Süleyman Karagülle
İdam ve Öcalan
25.06.2016
12145 Okunma, 6 Yorum

Sermaye bir taraftan mafya teşkilatı kurar, diğer taraftan millî istihbarat teşkilatını kurar; ikisini de o finanse eder. Böylece ülkeyi ikiye böler. Bir taraftan mafya, diğer taraftan da MİT dış Sermaye tarafından oluşturulmuştur. Türkiye’de devlet çok güçlü olduğu için devletin katkısı olmadan PKK oluşturulamamıştır. Öcalan MİT tarafından görevlendirilmiş ve PKK böyle oluşmuştur. Öcalan yılarca ikisini de idare etmiştir. Sonunda güçlenmiş ve Sermaye’nin isteklerini yerine getirmez hal almıştır.

Yeni öncüler yetiştirmek için Öcalan istirahata alınmıştır. Eğer Kürt devleti kurulacak olursa yedekte tutulmaktadır. Türkiye’ye bu sebeple verdiler. İdamı kanunen kaldırtarak onun hayatını garanti altına aldılar. Yeryüzü savaş olmadan dengesini kuramaz. İdamın olmadığı ülkede iç güvenlik sağlanamaz. Türkiye’nin iç güvenliğini bozmak isteyen Sermaye, diğer devletlerde yaptığı gibi Türkiye’de de idamı kaldırtmıştır, Öcalan aldatmasıyla kaldırılmıştır.

Oysa Öcalan için idamı kaldırmaya gerek yoktu. Cumhurbaşkanı affeder yahut Meclis af kararını çıkarır, Öcalan yine idamdan kurtulurdu. Ama gaye iç güvenliği bozmak olduğu için idam kaldırtılmıştır.

Türkiye’nin aklı başına gelmelidir. İdam kararı geri getirilmelidir. Sermaye’nin emrinde yeni hükümet çek ödemeyene hapis cezasını getiriyor da 10 bin kişiyi öldüren hâlâ cezalandırılamıyor! Eğer idam cezasını kaldırırsanız, asker elde ettiği esirleri öldürmek zorunda kalır. PKK’yı yakalıyor, teslim alıyor, idam yok, hapse giriyor, yeniden teşkilatlanıyor! PKK ile uzlaşmalıyız. Samimi şekilde uzlaşanlara karşı eskiden yapılanları unutmalıyız. Ama eğer yeniden bir faaliyete başlarlarsa, sokak başlarında askerin kurşunu ile öldürülmüşleri değil, idam kararları ile mahkûmları sallanır bulacaklardık.

Bugün asker sıkıyönetimde veya savaşta yapılabilecekleri yapıyor. Yapmak zorundadır. Asker iki yönüyle kahramandır. Ülkeye saldıranları tenkil ediyor, onun için kahramandır. Yarın muhakeme edileceklerini hesaba katmadan, cesaretle bu işleri başarıyor. Eğer idam cezasını getirirseniz, asker veya polis, yakaladıklarını size teslim eder, sokaklarda öldürmek zorunda kalmaz. İdam kararını kaldırırsanız, o zaman sokaklarda haklı-haksız öldürülmüş ölüler bulursunuz.

Geçen yazılarımda PKK ile uzlaşma zamanıdır diye yazdım; HERKES SUSTU!?!

Şimdi yeni bir şey söylüyorum. Başlık yapmadım, kışkırtan olur diye. İdam cezası getirilmeli ve Öcalan da serbest bırakılmalıdır. Öcalan savaş esiri ise zaten öldüremeyiz. Esirler ancak köleleştirilebilir yahut zimmi yapılabilir. Asla öldürülemez. Öldürme savaşta, o da çatışırken yapılır. Yok, eğer savaş esiri değil de bir anarşist ise, o zaman adil yargıda yargılanır ve kısasa kısas yapılır. Öcalan’ı hapishanede tutmak siyaseten çok yanlıştır.

Öcalan’ın yaptıklarını bu nesil unutmuştur. Şimdiki uslu akıllı haliyle onu bilen gençlik, onun hapishanede olmasından rahatsız olur ve şimdiye kadar daima Türk Devleti’nin yanında olan Kürtler yarın bu yanlış siyasetin sonunda karşı olurlar. Onları Türklere bağlayan Sünniliktir, İslâm’dır. Aslında Pers ırkına mensup oldukları halde, tarihte her zaman Sünnilerin yanında yer almışlar ve İslâmiyet’e çok büyük hizmetler yapmışlardır.

