman Karagülle
VİRÜS TUFANINDAN KURTULMAK
12.04.2020 3269 Okunma
2 Yorum 12.04.2020 15:24
Süleyman Karagülle
KORONAVIRÜS VE SEMT KOOPERATIFLERI
6.04.2020 3604 Okunma
1 Yorum 06.04.2020 12:30
Süleyman Karagülle
Çin Virüsü Dünyayı Kurtarabilir!
17.02.2020 5665 Okunma
6 Yorum 23.03.2020 09:49
Süleyman Karagülle
Virüs! (Kovid-19) vs. !!!
22.03.2020 3922 Okunma
1 Yorum 22.03.2020 15:42
Süleyman Karagülle
Suriye Anayasası Önerisi
15.03.2020 4241 Okunma
1 Yorum 18.03.2020 07:45
Süleyman Karagülle
ABDULLAH GÜL: PARLAMENTER SİSTEME DÖNMEK ŞART
15.03.2020 3484 Okunma
1 Yorum 16.03.2020 07:32
Süleyman Karagülle
İstihare Usulüm Nedir?
2.03.2020 3784 Okunma
1 Yorum 10.03.2020 06:52
Süleyman Karagülle
Suriye’de Oyun Devam Ediyor
8.03.2020 3804 Okunma
1 Yorum 09.03.2020 07:10
Süleyman Karagülle
Kanal İstanbul Nasıl Yapılmalı?
25.02.2020 4040 Okunma
1 Yorum 25.02.2020 12:03
Süleyman Karagülle
İdlib’de Savaş ve Yapılması Gerekenler
9.02.2020 4079 Okunma
1 Yorum 09.02.2020 11:36
Süleyman Karagülle
Türkiye ne yapmalı?
30.01.2020 4227 Okunma
1 Yorum 30.01.2020 14:57
Süleyman Karagülle
Kuran ve Çin
5.01.2020 4279 Okunma
2 Yorum 24.01.2020 23:07
Süleyman Karagülle
İran ve Türkiye Ne Yapmalı?
19.01.2020 4033 Okunma
1 Yorum 21.01.2020 06:14
Süleyman Karagülle
İstihare
24.12.2019 4695 Okunma
1 Yorum 24.12.2019 16:14
Süleyman Karagülle
ÇİN, DÜNYA VE ORTAKLIK SİSTEMİ
2.12.2019 5940 Okunma
2 Yorum 03.12.2019 13:52
Süleyman Karagülle
KİŞİ YÖNETİMİ
4.11.2019 5002 Okunma
1 Yorum 29.11.2019 18:57
Süleyman Karagülle
İşçilik Sisteminden Ortaklık Sistemine
27.10.2019 4858 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Ortaklık Sistemi Uygulamaları
27.10.2019 4268 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Kim Yapacak?
20.10.2019 4574 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:50
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Ne Yapmalıyız?
20.10.2019 4521 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:49
Süleyman Karagülle
İSLAM DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4857 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
BATI DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4389 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
Sermaye’nin Hedefi ve Kur’an’ın Dedikleri
30.09.2019 4906 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
BORÇLAR; Biz Borçları Nasıl Ödeyeceğiz?
30.09.2019 4788 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
Af Kanunu Taslak Metni Çalışması
14.07.2019 3952 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:10
Süleyman Karagülle
Nasıl Bir Yeni Partiye İhtiyaç Var?
14.07.2019 3547 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:09
Süleyman Karagülle
Gelecek
12.07.2019 4088 Okunma
1 Yorum 12.07.2019 11:48
Süleyman Karagülle
Gerçekler
9.07.2019 4525 Okunma
1 Yorum 09.07.2019 16:49
Süleyman Karagülle
Faizli işçilik sisteminde çözüm yoktur
6.07.2019 3917 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:57
Süleyman Karagülle
Çözüm faizsiz kredileşmeli ortaklık sistemidir
6.07.2019 4026 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:56
Süleyman Karagülle
Çare
5.07.2019 4355 Okunma
1 Yorum 05.07.2019 23:50
Süleyman Karagülle
Ulaşamıyoruz
3.07.2019 3405 Okunma
1 Yorum 03.07.2019 19:42
Süleyman Karagülle
Yetmez
28.06.2019 4387 Okunma
1 Yorum 28.06.2019 12:33
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Enerji Sorunun Çözümü
22.06.2019 3829 Okunma
2 Yorum 24.06.2019 09:12
Süleyman Karagülle
İstanbul Nasıl Organize Olmalı?"
22.06.2019 3834 Okunma
1 Yorum 23.06.2019 10:24
Süleyman Karagülle
Son Sözüm
22.06.2019 4111 Okunma
1 Yorum 22.06.2019 16:14
Süleyman Karagülle
Ben Olsam
16.06.2019 4902 Okunma
1 Yorum 16.06.2019 20:00
Süleyman Karagülle
Geçmişte Ne Oldu, Gelecekte Ne Olacak?
15.06.2019 3691 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Ötesini Biz Değil Allah Yapacaktır
15.06.2019 3614 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Gündem Oluşturma ve Beka Sorunu
9.06.2019 4369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
İBB Seçimi İçin Ortak Aday
9.06.2019 3369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
Tefaul Babı ve Önemli Konular
26.05.2019 5509 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:13
Süleyman Karagülle
Teavün; Emek Ortaklığı
26.05.2019 3145 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:12
Süleyman Karagülle
Batı Neleri Yapamadı, Biz Neler Yapmalıyız?
22.05.2019 3572 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:05
Süleyman Karagülle
İlkel Türkiye’den Uygarlık Tesis Eden Türkiye’ye
22.05.2019 3977 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:04
Süleyman Karagülle
Başarının sırrı
16.05.2019 5552 Okunma
7 Yorum 17.05.2019 22:22
Süleyman Karagülle
Beka Sorunu ve Çözümü
13.05.2019 3562 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:50
Süleyman Karagülle
Bekanın Merkezi İstanbul
13.05.2019 3129 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:49
Süleyman Karagülle
Önemli değil
11.05.2019 5961 Okunma
9 Yorum 13.05.2019 08:00
Süleyman Karagülle
Özgün
10.05.2019 4239 Okunma
1 Yorum 10.05.2019 18:47
Süleyman Karagülle
Yanlış
9.05.2019 3998 Okunma
2 Yorum 10.05.2019 09:31
Süleyman Karagülle
Ekseriyetin marifeti
7.05.2019 5874 Okunma
5 Yorum 08.05.2019 22:07
Süleyman Karagülle
Belediye Başkanlarına Açık Mektup - II
5.05.2019 3092 Okunma
1 Yorum 06.05.2019 01:23
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-1
28.04.2019 4185 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-2
28.04.2019 3838 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
Kur’an ve Tevrat
28.04.2019 4277 Okunma
2 Yorum 28.04.2019 22:12
Süleyman Karagülle
ZORDA OLAN ÖZEL SEKTÖR
25.04.2019 3417 Okunma
1 Yorum 26.04.2019 00:13
Süleyman Karagülle
Allah’tan başka melce yoktur
24.04.2019 6006 Okunma
4 Yorum 25.04.2019 19:00
Süleyman Karagülle
Yenileme
17.04.2019 4206 Okunma
1 Yorum 17.04.2019 13:26
Süleyman Karagülle
Ekonomik Tehlike!
14.04.2019 3311 Okunma
1 Yorum 15.04.2019 06:27
Süleyman Karagülle
Büyük İttifak; İttifakların İttifakı
7.04.2019 4199 Okunma
1 Yorum 08.04.2019 08:26


© 2025 - Akevler