Reşat Nuri Erol
Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı
1.09.2017
4636 Okunma, 2 Yorum

 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler

Millî Gazete yazarı Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer “şeyh”, “emir”, “efendi”, “ağa”… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara…

Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Millî Gazete yazarı olarak, Yaşar Süngü’nün bıraktığı yerden, bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4- Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adİl Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AK Parti’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor…

Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?!. Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
01.09.2017
08:30


http://www.milligazete.com.tr/makale/1228420/resat-nuri-erol/milli-gazete-sadece-bayramda-degil-her-zaman-farkli


Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri Erol

REŞAT NURİ EROL

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler… Millî Gazete yazarı M. Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer ‘şeyh’, ‘emir’, ‘efendi’, ‘ağa’… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara… Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası’nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4-Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adil Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AKP’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor. Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?! Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

01 Eylül 2017

*** *** *** 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri ErolMESAJ GÖNDER 
                                                                                                                                           

Kurban Bayramı -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

31.08.17 - Önceki “Pakistan’dan ‹Adil Düzen’ manifestosu…” başlıklı yazımı şöyle sonlandırmıştım: ‘Bundan önce Kur’an merkezli 5 yazı yazd...

Pakistan’dan ‘ADİL DÜZEN’ manifestosu...

30.08.17 - Yazının başlığına bakıp da hayret etmeyin, başlıktaki ifade doğrudur. İfadenin kaynağını ve detaylarını açıklamadan önce bazı h...

Tek çözüm Kur’an’ı okuma, anlama ve uygulamadır

29.08.17 - ‘Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır’ diyorduk... Kaldığımız yerden devam edelim. Beş vakit namazlar ocak imaml...

Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve uygulamak olacak

28.08.17 - Evet, kaldığımız yerden devam ediyor ve diyoruz ki: Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır. Kur’an nuru ilahı nurd...

Hayatlarımızı Kur’an’a göre düzenlemek için

27.08.17 - ÖNCEKİ yazının son cümlesi şöyleydi: Daha başka detaylar gelecek yazıda, inşallah… Bugün Sermaye ile bürokrasi savaş içi...

Sabır ve sebat gerekiyor… Detaylar bu yazıda

26.08.17 - Sorumuz ve sorunumuz şuydu: -KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olu...

İçtihat farzdır, ona göre amel etmek de farzdır

22.08.17 - KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olur. Neden? Sizle...

Kapitalizm, sosyalizm, karma ve Kur’an düzeni

19.08.17 - Türkiye-İran insicamının gerekliliğinden… ABD-Çin çatışmasının onları nerelere götüreceğinden… III. dünya savaşın...

Türkiye-İran, ABD-Çin ve III. dünya savaşı

18.08.17 - Dünya adeta III. Dünya savaşında ya da III. dünya savaşı başladı, oluyor da biz ve asıl bilmesi gerekenler bilmiyor, anlamıyor,...

Barış düzeni kurulacak, Kur’an nuru hâkim olacak

17.08.17 - İnsanlık tarihine genel olarak baktıktan sonra, günümüze gelindiğinde, çok kritik bir dönemde olduğumuz apaçık görülüyor. Kimil...

12345678910
Ahmet Yücel
01.09.2017
17:40

''Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. ''

Sevgili Reşat Erol hocam, öncelikle Kurban Bayramınız mübarek olsun diyorum.

sayın yazar Yaşar Süngü'nün: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. '' son cümlesindeki kastının Ak Parti iktidarı olduğu açık, seçik ve net bir şekilde anlaşılıyor. Sayın yazar dünyanın her yerinde zulüm gören Müslümanların sorumlusu olarak Ak Partiyi görüyor ve bedel ödetmemizi istiyor. Ana muhalefet partisi ikinci durumda olan CHP olduğuna göre, Ak Partiye bedel ödeterek CHP'yi iktidar yapmak istiyor. Bu durumda asıl bedeli Ak Parti değil, Türkiye ödemiş olacaktır.