Öcalan dışarı çıkarsa Kürt devleti hayali biter; milletvekili olabilir, bakan olabilir. Ama ayrı bir devletin başkanı olma hevesleri ortadan kalkar. Şimdi halk ile temas ettirilmiyor, daha çok efsaneleşiyor. Onun adına daha çok fitne ve fesat çevriliyor. Sermaye’nin işbirlikçilerinin hevesleri kursaklarında kalsın diye Öcalan serbest bırakılmalıdır.

Meclis’e geldiler. Kürt bayrağı asmaya kalkıştılar. Ne oldu, bize ne zarar verdiler? Ama dağdaki eşkıya Türkiye’ye belki Sevr dayatmasının verdiği kadar zarar vermişlerdir. Bu sebepledir ki İslâmiyet’te hapis cezası yoktur. Hapishane bir anarşi kaynağı hâline gelir. Adi suç işleyenler hapishaneye girerler sabıkalı olurlar, çıktıklarında işsiz güçsüz olurlar, dağlara iltica ederler, anarşist ve/ya terörist olurlar.

Biz 1973 yılında MSP olarak CHP ile koalisyon yaptık, Ecevit’i Başbakan yaptık. Ne kaybettik? Türk Milleti ne kaybetti? CHP’de Baykal yetişti, CHP’de Ecevit yetişti. Kılıçdaroğlu bile dindar oldu. Ekmeleddin CHP’den cumhurbaşkanı adayı oldu.

Ceza intikam içindir, caydırmak içindir. Bugünkü hapishaneler caydırıcılığı tamamen kaybetmişlerdir. On katilden birini asarsın ama sonra artık on katil bir katile kadar düşer.

Bu Kâinatı ALLAH yaratmıştır ve O yönetmektedir; O bizden daha âlimdir, O’nun dediklerine kulak vermeliyiz. KUR’AN her kitap gibi okunmalıdır. Adam Smith okutuluyor, Marks okutuluyor da, KUR’AN neden okunmuyor ve gereği yapılmıyor?!. 

 

 


YorumcuYorum
Ahmet Yücel
27.06.2016
04:25

Sevgili Karagülle hocam,

PKK ile uzlaşma çalışması çözüm süreci altında yapılmaya çalışıldı. Bu süre içerisinde PKK'nın hendek vb hazırlıklarına karşı bir şey yapılmadı. Belki 2-2,5 senelik zaman diliminde şehit cenazeleri de gelmedi. Öcalan'ın barış ve silah bırakma çağrıları da PKK tarafından karşılık bulmadı. Nasıl karşılık bulsun? PKK'ya silah ve para yardımı yapmaya devam edenler, emir vermeye, PKK'yı kullanmaya devam ettiler. Para ve silahı Öcalan vermiyor ki, Öcalan'ı dinlesinler.

7 Haziran seçimi sonrasında PKK, efendilerinin emriyle terör harekatına yeniden başladı. Devletimiz de karşılığını veriyor. Bugün PKK gerçekten bitme aşamasına yaklaşmıştır. PKK'nın Ermeni hayalleri peşinde olduğu, Müslüman Kürtleri şehit ettiği, en çok onlara zarar verdiği bir gerçektir.

''Bizim çocuklar Türkiye'de darbe yaptı.'' diyenler, o gün için bu çocukları sayesinde iki taraflı bir oyun sergiliyorlardı. Hatırladığım kadarıyla darbe sonrası PKK terörü bir anda son bulmuştu.

Çok şükür artık ''Bizim çocuklar'' diyemiyorlar. O günler geçti. Ordumuz, askerimiz, polisimiz bugün bizim göz bebeğimiz, iftihar ederek gurur duyduğumuz kurumlarımızdır.

