Reşat Nuri Erol
Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı
1.09.2017
3280 Okunma, 2 Yorum

 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler

Millî Gazete yazarı Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer “şeyh”, “emir”, “efendi”, “ağa”… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara…

Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Millî Gazete yazarı olarak, Yaşar Süngü’nün bıraktığı yerden, bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4- Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adİl Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AK Parti’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor…

Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?!. Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
01.09.2017
08:30


http://www.milligazete.com.tr/makale/1228420/resat-nuri-erol/milli-gazete-sadece-bayramda-degil-her-zaman-farkli


Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri Erol

REŞAT NURİ EROL

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler… Millî Gazete yazarı M. Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer ‘şeyh’, ‘emir’, ‘efendi’, ‘ağa’… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara… Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası’nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4-Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adil Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AKP’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor. Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?! Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

01 Eylül 2017

*** *** *** 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri ErolMESAJ GÖNDER 
                                                                                                                                           

Kurban Bayramı -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

31.08.17 - Önceki “Pakistan’dan ‹Adil Düzen’ manifestosu…” başlıklı yazımı şöyle sonlandırmıştım: ‘Bundan önce Kur’an merkezli 5 yazı yazd...

Pakistan’dan ‘ADİL DÜZEN’ manifestosu...

30.08.17 - Yazının başlığına bakıp da hayret etmeyin, başlıktaki ifade doğrudur. İfadenin kaynağını ve detaylarını açıklamadan önce bazı h...

Tek çözüm Kur’an’ı okuma, anlama ve uygulamadır

29.08.17 - ‘Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır’ diyorduk... Kaldığımız yerden devam edelim. Beş vakit namazlar ocak imaml...

Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve uygulamak olacak

28.08.17 - Evet, kaldığımız yerden devam ediyor ve diyoruz ki: Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır. Kur’an nuru ilahı nurd...

Hayatlarımızı Kur’an’a göre düzenlemek için

27.08.17 - ÖNCEKİ yazının son cümlesi şöyleydi: Daha başka detaylar gelecek yazıda, inşallah… Bugün Sermaye ile bürokrasi savaş içi...

Sabır ve sebat gerekiyor… Detaylar bu yazıda

26.08.17 - Sorumuz ve sorunumuz şuydu: -KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olu...

İçtihat farzdır, ona göre amel etmek de farzdır

22.08.17 - KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olur. Neden? Sizle...

Kapitalizm, sosyalizm, karma ve Kur’an düzeni

19.08.17 - Türkiye-İran insicamının gerekliliğinden… ABD-Çin çatışmasının onları nerelere götüreceğinden… III. dünya savaşın...

Türkiye-İran, ABD-Çin ve III. dünya savaşı

18.08.17 - Dünya adeta III. Dünya savaşında ya da III. dünya savaşı başladı, oluyor da biz ve asıl bilmesi gerekenler bilmiyor, anlamıyor,...

Barış düzeni kurulacak, Kur’an nuru hâkim olacak

17.08.17 - İnsanlık tarihine genel olarak baktıktan sonra, günümüze gelindiğinde, çok kritik bir dönemde olduğumuz apaçık görülüyor. Kimil...

12345678910
Ahmet Yücel
01.09.2017
17:40

''Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. ''

Sevgili Reşat Erol hocam, öncelikle Kurban Bayramınız mübarek olsun diyorum.

sayın yazar Yaşar Süngü'nün: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. '' son cümlesindeki kastının Ak Parti iktidarı olduğu açık, seçik ve net bir şekilde anlaşılıyor. Sayın yazar dünyanın her yerinde zulüm gören Müslümanların sorumlusu olarak Ak Partiyi görüyor ve bedel ödetmemizi istiyor. Ana muhalefet partisi ikinci durumda olan CHP olduğuna göre, Ak Partiye bedel ödeterek CHP'yi iktidar yapmak istiyor. Bu durumda asıl bedeli Ak Parti değil, Türkiye ödemiş olacaktır.