2019 seçimlerinde Saadet Partisi oyunu %100 oranında artırsa en fazla % 2 oy alacaktır. Milli Görüşün temsilcisiyiz diyen SP'nin bir kısım seçmeni, üyesi, teşkilat görevlisi, ilçe başkanı, Ak Partiye oy veren Müslümanlara münafık vb diyerek, okuduğumuz Yeni Akit gazetesine siyonistlerin gazetesi diyerek, tebliğ yaptıklarını zannettikleri sürece, Saadet Partisi meclise giremez. Meclise girmeyince de millete hizmet edemezler. ''ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYMAKTAN ÇEKİNMEYİZ.'' diyen SP, ilk seçimde Ak Parti ile ittifak yaparak meclise girmelidir. Unutmasınlar ki, ''HER BAHAR BİR ÇİÇEKLE BAŞLAR.'' Mecliste HDP var fakat SP yok. Manevi açıdan hiç bir emek boşa gitmez fakat dış görünüş itibariyle emekler, oylar ve zamanlar boşa gidiyor. Sanki bir el SP'nin Ak Parti ile ittifak ederek meclise girmesini istemiyor. En azından genel başkan düzeyinde veya bir kaç vekil de olsa SP mecliste temsil edilmelidir. İttifak demek partiyi kapatmak demek değildir, SP'nin bir kısım seçmeni bunu anlamıyor. Ak Partinin günahına mı ortak olacağız? diyorlar. Önceki yanlışlar Ak Partinin olmak üzere, yeni yanlışlarına engel olmak ve doğru kararlarını desteklemek için SP mecliste olmalıdır. Hayra motor şerre fren, Milli Görüşün bir ilkesi değil mi? Seçim sonrası istifa ederek SP'ne geçilecek millete hizmete kaldıkları yerden devam edeceklerdir.

Allah CC, vatana, millete hizmet aşkıyla çarpan gönüllerin yar ve yardımcısı olsun.

 