Bugün terör destekçisi İsrail, ABD vb tüm ülkeler, ülkemizi bu terörle bölemeyeceklerine kanaat getirmişlerdir, bizim terörle mücadeleye harcadığımız maddi ve manevi kaynakları harcamaya devam etmemizi istiyorlar. Belki bir diğer amaçları da, bu terörün bitirilmesi karşılığında Türkiye toprakları dışında, Ermenilerin idaresinde İsrail-ABD kölesi bir Kürt devleti kurulmasına, Türkiye'nin razı olmasını sağlamaktır.

Herkesin planı ancak Allah'ın izin verdiği kadar işler. Sonuçları takdir eden de yine Cenabı Allah'dır. Allah CC bu sonuçları kimi için hayır, kimi için şer eyler.

''Hak şerleri hayr eyler,

Zannetme ki gayr eyler.

Görelim Mevla neyler,

Neylerse güzel eyler.''

''Kısasta sizin için hayat vardır.'' Emri gereğince idam cezasının gelmesine katılıyorum. Bazıları insanların yaşam hakkı elinden alınamaz, diyerek idama karşı çıkıyorlar. Halbuki insanı öldüren katil-terörist de, katlettiği insanın yaşam hakkını elinden almıştır, bunu gözardı ediyorlar. Fakat bir yakını öldürüldüğünde katile verilen cezayı adalet olarak görmüyorlar, idam edilmeliydi diyorlar.

Avrupa 4-5 yaşlarındaki çocuklarına Hristiyanlığı öğretiyor, kiliseye alıştırıyor. Biz küçük yaştaki çocuklarımıza Kur'an okumayı ve anlamını öğretmiyoruz. Kur'an ahlakını yaşamaya ve yaşatmaya çalışmıyoruz. ''Ağaç yaşken eğilir.'' Temelden seviyelere göre uygulamalı Kur'an ve ahlakını öğrettiğimiz zaman geleceğe güvenle bakabiliriz. Maddeci eğitimden, maneviyatçı eğitim anlayışını benimsemeliyiz. Cumhurbaşkanımız sayın Erdoğan'ın daha önceden söylediği: ''DİNDAR NESİL YETİŞTİRECEĞİZ.'' sözünün gerçekleştirilmesini ümitle bekliyorum. Bu işi sadece İHL'lerine ve seçmeli derslere havale ederek kısa zamanda sonuç beklemek doğru değildir. İHL'ne gidemeyen çocuklarımızın suçu nedir? Ana okullarından Liseler dahil manevi eğitime önem vermeliyiz.

Sol zihniyet buna tek tip eğitim vs diyerek karşı çıkacaktır. 70-80 sene tek tip eğitim verilmeye çalıştıklarını hatırlamayacaklardır.

Biz isteyelim, inşallah sesimizi duyanlar, duyurmaya çalışanlar olur.

Yazılarınız için Allah sizden razı olsun. Sizi ve burada yazan tüm yazarlarımızı takip ediyorum. Allah'a emanet olunuz.



Reşat Nuri Erol
27.06.2016
11:52




Süleyman Karagülle


http://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/suleyman-karagulle/idam-cezasi-getirilmelidir-15507.html

 

İdam cezası getirilmelidir!

Son güncelleme: 27 Haziran 2016 07:04

Sermaye bir taraftan mafya teşkilatı kurar, diğer taraftan istihbaratteşkilatını kurar; ikisini de o finanse eder. Böylece ülkeyi ikiye böler. Bir taraftan mafya, diğer taraftan da MİT dış Sermaye tarafından oluşturulmuştur. Türkiye’de devlet çok güçlü olduğu için devletin katkısı olmadan PKK oluşturulamamıştır. Öcalan MİT tarafından görevlendirilmiş ve PKK böyle oluşmuştur. Öcalan yıllarca ikisini de idare etmiştir. Sonunda güçlenmiş ve Sermaye’nin isteklerini yerine getirmez hal almıştır.

Yeni Öcalan’lar yetiştirmek için Öcalan istirahata alınmıştır. Eğer Kürt devleti kurulacak olursa yedekte tutulmaktadır. Türkiye’ye bu sebeple verdiler. İdamı kanunen kaldırtarak onun hayatını garanti altına aldılar. 

Yeryüzü savaş olmadan dengesini kuramaz. İdamın olmadığı ülkede iç güvenlik sağlanamaz. Türkiye’nin iç güvenliğini bozmak isteyen Sermaye, diğer devletlerde yaptığı gibi Türkiye’de de idamı kaldırtmıştır, Öcalan aldatmasıyla kaldırılmıştır.