2019 seçimlerinde Saadet Partisi oyunu %100 oranında artırsa en fazla % 2 oy alacaktır. Milli Görüşün temsilcisiyiz diyen SP'nin bir kısım seçmeni, üyesi, teşkilat görevlisi, ilçe başkanı, Ak Partiye oy veren Müslümanlara münafık vb diyerek, okuduğumuz Yeni Akit gazetesine siyonistlerin gazetesi diyerek, tebliğ yaptıklarını zannettikleri sürece, Saadet Partisi meclise giremez. Meclise girmeyince de millete hizmet edemezler. ''ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYMAKTAN ÇEKİNMEYİZ.'' diyen SP, ilk seçimde Ak Parti ile ittifak yaparak meclise girmelidir. Unutmasınlar ki, ''HER BAHAR BİR ÇİÇEKLE BAŞLAR.'' Mecliste HDP var fakat SP yok. Manevi açıdan hiç bir emek boşa gitmez fakat dış görünüş itibariyle emekler, oylar ve zamanlar boşa gidiyor. Sanki bir el SP'nin Ak Parti ile ittifak ederek meclise girmesini istemiyor. En azından genel başkan düzeyinde veya bir kaç vekil de olsa SP mecliste temsil edilmelidir. İttifak demek partiyi kapatmak demek değildir, SP'nin bir kısım seçmeni bunu anlamıyor. Ak Partinin günahına mı ortak olacağız? diyorlar. Önceki yanlışlar Ak Partinin olmak üzere, yeni yanlışlarına engel olmak ve doğru kararlarını desteklemek için SP mecliste olmalıdır. Hayra motor şerre fren, Milli Görüşün bir ilkesi değil mi? Seçim sonrası istifa ederek SP'ne geçilecek millete hizmete kaldıkları yerden devam edeceklerdir.

Allah CC, vatana, millete hizmet aşkıyla çarpan gönüllerin yar ve yardımcısı olsun.

 





