Reşat Nuri Erol
Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…
12.07.2017
5670 Okunma, 8 Yorum

 

Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 TemmuzOHALKıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G. Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.

Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi?

Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington'a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor'da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya'ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor 'Gölge CIA' değildir, CIA'nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan'ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye'yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE'de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017)

Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde

Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.

Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)

***

‘Srebrenitsa… Âh Srebrenitsa…

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin! 

***

Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor…

Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı!

Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar!

Bu da ÜÇ!

***

Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz…

Bu da DÖRT!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
12.07.2017
06:11


MİLLÎ GAZETE


Reşat Nuri Erol

Reşat Nuri Erol

12.07.2017resatnurierol@milligazete.com.tr@RSS

Sesli Köşe Yazısı


Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 Temmuz… OHAL… Kıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G.Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.
 
Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi? 
 
Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington’a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor’da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya’ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor ‘Gölge CIA’ değildir, CIA’nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan’ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye’yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE’de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017) 
Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde… 
Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.
Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)
***

‘Srebrenitsa… ÂhSrebrenitsa…’ 

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!
Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin!  
***
 
Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor… 
Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı! 
 
Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar! 
Bu da ÜÇ! 
***
 
Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...’ 
İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz… 
Bu da DÖRT!
 


YAZARIN DİĞER YAZILARI

TÜM YAZILARI
Ahmet Yücel
12.07.2017
23:24

''Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken,“Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ ''

Sevgili Reşad Erol hocam,

Yeni sistem eski sistemden itimat ediniz kat kat iyidir.

Bakmayınız bazı ak partililerin yukarıdaki sözleri söylemesine. hayır oyu veren O Ak Partililerin derdi bence Erdoğan'ın alaşağı edilebilme korkusu değildir. Bir parti iktidar partisi olduğunda o partiye dünyevi çıkarları nedeniyle de gelenler olur. Bunlar bu çıkarlarının korunması adına hayır demişlerdir. Bir çok Ak Partili bugün Paralelci, Fetöcü ilişkileri nedeniyle alaşağı edilmektedir. Kurunun yanında yaş da yanması konularına değinmeyeceğim. Bana göre devletin bekâsı önceliklidir, yarın suçsuz olanlar ispatladığında tazminatlarını alarak görevlerine döneceklerdir, ispatlayamayanlar ahirette haklarını aldıklarında, iyi ki ahirete kalmış, diyeceklerdir.

Eski sistemde devlet kadrolarına çöreklenenler, yeni sistemde alaşağı ediliyorlar.

Sayın Erdoğan cumhurbaşkanı olarak partiyi kontrol etme imkanını yeterince bulamıyordu, bugün partili cumhurbaşkanı olarak böyle bir imkanı vardır, yarın Kasım 2019 seçimlerinden sonra çok daha güzel olacaktır.

Erbakan hocamız da başkanlık sistemini istiyordu. İnsanlar yıllar sonra, ''ERBAKAN HAKLI ÇIKTI.'' diyerek bir çok konuda hocamızın haklılığını teyit etmişlerdir. Bu konuda da hak vereceklerdir.

Milli Nizam Partisi kurulduğunda, Nakşi-Halidi kolu şeyhlerinden Bayburtlu Dede Paşa hz (Musa Baştürk) Erbakan hocamıza Erzincan'da, ''HOŞ GELDİN BAŞBAKANIM.'' demiştir. Aynı şekilde, Abdurrahim Reyhan hz leri de İstanbul'a hicret ettiklerinde, 1993 yılında sayın Erdoğan'a, ''HOŞ GELDİN REİSİ CUMHURUM.'' demiştir.

Bir kudsi hadiste, ''Veli kulumun gören gözü, işiten kulağı, söyleyen dili benim.'' buyurduğuna göre peygamber efendimiz, biz Müslümanlar da Allah dostları ile istişareye önem vermeliyiz. Erbakan hocamız Allah dostları ile istişare etmeyi hiç ihmal etmemiştir. Zaten kendisi de Allah dostu bir insandı.

Tevbe suresi 119. ayette, ''Ey iman edenler, sadıklarla beraber olunuz.'' diye biz Müslümanlara emredilmiştir.

Müslümanlar bugün neden bu durumdalar? diye bir soru aklımıza her zaman takılıyor, cevabı bulmak istiyorsak nefsim dahil, Müslümanların yaşantısına bakmak cevap için yetiyor. Sadece Konya gibi bir yerde alkollü içki tüketimine bakmamız yeterli olur, faizli kredilerin kullanım oranını dile hiç getirmeyeyim.

Sevgili hocam 50 yıldır Adil Düzen diyorsunuz. Adil Düzen, Kuran ve Sünnete göre yönetimi hedeflemektedir. Kuran ve sünnete göre yaşamayan Müslümanların hiç Adil Düzen diye bir dertleri olabilir mi?

''....onlar bir kelerin deliğine girseler, siz de gireceksiniz.'' Bugün yaşantımız bu, Avrupalıyı taklitte onları bile geçmişiz. Öncelikle yapılması gereken bu Müslümanları kelerin deliğinden çıkarmaktır. 