Oysa Öcalan için idamı kaldırmaya gerek yoktu. Cumhurbaşkanı affeder yahut Meclis af kararını çıkarır, Öcalan yine idamdan kurtulurdu. Ama gaye Türkiye’de iç güvenliği bozmak olduğu için idam kaldırtılmıştır. 

Türkiye’nin aklı başına gelmeli, idam kararı geri getirilmelidir. Sermaye’nin emrinde yeni hükümet çek ödemeyene hapis cezasını getiriyor da 10 bin kişiyi öldüren hâlâ cezalandırılamıyor! Eğer idam cezasını kaldırırsanız, asker elde ettiği esirleri öldürmek zorunda kalır. PKK’yı yakalıyor, teslim alıyor, idam yok, hapse giriyor, yeniden teşkilatlanıyor! 

Bugün asker sıkıyönetimde veya savaşta yapılabilecekleri yapıyor. Yapmak zorundadır. 

Asker iki yönüyle kahramandır. Ülkeye saldıranları tenkil ediyor, onun için kahramandır. Yarın muhakeme edileceklerini hesaba katmadan, cesaretle bu işleri başarıyor. 

Eğer idam cezasını getirirseniz, asker veya polis, yakaladıklarını size teslim eder, sokaklarda öldürmek zorunda kalmaz. İdam kararını kaldırırsanız, o zaman sokaklarda haklı-haksız öldürülmüş ölüler bulursunuz.

Geçen yazılarımda PKK ile uzlaşma zamanıdır diye yazdım; HERKES SUSTU!?! 

Şimdi yeni bir şey söylüyorum. İdam cezası getirilmelidir.. 

Dağdaki eşkıya Türkiye’ye belki Sevr dayatmasının verdiği kadar zarar vermiştir. Bu sebepledir ki İslâmiyet’te hapis cezası yoktur. 

Hapishane bir anarşi kaynağı hâline gelir. Adi suç işleyenler hapishaneye girerler sabıkalı olurlar, çıktıklarında işsiz güçsüz olurlar, dağlara iltica ederler, anarşist ve/ya terörist olurlar.

Biz 1973 yılında MSP olarak CHP ile koalisyon yaptık, Ecevit’i Başbakan yaptık. Ne kaybettik? Türk Milleti ne kaybetti? CHP’de Baykal yetişti, CHP’de Ecevit yetişti. Kılıçdaroğlu bile dindar oldu; Ekmeleddin CHP’den cumhurbaşkanı adayı oldu.

Ceza intikam içindir, caydırmak içindir. Bugünkü hapishaneler caydırıcılığı tamamen kaybetmişlerdir. On katilden birini asarsın ama sonra artık on katil bir katile kadar düşer. 

Bu Kâinatı ALLAH yaratmıştır ve O yönetmektedir; O bizden daha âlimdir, O’nun dediklerine kulak vermeliyiz. KUR’AN her kitap gibi okunmalıdır.Adam Smith okutuluyor, Marks okutuluyor da, KUR’AN neden okunmuyor/okutulmuyor ve gereği yapılmıyor?!.  

Reşat Nuri Erol
27.06.2016
12:25



YORUMLAR
600

 Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ahmet Erten2 sa önce

Ne yazı ama .. hikmet dolu. muazzam

 Cevapla

ramazan4 sa önce

çılgın Müslüman :)

Reşat Nuri Erol
28.06.2016
05:15



YORUMLAR
600

 Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ahmet10 sa önce

İdam gelmezse bu gaflet bitmeyecek gibi...Menderes asılırken herkesin aklı balondaysa eğer, şimdi nerede bu akıllar!!!

 Cevapla

aresak15 sa önce

Kaleminize sağlık.Aynen katılıyorum.Allah bu kanunları boşuna getirmedi.Bir hırsıza verilecek ceza ile 10 bin suçun önüne geçilir.Bir idam ile de 100 cinayet önlenir.Tavuk keser gibi adam öldürüyorlar.Adamı trafikteki tartışmadan dolayı,arabasından indirip öldüresiye dövdükten sonra,bir de pompalı ile öldürüyorlar.Başka bir olayda;Neden öldürdün? sorusuna,"Tipini beğenmedim,vurdum"diyor.veya "Sarhoştum,ne yaptığımı bilmiyordum"...İdam olsa öyle bilir ki, silahı yanına bile alamaz.Ne demek tipini beğenmemek.