Son Eklenen Makaleler
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-6
26.05.2026 616 Okunma
1 Yorum 26.05.2026 09:43
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-5
24.05.2026 793 Okunma
1 Yorum 24.05.2026 10:24
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-4
23.05.2026 843 Okunma
1 Yorum 23.05.2026 10:05
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-3
22.05.2026 917 Okunma
1 Yorum 22.05.2026 08:17
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-2
21.05.2026 922 Okunma
1 Yorum 21.05.2026 10:46
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Arif Ersoy; ‘Adil Düzen Ortaklık Ekonomisi’-1
20.05.2026 939 Okunma
1 Yorum 20.05.2026 10:06
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 196
19.05.2026 872 Okunma
1 Yorum 19.05.2026 09:45
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 195
18.05.2026 885 Okunma
1 Yorum 18.05.2026 10:19
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 194
17.05.2026 1017 Okunma
1 Yorum 17.05.2026 08:39
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 193
16.05.2026 982 Okunma
1 Yorum 16.05.2026 10:22
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 192
15.05.2026 1006 Okunma
1 Yorum 15.05.2026 11:43
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 191
14.05.2026 1071 Okunma
1 Yorum 14.05.2026 09:45
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 190
13.05.2026 968 Okunma
1 Yorum 13.05.2026 07:42
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 189
12.05.2026 903 Okunma
1 Yorum 12.05.2026 10:02
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 188
11.05.2026 1119 Okunma
1 Yorum 11.05.2026 10:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 187
10.05.2026 1046 Okunma
1 Yorum 10.05.2026 10:01
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 186
9.05.2026 1014 Okunma
1 Yorum 09.05.2026 11:13
Reşat Nuri Erol
‘Başka bir Türk ekonomisi tasavvur edelim…’-2
7.05.2026 1056 Okunma
1 Yorum 07.05.2026 09:57
Reşat Nuri Erol
‘Başka bir Türk ekonomisi tasavvur edelim…’-1
6.05.2026 1264 Okunma
1 Yorum 06.05.2026 08:31
Reşat Nuri Erol
“Febieyyi âlâi rabbikümâ tükezzibân?” - 2
5.05.2026 1359 Okunma
1 Yorum 05.05.2026 11:48
Reşat Nuri Erol
“Febieyyi âlâi rabbikümâ tükezzibân?” - 1
4.05.2026 1192 Okunma
1 Yorum 04.05.2026 07:20
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 185
3.05.2026 1236 Okunma
1 Yorum 03.05.2026 10:18
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 184
2.05.2026 1129 Okunma
1 Yorum 02.05.2026 10:06
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 183
1.05.2026 1173 Okunma
1 Yorum 01.05.2026 09:36
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 182
30.04.2026 1234 Okunma
1 Yorum 30.04.2026 09:51
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 181
29.04.2026 1088 Okunma
1 Yorum 29.04.2026 08:00
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 180
26.04.2026 1202 Okunma
1 Yorum 26.04.2026 10:12
Reşat Nuri Erol
Kur’an kıssalarını işte böyle anlamaya başladım
25.04.2026 1467 Okunma
1 Yorum 25.04.2026 04:34
Reşat Nuri Erol
1323. hafta Kur’an ve İlim seminerimizden… - 4
24.04.2026 1094 Okunma
1 Yorum 24.04.2026 11:24
Reşat Nuri Erol
1323. hafta Kur’an ve İlim seminerimizden… - 3
23.04.2026 1148 Okunma
1 Yorum 23.04.2026 13:20
Reşat Nuri Erol
1323. hafta Kur’an ve İlim seminerimizden… - 2
21.04.2026 1242 Okunma
1 Yorum 21.04.2026 07:26
Reşat Nuri Erol
1323. hafta Kur’an ve İlim seminerimizden… - 1
20.04.2026 1354 Okunma
1 Yorum 20.04.2026 07:57
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 179
19.04.2026 1321 Okunma
1 Yorum 19.04.2026 09:40
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 178
18.04.2026 1328 Okunma
1 Yorum 18.04.2026 09:54
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 177
17.04.2026 1471 Okunma
1 Yorum 17.04.2026 09:57
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 176
16.04.2026 1448 Okunma
1 Yorum 16.04.2026 11:02
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 175
15.04.2026 1368 Okunma
1 Yorum 15.04.2026 09:28
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 174
13.04.2026 1325 Okunma
1 Yorum 13.04.2026 10:18
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 173
12.04.2026 1308 Okunma
1 Yorum 12.04.2026 07:23
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 172
11.04.2026 1314 Okunma
1 Yorum 11.04.2026 04:53
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 171
10.04.2026 1187 Okunma
1 Yorum 10.04.2026 07:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 170
9.04.2026 1501 Okunma
1 Yorum 09.04.2026 12:02
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 169
8.04.2026 1353 Okunma
1 Yorum 08.04.2026 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 168
7.04.2026 1302 Okunma
1 Yorum 07.04.2026 08:23
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 167
6.04.2026 1291 Okunma
1 Yorum 06.04.2026 11:03
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 166
5.04.2026 1334 Okunma
1 Yorum 05.04.2026 09:51
Reşat Nuri Erol
Düzeni doğru kur ve koru, kendini denetle…
4.04.2026 1402 Okunma
1 Yorum 04.04.2026 10:46
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 165
3.04.2026 1485 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 164
2.04.2026 1521 Okunma
1 Yorum 02.04.2026 09:55
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 163
1.04.2026 1417 Okunma
1 Yorum 01.04.2026 11:25