Bugün artık Kuran Sünnet diyen alimlerden çok, Kuran ve Sünneti eksiksiz yaşayan sadıklarla beraber olmak gerekiyor. Ashab Peygamber efendimizle beraber olduğu için canlı Kuran'ı görerek öğrendi ve yaşamaya gayret etti. Bugün Allah'ın habibi zahiren aramızda değil, ashap da yok, tabiin de yok. Fakat onlardan öğrenip silsile yolu ile gelen Allah dostları çoktur. Bazı tefsirlerde Sadıkların mürşidi kamiller olduğu belirtilmiştir. Yine bir hadiste, ''Evliyaullah o kimselerdir ki, görüldükleri zaman Allah hatırlanır.'' buyrulmuş, bize ipicu verilmiştir bu konuda. Bir diğer ipucu da, ''Şeriattan kıl payı ayrılırlarsa, gökte uçsalar yine itibar etmeyiniz.'' bir Allah dostunun bu sözleridir.

Sevgili hocam, Allah emek zayi etmez, Kuran ve Sünnetle meşgul olmanın mükafatı sizlere yeter. Ben Adil Düzenciyim, ben Milli Görüşçüyüm, diye kendimizi ayrıştırmak yerine, BEN MÜSLÜMANIM, demek birlik ve beraberlik açısından daha doğrudur, diye düşünüyorum. Adam ben Müslümanım, sen Müslümansın, demiyor. Ben şuyum, sen şusun vb. diyor. Siyaset ve siyasi görüşler Müslümanları bölmüş durumda.

Bugün adam ben Milli Görüşçüyüm diyor, SP üyesiyim, teşkilatta görevliyim diyor, severek okuduğum,takip ettiğim gazeteye ''Siyonistlerin gazetesi'' diyebiliyor, sevdiğim lidere münafık-yahudi-siyonist-zındık vb diyebiliyor. Erbakan hocamızın ''...cehenneme bilet almak gibidir.'' sözünü alıp, Ak Partiye oy verenlere münafık-cehennemlikler, diyebiliyor.

Bir Müslüman günahkar olabilir ama bunların dediği gibi olmaz. Bu yüzden fazla önemli olmayabilir, fakat yarın ahirette bu kardeşlerimiz müflislerden olduğunda biz üzülmeyecek miyiz? Ümit ve korku arasında yaşamak varken, din kardeşini acımasızca eleştiren zarar görür, işte bunun için razı olamıyorum. Peygamberimiz, bütün ümmetini kurtarmak istiyor, biz Allah'ın işine karışıyoruz, bu münafık, biz Milli görüşçüyüz, diyoruz. Garantimiz nedir ki? Bir karış kala Cehenneme, bir karış kala Cennete girilebileceğini peygamber efendimiz haber vermişken.

Söz yine uzadı hocam, hakkınızı helal ediniz.

Manevi ve Milli bir eğitim verilerek tüm sorunların çözümü sağlanabilir. Adil Düzen isteyen bir nesil yetiştirilebilir. Erbakan hocamız, ''Manevi eğitim reformunun yapılması, Ağır Sanayi hamlemizden önemlidir.'' buyurmuşlardı.

Allah'ın selamı üzerinize olsun.

 

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
06:20


http://www.dunyabizim.com/dunyada-kultur/17622/srebrenitsa-acisi-hl-taze-video



Ahmet Yücel
13.07.2017
11:32

Allah o günleri bir daha kardeşlerimize yaşatmasın, diyorum. Fakat günümüzde Filistin'de, Gazze'de, Çin'de, Hindistan'da vb. yerlerde Müslümanlara zulümler devam etmektedir.

Türkiye'de ve Dünyada Müslümanlar ne kadar Yahudi ve Hristiyanları yaşantıda, onların yılbaşı larını vb taklit ederlerse etsinler, onlar razı olmayacaklardır. Her fırsatta zulümlerine devam edeceklerdir. Bunu önlemenin yolu Müslümanların kardeşliğinden, birlik ve beraberliğinden, her yönüyle güçlü bir Türkiye'nin varlığından geçer.

Biz ise çoğunluk olarak yaşantımızla Müslüman olmayı bile beceremiyoruz. Müslümanların bir kısmı ise sen şucusun, ben şucuyum diyor, birbirini tekfir ediyor.

Allah tüm şehitlerimize rahmet etsin. Bizlere anlamayı ve yaşamayı nasip etsin.

Selam ve sevgilerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz.

Ahmet Yücel
13.07.2017
12:25

İlave olarak yazmak istiyorum,

Bir kelamı kibarda, ''Allah intikamını kul eliyle alır, İlmi ledünni bilmeyen kulu yaptı sanır.'' buyrulmuştur.