Reşat Nuri Erol
28.06.2016
05:17



YORUMLAR

aresak15 sa önce

Kaleminize sağlık.Aynen katılıyorum.Allah bu kanunları boşuna getirmedi.Bir hırsıza verilecek ceza ile 10 bin suçun önüne geçilir.Bir idam ile de 100 cinayet önlenir.Tavuk keser gibi adam öldürüyorlar.Adamı trafikteki tartışmadan dolayı,arabasından indirip öldüresiye dövdükten sonra,bir de pompalı ile öldürüyorlar.Başka bir olayda;Neden öldürdün? sorusuna,"Tipini beğenmedim,vurdum"diyor.veya "Sarhoştum,ne yaptığımı bilmiyordum"...İdam olsa öyle bilir ki, silahı yanına bile alamaz.Ne demek tipini beğenmemek.



Reşat Nuri Erol
02.07.2016
12:02



 

YORUMLAR
600

 Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Halil Aslim1 gün önce

Guzel yazmışsınız da hocam ama sizi kim dinler kim hesaba alır acaba keşke gelse idam daha kaç kişinin ölmesi lazım acaba idam cezasının gelmesi için

 Cevapla

Songül4 gün önce

Hırsızlar için el kesme cezası da getirilmeli. Cezanın kapsamı da hırsızlar ve onlara destek verenler olarak genişletilmeli. Cahilmiş, pişmanmış, bilmiyormuş...dinlenmeden.

 Cevapla

Erdogan4 gün önce

idam az bilene. . bunlara mezar bilene haram. selamlar ve insallah diyoruz

 Cevapla

ahmet4 gün önce

İdam gelmezse bu gaflet bitmeyecek gibi...Menderes asılırken herkesin aklı balondaysa eğer, şimdi nerede bu akıllar!!!

 Cevapla

aresak4 gün önce

Kaleminize sağlık.Aynen katılıyorum.Allah bu kanunları boşuna getirmedi.Bir hırsıza verilecek ceza ile 10 bin suçun önüne geçilir.Bir idam ile de 100 cinayet önlenir.Tavuk keser gibi adam öldürüyorlar.Adamı trafikteki tartışmadan dolayı,arabasından indirip öldüresiye dövdükten sonra,bir de pompalı ile öldürüyorlar.Başka bir olayda;Neden öldürdün? sorusuna,"Tipini beğenmedim,vurdum"diyor.veya "Sarhoştum,ne yaptığımı bilmiyordum"...İdam olsa öyle bilir ki, silahı yanına bile alamaz.Ne demek tipini beğenmemek.

Gizle Cevapla

Ahmet Erten5 gün önce

Ne yazı ama .. hikmet dolu. muazzam

 Cevapla

ramazan5 gün önce

çılgın müslüman :)