Son Yorumlanan Makaleler
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-3
12.06.2025 599 Okunma
1 Yorum 12.06.2025 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-2
10.06.2025 737 Okunma
1 Yorum 10.06.2025 09:24
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-1
3.06.2025 653 Okunma
1 Yorum 03.06.2025 09:33
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-14
31.05.2025 679 Okunma
1 Yorum 31.05.2025 07:06
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-13
30.05.2025 724 Okunma
1 Yorum 30.05.2025 09:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-12
29.05.2025 692 Okunma
1 Yorum 29.05.2025 06:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-11
28.05.2025 656 Okunma
1 Yorum 28.05.2025 12:02
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-10
27.05.2025 807 Okunma
1 Yorum 27.05.2025 06:50
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-9
25.05.2025 700 Okunma
1 Yorum 25.05.2025 07:13
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-8
24.05.2025 704 Okunma
1 Yorum 24.05.2025 05:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-7
23.05.2025 697 Okunma
1 Yorum 23.05.2025 07:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-6
22.05.2025 683 Okunma
1 Yorum 22.05.2025 07:01
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-5
21.05.2025 751 Okunma
1 Yorum 21.05.2025 10:24
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-4
20.05.2025 788 Okunma
1 Yorum 20.05.2025 11:22
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-3
18.05.2025 755 Okunma
1 Yorum 18.05.2025 08:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-2
17.05.2025 795 Okunma
1 Yorum 17.05.2025 09:25
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-1
15.05.2025 827 Okunma
1 Yorum 15.05.2025 09:01
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-5
13.05.2025 716 Okunma
1 Yorum 13.05.2025 07:16
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-4
12.05.2025 770 Okunma
1 Yorum 12.05.2025 08:43
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-3
11.05.2025 748 Okunma
1 Yorum 11.05.2025 06:47
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatif- / İsmail Hakkı Satoğlu-2
9.05.2025 728 Okunma
1 Yorum 09.05.2025 06:40
Reşat Nuri Erol
Akevler Kredi ve Yardımlaşma Kooperatifi / İsmail Hakkı
7.05.2025 729 Okunma
1 Yorum 07.05.2025 13:55
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-3
6.05.2025 842 Okunma
1 Yorum 06.05.2025 07:58
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-2
5.05.2025 884 Okunma
1 Yorum 05.05.2025 08:42
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi hafızası Nazif Satoğlu… - 1
4.05.2025 726 Okunma
1 Yorum 04.05.2025 10:41
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-8
3.05.2025 813 Okunma
1 Yorum 03.05.2025 10:21
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-7
2.05.2025 951 Okunma
1 Yorum 02.05.2025 07:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-6
30.04.2025 752 Okunma
1 Yorum 30.04.2025 09:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-5
29.04.2025 741 Okunma
1 Yorum 29.04.2025 11:19
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-4
28.04.2025 824 Okunma
1 Yorum 28.04.2025 09:34
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-3
27.04.2025 798 Okunma
1 Yorum 27.04.2025 10:59
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-2
26.04.2025 785 Okunma
1 Yorum 26.04.2025 09:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-14
24.04.2025 724 Okunma
1 Yorum 24.04.2025 15:21
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-13
23.04.2025 658 Okunma
1 Yorum 23.04.2025 10:04
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-12
22.04.2025 714 Okunma
1 Yorum 22.04.2025 11:29
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-11
20.04.2025 720 Okunma
1 Yorum 20.04.2025 06:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-10
19.04.2025 764 Okunma
1 Yorum 19.04.2025 10:05
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-9
18.04.2025 801 Okunma
1 Yorum 18.04.2025 07:39
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-8
17.04.2025 785 Okunma
1 Yorum 17.04.2025 07:19
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-7
16.04.2025 868 Okunma
1 Yorum 16.04.2025 11:10
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-6
15.04.2025 810 Okunma
3 Yorum 15.04.2025 07:20
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-5
14.04.2025 1003 Okunma
1 Yorum 14.04.2025 07:47
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-4
13.04.2025 761 Okunma
1 Yorum 13.04.2025 07:28
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-3
12.04.2025 769 Okunma
2 Yorum 12.04.2025 10:09
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-2
11.04.2025 792 Okunma
1 Yorum 11.04.2025 10:18
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-1
10.04.2025 885 Okunma
1 Yorum 10.04.2025 10:53
Reşat Nuri Erol
İslam Medeniyeti Vakfı ‘Salı Seminerleri’ günleri…
9.04.2025 770 Okunma
5 Yorum 09.04.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Lokman (5) ‘Ve mâ tedrî nefsun bi-eyyi ardin temût’
9.12.2024 1199 Okunma
2 Yorum 09.04.2025 08:59
Reşat Nuri Erol
Dünyanın Geri Kalanı adına yazılan Açık Mektup
8.04.2025 831 Okunma
1 Yorum 08.04.2025 10:33
Reşat Nuri Erol
GAZZE; bu sessizlik çok ağır geliyor bana
7.04.2025 874 Okunma