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 162
31.03.2026 1419 Okunma
1 Yorum 31.03.2026 11:51
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 161
30.03.2026 1478 Okunma
1 Yorum 30.03.2026 08:10
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 160
29.03.2026 1660 Okunma
1 Yorum 29.03.2026 13:19
Reşat Nuri Erol
Islah projeleri neden başarısız oldu? ve
28.03.2026 1336 Okunma
1 Yorum 28.03.2026 08:33
Reşat Nuri Erol
Islah projeleri neden başarısız oldu?
27.03.2026 1391 Okunma
1 Yorum 27.03.2026 09:13
Reşat Nuri Erol
Yeni Bir Medeniyete Ne Zaman Uyanacağız? - 4
26.03.2026 1508 Okunma
1 Yorum 26.03.2026 11:46
Reşat Nuri Erol
Yeni Bir Medeniyete Ne Zaman Uyanacağız? - 3
25.03.2026 1402 Okunma
1 Yorum 25.03.2026 07:30
Reşat Nuri Erol
Yeni Bir Medeniyete Ne Zaman Uyanacağız? - 2
19.03.2026 2344 Okunma
2 Yorum 19.03.2026 06:20
Reşat Nuri Erol
Yeni Bir Medeniyete Ne Zaman Uyanacağız? - 1
18.03.2026 2010 Okunma
1 Yorum 18.03.2026 06:56
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 159
15.03.2026 2065 Okunma
1 Yorum 15.03.2026 13:15
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 158
14.03.2026 1922 Okunma
1 Yorum 14.03.2026 11:49
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 157
13.03.2026 1809 Okunma
1 Yorum 13.03.2026 10:26
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 156
12.03.2026 1697 Okunma
1 Yorum 12.03.2026 11:00
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 155
10.03.2026 1636 Okunma
1 Yorum 10.03.2026 06:43
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 154
9.03.2026 1775 Okunma
1 Yorum 09.03.2026 08:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 153
8.03.2026 1746 Okunma
1 Yorum 08.03.2026 06:39
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 152
7.03.2026 2235 Okunma
1 Yorum 07.03.2026 06:38
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 151
6.03.2026 1563 Okunma
1 Yorum 06.03.2026 06:53
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 150
5.03.2026 1970 Okunma
1 Yorum 05.03.2026 10:59
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 149
4.03.2026 1753 Okunma
1 Yorum 04.03.2026 07:37
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 148
3.03.2026 1805 Okunma
1 Yorum 03.03.2026 13:06
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 147
2.03.2026 2031 Okunma
1 Yorum 02.03.2026 07:21
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 146
1.03.2026 1898 Okunma
1 Yorum 01.03.2026 08:08
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 145
28.02.2026 2090 Okunma
1 Yorum 28.02.2026 07:38
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 144
27.02.2026 1695 Okunma
1 Yorum 27.02.2026 07:39
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 143
26.02.2026 1893 Okunma
1 Yorum 26.02.2026 06:55
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 142
25.02.2026 1785 Okunma
1 Yorum 25.02.2026 07:41
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 141
24.02.2026 1863 Okunma
1 Yorum 24.02.2026 07:25
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 140
22.02.2026 2225 Okunma
1 Yorum 22.02.2026 07:50
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 139
21.02.2026 2290 Okunma
1 Yorum 21.02.2026 07:59
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 138
20.02.2026 1929 Okunma
1 Yorum 20.02.2026 09:54
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 137
19.02.2026 2038 Okunma
1 Yorum 19.02.2026 11:11
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 136
18.02.2026 1893 Okunma
1 Yorum 18.02.2026 11:51
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 135
17.02.2026 2038 Okunma
1 Yorum 17.02.2026 10:39
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 134
15.02.2026 2055 Okunma
1 Yorum 15.02.2026 11:48
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 133
13.02.2026 1809 Okunma
1 Yorum 13.02.2026 13:18
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 132
12.02.2026 1953 Okunma
1 Yorum 12.02.2026 08:20
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 131
11.02.2026 1857 Okunma
1 Yorum 11.02.2026 10:54
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 130
10.02.2026 1928 Okunma
1 Yorum 10.02.2026 07:52
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 129
9.02.2026 2178 Okunma
1 Yorum 09.02.2026 11:29
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 128
8.02.2026 2006 Okunma
1 Yorum 08.02.2026 08:25
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 127
7.02.2026 2120 Okunma
1 Yorum 07.02.2026 11:12
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 126
6.02.2026 2065 Okunma
1 Yorum 06.02.2026 11:24
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 125
5.02.2026 2131 Okunma
1 Yorum 05.02.2026 12:18
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 124
4.02.2026 1977 Okunma
1 Yorum 04.02.2026 11:52
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 123
1.02.2026 1987 Okunma
1 Yorum 01.02.2026 11:12
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 122
30.01.2026 1956 Okunma
1 Yorum 30.01.2026 11:40
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 121
29.01.2026 2211 Okunma
1 Yorum 29.01.2026 10:21
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 120
28.01.2026 1936 Okunma
1 Yorum 28.01.2026 11:45
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 119
27.01.2026 2144 Okunma
1 Yorum 27.01.2026 10:14


© 2026 - Akevler