Son Yorumlanan Makaleler
Süleyman Karagülle
MUSA’YA VERİLEN DOKUZ MUCİZENİN GÜNÜMÜZDEKİ MANASI
19.05.2022 3427 Okunma
1 Yorum 20.05.2022 06:41
Süleyman Karagülle
Elveda
21.08.2021 3534 Okunma
2 Yorum 24.08.2021 15:36
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve SON DURUM… (16)
18.04.2021 3647 Okunma
4 Yorum 26.05.2021 00:43
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve İ Ç T İ H A D (13)
31.03.2021 3385 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Akevler Usulü (12)
31.03.2021 3172 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:27
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve DAVET… (11)
31.03.2021 3057 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:13
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerleri ve Kur’an Düzeni
31.03.2021 3090 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 22:01
Süleyman Karagülle
Akevler Kur’an Seminerleri ve GÖREV
31.03.2021 3078 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:52
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE TARİH
31.03.2021 3066 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:47
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ-5
31.03.2021 3089 Okunma
1 Yorum 02.04.2021 21:37
Süleyman Karagülle
Kur’an Seminerlerinin başlangıcı ve (10)
28.02.2021 2732 Okunma
1 Yorum 28.02.2021 11:03
Süleyman Karagülle
KUR’AN VE İLİM SEMİNERLERİMİZ (6)KUR’AN VE TARİH
10.02.2021 2721 Okunma
1 Yorum 12.02.2021 03:46
Süleyman Karagülle
AŞI OLMAYACAĞIM
6.02.2021 3397 Okunma
1 Yorum 09.02.2021 07:53
Süleyman Karagülle
ERDOĞAN’IN ZİYARETLERİ
28.01.2021 2741 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
SAADET PARTİSİ
29.01.2021 2724 Okunma
1 Yorum 30.01.2021 13:34
Süleyman Karagülle
KEHANET
13.12.2020 2777 Okunma
1 Yorum 14.12.2020 13:04
Süleyman Karagülle
ALTERNATİF MEDYA
11.12.2020 2690 Okunma
1 Yorum 11.12.2020 14:11
Süleyman Karagülle
ANLAMIYORUM
27.11.2020 2901 Okunma
1 Yorum 27.11.2020 21:44
Süleyman Karagülle
Kudüs Yahudilerindir
18.09.2020 3903 Okunma
1 Yorum 18.09.2020 20:53
Süleyman Karagülle
İki seçim
5.09.2020 2938 Okunma
1 Yorum 06.09.2020 17:06
Süleyman Karagülle
İsabetli Teşhis
2.09.2020 2975 Okunma
1 Yorum 02.09.2020 19:12
Süleyman Karagülle
Yanılgı
20.08.2020 3224 Okunma
3 Yorum 20.08.2020 21:33
Süleyman Karagülle
Acayip bir dünya
18.08.2020 3153 Okunma
2 Yorum 18.08.2020 16:09
Süleyman Karagülle
Geleceğin Dengesi
14.08.2020 2476 Okunma
1 Yorum 16.08.2020 22:05
Süleyman Karagülle
Seçim nasıl olmalı?
10.08.2020 3228 Okunma
1 Yorum 10.08.2020 21:19
Süleyman Karagülle
Ne yapmamız gerekiyor?
6.08.2020 4321 Okunma
4 Yorum 08.08.2020 20:00
Süleyman Karagülle
Kadın Hakları
4.08.2020 3398 Okunma
3 Yorum 04.08.2020 20:47
Süleyman Karagülle
Mısır
23.07.2020 3579 Okunma
2 Yorum 23.07.2020 21:49
Süleyman Karagülle
Hakem kararı
19.07.2020 3319 Okunma
2 Yorum 20.07.2020 11:10
Süleyman Karagülle
15 Temmuz
17.07.2020 3062 Okunma
1 Yorum 17.07.2020 14:12
Süleyman Karagülle
Ayasofya
12.07.2020 3393 Okunma
1 Yorum 13.07.2020 11:51
Süleyman Karagülle
Eleştiri
7.07.2020 3530 Okunma
2 Yorum 08.07.2020 18:40
Süleyman Karagülle
Kimse Anlamak mı İstemiyor, ya da Biz mi Anlatamıyoruz!
31.05.2020 4728 Okunma
5 Yorum 01.06.2020 12:20
Süleyman Karagülle