1 Yorum 07.04.2025 09:02
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-5
6.04.2025 794 Okunma
1 Yorum 06.04.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-4
5.04.2025 809 Okunma
1 Yorum 05.04.2025 07:30
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-3
4.04.2025 916 Okunma
1 Yorum 04.04.2025 10:14
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-2
3.04.2025 918 Okunma
1 Yorum 03.04.2025 09:35
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-1
2.04.2025 867 Okunma
1 Yorum 02.04.2025 10:32
Reşat Nuri Erol
Bir Değerlendirme ve Öneri: Nasıl Belediyecilik?
24.03.2025 823 Okunma
1 Yorum 24.03.2025 13:59
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi-10
23.03.2025 900 Okunma
1 Yorum 23.03.2025 09:50
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 9
22.03.2025 876 Okunma
1 Yorum 22.03.2025 07:10
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 8
21.03.2025 933 Okunma
1 Yorum 21.03.2025 06:54
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 7
20.03.2025 842 Okunma
1 Yorum 20.03.2025 06:16
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 6
18.03.2025 875 Okunma
1 Yorum 18.03.2025 08:14
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 5
17.03.2025 911 Okunma
1 Yorum 17.03.2025 13:21
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 4
16.03.2025 901 Okunma
1 Yorum 16.03.2025 07:09
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 3
15.03.2025 929 Okunma
1 Yorum 15.03.2025 07:21
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 2
14.03.2025 899 Okunma
1 Yorum 14.03.2025 09:30
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 1
12.03.2025 949 Okunma
1 Yorum 12.03.2025 12:31
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerileri - 3
11.03.2025 862 Okunma
1 Yorum 11.03.2025 06:48
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerileri - 2
9.03.2025 942 Okunma
1 Yorum 09.03.2025 07:05
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerilerimiz
8.03.2025 1009 Okunma
1 Yorum 08.03.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
‘HAYATI RAMAZAN OLMAYANIN ÖLÜMÜ BAYRAM OLMAZ’
6.03.2025 1023 Okunma
1 Yorum 06.03.2025 07:46
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-55
5.03.2025 900 Okunma
1 Yorum 05.03.2025 10:58
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-54
4.03.2025 988 Okunma
1 Yorum 04.03.2025 07:22
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-53
3.03.2025 968 Okunma
1 Yorum 03.03.2025 10:48
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-52
2.03.2025 929 Okunma
1 Yorum 02.03.2025 09:47
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-51
1.03.2025 991 Okunma
1 Yorum 01.03.2025 08:53
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-50
27.02.2025 1034 Okunma
1 Yorum 27.02.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-49
26.02.2025 1041 Okunma
1 Yorum 26.02.2025 08:45
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-48
25.02.2025 1042 Okunma
1 Yorum 25.02.2025 08:04
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-47
24.02.2025 988 Okunma
1 Yorum 24.02.2025 11:17
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-46
23.02.2025 963 Okunma
1 Yorum 23.02.2025 10:40
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-45
22.02.2025 1071 Okunma
1 Yorum 22.02.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-44
21.02.2025 973 Okunma
1 Yorum 21.02.2025 11:04
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-43
19.02.2025 1058 Okunma
1 Yorum 19.02.2025 08:34
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-42
18.02.2025 1077 Okunma
1 Yorum 18.02.2025 08:25
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-41
17.02.2025 1128 Okunma
1 Yorum 17.02.2025 08:30
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-40
16.02.2025 1130 Okunma
1 Yorum 16.02.2025 17:52
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-39
15.02.2025 1355 Okunma
1 Yorum 15.02.2025 12:31
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-38
14.02.2025 1151 Okunma
1 Yorum 14.02.2025 08:58
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-37
11.02.2025 1010 Okunma
1 Yorum 11.02.2025 11:49
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-36
9.02.2025 947 Okunma
1 Yorum 09.02.2025 09:58
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-35
8.02.2025 1063 Okunma
1 Yorum 08.02.2025 07:45
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-34
7.02.2025 1097 Okunma
1 Yorum 07.02.2025 07:40
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-33
6.02.2025 1000 Okunma
1 Yorum 06.02.2025 07:18
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-32
5.02.2025 1033 Okunma
1 Yorum 05.02.2025 06:24
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-31
4.02.2025 1040 Okunma
1 Yorum 04.02.2025 06:51
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-30
3.02.2025 937 Okunma
1 Yorum 03.02.2025 07:03
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-29
1.02.2025 991 Okunma
1 Yorum 01.02.2025 11:36
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-28
31.01.2025 943 Okunma
1 Yorum 31.01.2025 15:15
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-27
29.01.2025 966 Okunma
1 Yorum 29.01.2025 10:25
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-26
28.01.2025 930 Okunma
1 Yorum 28.01.2025 09:36


© 2025 - Akevler