Koronavirüs Gerçeği
26.05.2020 3246 Okunma
2 Yorum 28.05.2020 09:12
Süleyman Karagülle
Acilen Yapmanız Gerekenler
17.05.2020 3535 Okunma
1 Yorum 25.05.2020 11:25
Süleyman Karagülle
Dolar, Altın Bono ve Krize Çözüm
11.05.2020 4273 Okunma
1 Yorum 14.05.2020 00:57
Süleyman Karagülle
İki Farklı Yayın Organı
3.05.2020 3337 Okunma
2 Yorum 06.05.2020 18:06
Süleyman Karagülle
Koronavirüs bahanesiyle intihara gidiliyor!
13.04.2020 4545 Okunma
4 Yorum 29.04.2020 02:01
Süleyman Karagülle
Kebirlik Yaşı ve ...
26.04.2020 3341 Okunma
3 Yorum 27.04.2020 14:21
Süleyman Karagülle
VİRÜS TUFANINDAN KURTULMAK
12.04.2020 3269 Okunma
2 Yorum 12.04.2020 15:24
Süleyman Karagülle
KORONAVIRÜS VE SEMT KOOPERATIFLERI
6.04.2020 3604 Okunma
1 Yorum 06.04.2020 12:30
Süleyman Karagülle
Çin Virüsü Dünyayı Kurtarabilir!
17.02.2020 5665 Okunma
6 Yorum 23.03.2020 09:49
Süleyman Karagülle
Virüs! (Kovid-19) vs. !!!
22.03.2020 3922 Okunma
1 Yorum 22.03.2020 15:42
Süleyman Karagülle
Suriye Anayasası Önerisi
15.03.2020 4241 Okunma
1 Yorum 18.03.2020 07:45
Süleyman Karagülle
ABDULLAH GÜL: PARLAMENTER SİSTEME DÖNMEK ŞART
15.03.2020 3484 Okunma
1 Yorum 16.03.2020 07:32
Süleyman Karagülle
İstihare Usulüm Nedir?
2.03.2020 3784 Okunma
1 Yorum 10.03.2020 06:52
Süleyman Karagülle
Suriye’de Oyun Devam Ediyor
8.03.2020 3804 Okunma
1 Yorum 09.03.2020 07:10
Süleyman Karagülle
Kanal İstanbul Nasıl Yapılmalı?
25.02.2020 4040 Okunma
1 Yorum 25.02.2020 12:03
Süleyman Karagülle
İdlib’de Savaş ve Yapılması Gerekenler
9.02.2020 4079 Okunma
1 Yorum 09.02.2020 11:36
Süleyman Karagülle
Türkiye ne yapmalı?
30.01.2020 4227 Okunma
1 Yorum 30.01.2020 14:57
Süleyman Karagülle
Kuran ve Çin
5.01.2020 4279 Okunma
2 Yorum 24.01.2020 23:07
Süleyman Karagülle
İran ve Türkiye Ne Yapmalı?
19.01.2020 4033 Okunma
1 Yorum 21.01.2020 06:14
Süleyman Karagülle
İstihare
24.12.2019 4695 Okunma
1 Yorum 24.12.2019 16:14
Süleyman Karagülle
ÇİN, DÜNYA VE ORTAKLIK SİSTEMİ
2.12.2019 5940 Okunma
2 Yorum 03.12.2019 13:52
Süleyman Karagülle
KİŞİ YÖNETİMİ
4.11.2019 5002 Okunma
1 Yorum 29.11.2019 18:57
Süleyman Karagülle
İşçilik Sisteminden Ortaklık Sistemine
27.10.2019 4858 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Ortaklık Sistemi Uygulamaları
27.10.2019 4268 Okunma
1 Yorum 28.10.2019 13:18
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Kim Yapacak?
20.10.2019 4574 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:50
Süleyman Karagülle
Suriye Sorunu: Ne Yapmalıyız?
20.10.2019 4521 Okunma
1 Yorum 20.10.2019 10:49
Süleyman Karagülle
İSLAM DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4857 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
BATI DÜZENİNDE EKONOMİ
13.10.2019 4389 Okunma
1 Yorum 14.10.2019 16:48
Süleyman Karagülle
Sermaye’nin Hedefi ve Kur’an’ın Dedikleri
30.09.2019 4906 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
BORÇLAR; Biz Borçları Nasıl Ödeyeceğiz?
30.09.2019 4788 Okunma
1 Yorum 30.09.2019 10:46
Süleyman Karagülle
Af Kanunu Taslak Metni Çalışması
14.07.2019 3952 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:10
Süleyman Karagülle
Nasıl Bir Yeni Partiye İhtiyaç Var?
14.07.2019 3547 Okunma
1 Yorum 15.07.2019 06:09
Süleyman Karagülle
Gelecek
12.07.2019 4088 Okunma
1 Yorum 12.07.2019 11:48
Süleyman Karagülle
Gerçekler
9.07.2019 4525 Okunma
1 Yorum 09.07.2019 16:49
Süleyman Karagülle
Faizli işçilik sisteminde çözüm yoktur
6.07.2019 3917 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:57
Süleyman Karagülle
Çözüm faizsiz kredileşmeli ortaklık sistemidir
6.07.2019 4026 Okunma
1 Yorum 07.07.2019 09:56
Süleyman Karagülle
Çare
5.07.2019 4355 Okunma
1 Yorum 05.07.2019 23:50
Süleyman Karagülle
Ulaşamıyoruz
3.07.2019 3405 Okunma
1 Yorum 03.07.2019 19:42
Süleyman Karagülle
Yetmez
28.06.2019 4387 Okunma
1 Yorum 28.06.2019 12:33
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Enerji Sorunun Çözümü
22.06.2019 3829 Okunma
2 Yorum 24.06.2019 09:12
Süleyman Karagülle
İstanbul Nasıl Organize Olmalı?"
22.06.2019 3834 Okunma
1 Yorum 23.06.2019 10:24
Süleyman Karagülle
Son Sözüm
22.06.2019 4111 Okunma
1 Yorum 22.06.2019 16:14
Süleyman Karagülle
Ben Olsam
16.06.2019 4902 Okunma
1 Yorum 16.06.2019 20:00
Süleyman Karagülle
Geçmişte Ne Oldu, Gelecekte Ne Olacak?
15.06.2019 3691 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Ötesini Biz Değil Allah Yapacaktır
15.06.2019 3614 Okunma
1 Yorum 15.06.2019 22:54
Süleyman Karagülle
Gündem Oluşturma ve Beka Sorunu
9.06.2019 4369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
İBB Seçimi İçin Ortak Aday
9.06.2019 3369 Okunma
1 Yorum 11.06.2019 14:32
Süleyman Karagülle
Tefaul Babı ve Önemli Konular
26.05.2019 5509 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:13
Süleyman Karagülle
Teavün; Emek Ortaklığı
26.05.2019 3145 Okunma
1 Yorum 28.05.2019 01:12
Süleyman Karagülle
Batı Neleri Yapamadı, Biz Neler Yapmalıyız?
22.05.2019 3572 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:05
Süleyman Karagülle
İlkel Türkiye’den Uygarlık Tesis Eden Türkiye’ye
22.05.2019 3977 Okunma
1 Yorum 23.05.2019 04:04
Süleyman Karagülle
Başarının sırrı
16.05.2019 5552 Okunma
7 Yorum 17.05.2019 22:22
Süleyman Karagülle
Beka Sorunu ve Çözümü
13.05.2019 3562 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:50
Süleyman Karagülle
Bekanın Merkezi İstanbul
13.05.2019 3129 Okunma
1 Yorum 14.05.2019 08:49
Süleyman Karagülle
Önemli değil
11.05.2019 5961 Okunma
9 Yorum 13.05.2019 08:00
Süleyman Karagülle
Özgün
10.05.2019 4239 Okunma
1 Yorum 10.05.2019 18:47
Süleyman Karagülle
Yanlış
9.05.2019 3998 Okunma
2 Yorum 10.05.2019 09:31
Süleyman Karagülle
Ekseriyetin marifeti
7.05.2019 5874 Okunma
5 Yorum 08.05.2019 22:07
Süleyman Karagülle
Belediye Başkanlarına Açık Mektup - II
5.05.2019 3092 Okunma
1 Yorum 06.05.2019 01:23
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-1
28.04.2019 4185 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
İstanbul’un Su Sorunu ve Çözümü-2
28.04.2019 3837 Okunma
1 Yorum 29.04.2019 07:06
Süleyman Karagülle
Kur’an ve Tevrat
28.04.2019 4277 Okunma
2 Yorum 28.04.2019 22:12
Süleyman Karagülle
ZORDA OLAN ÖZEL SEKTÖR
25.04.2019 3417 Okunma
1 Yorum 26.04.2019 00:13
Süleyman Karagülle
Allah’tan başka melce yoktur
24.04.2019 6006 Okunma
4 Yorum 25.04.2019 19:00
Süleyman Karagülle
Yenileme
17.04.2019 4206 Okunma
1 Yorum 17.04.2019 13:26
Süleyman Karagülle
Ekonomik Tehlike!
14.04.2019 3311 Okunma
1 Yorum 15.04.2019 06:27
Süleyman Karagülle
Büyük İttifak; İttifakların İttifakı
7.04.2019 4199 Okunma
1 Yorum 08.04.2019 08:26


© 2025 - Akevler