Bize tedbir almaya çalışmak, mücadele etmeye gayret etmek, haksızlık ve zulümlere karşı savaşmak, bu uğurda şehit veya gazi olmanın kıymetini bilmek düşer. Bununla beraber nefsimize dönmek, hatalarımızı bulmak ve düzeltmek gerekir. O zaman göreceğiz ki, hakkıyle yaşayanları tenzih ediyorum, yaşantımız Müslümanca bir yaşantı değil, Allah'ın emirlerini yaşamıyoruz, haram kıldıklarına dört elle sarılıyoruz, bir de bu zamanda böyle oluyor vb deyip işin işinden çıkıyoruz.

İşte başa gelen her şey Allah'tan geliyor. İllet, gıllet, zillet, kaza, bela ve musibetler, afetler, Yahudi, Hristiyan, kafir, münafık vb eliyle gelen zulümler...

Allah'ın bize verdiği ve bizim için şer görünenler, biz yaşantımızı düzeltir, Allah'ın emirlerine uygun yaşarsak, bizim için hayır olacaktır.

Bir hadiste, ''İslamı kabul edip, namazı kılıp, zekatı verinceye kadar onlarla cihat için emr olundum.''

Bir ayette, ''Allah'ın dini yeryüzünde hakim oluncaya kadar cihat ediniz.'' buyruluyor.

Biz bu cihat emrini unuttuk. 

Onlar zulümlerini işlemezse, Müslümanlar nasıl özlerine dönecekler, nasıl birleşecekler? İslam yeryüzüne nasıl hakim olacak? İnsanlık alemi nasıl huzur bulacak?

''HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU. BATIL ZAİL OLMAYA MAHKUMDUR.''

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:05


AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD


Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:10


İLAVE OLARAK -TEKRAR- (DUA MAHİYETİNDE) DİYORUM Kİ:

"Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP)beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe ADİL DÜZEN ANAYASASI ile başlayabiliriz…"

VE'S-SELAAAM MEA'DUA.. DUA.. DUA... 

REŞAD



Ahmet Yücel
13.07.2017
13:41

Ve aleykümselam hocam.

''

AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD''

Diyorsunuz.

Biz de, ''NE GELİRSE KULUNA, ALLAH'TAN GELİR.'' diyoruz. Önemli olan başa gelmeden önce, NEFSİMİZİ HESABA ÇEKMELİYİZ, özümüze dönmeliyiz, diyoruz. Bugün çoğunluk olarak maddi menfaatlerimizi öncele mişiz, kardeşliği, yardımlaşma ve dayanışmayı, zekatı, öşürü vb unutmuşuz.

Şu anda hedefte Türkiye var zaten. Türkiye'ye terör dolayısıyla 30 yıldan fazla harcatılanlar, Türkiye'nin güçlenmesine harcanmasın diyedir. Nihai hedef Büyük Savaşı çıkarıp Türkiye'yi ve Müslümanları bitirmektir. Bu sermayenin planı olabilir fakat sonuç Müslümanların birleşmesi ve zaferi olacaktır.

Allah sizlerden razı olsun. Allah'a emanet olunuz.





Son Yorumlanan Makaleler
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-13
3.07.2025 531 Okunma
1 Yorum 03.07.2025 07:29
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-12
2.07.2025 576 Okunma
1 Yorum 02.07.2025 11:32
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-11
1.07.2025 614 Okunma
1 Yorum 01.07.2025 09:28
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-10
29.06.2025 691 Okunma
1 Yorum 29.06.2025 11:37
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-8
26.06.2025 788 Okunma
1 Yorum 26.06.2025 09:01
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-7
24.06.2025 724 Okunma
1 Yorum 24.06.2025 05:58
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-6
23.06.2025 733 Okunma
1 Yorum 23.06.2025 06:27
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-5
22.06.2025 704 Okunma
1 Yorum 22.06.2025 08:18
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-3
19.06.2025 880 Okunma
1 Yorum 19.06.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-2
18.06.2025 1013 Okunma
1 Yorum 18.06.2025 08:45
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-1
17.06.2025 1093 Okunma
1 Yorum 17.06.2025 09:26
Reşat Nuri Erol
Müslüman Aile İçin Ahlaki Anayasa - 2
16.06.2025 856 Okunma
1 Yorum 16.06.2025 09:57
Reşat Nuri Erol
Müslüman Aile İçin Ahlaki Anayasa - 1
15.06.2025 892 Okunma
1 Yorum 15.06.2025 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-4
14.06.2025 933 Okunma
1 Yorum 14.06.2025 16:57
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-3
12.06.2025 915 Okunma
1 Yorum 12.06.2025 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-2
10.06.2025 915 Okunma
1 Yorum 10.06.2025 09:24
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-1
3.06.2025 811 Okunma
1 Yorum 03.06.2025 09:33
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-14
31.05.2025 854 Okunma
1 Yorum 31.05.2025 07:06
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-13
30.05.2025 848 Okunma
1 Yorum 30.05.2025 09:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-12
29.05.2025 845 Okunma
1 Yorum 29.05.2025 06:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-11
28.05.2025 797 Okunma
1 Yorum 28.05.2025 12:02
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-10
27.05.2025 928 Okunma
1 Yorum 27.05.2025 06:50
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-9
25.05.2025 819 Okunma
1 Yorum 25.05.2025 07:13
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-8
24.05.2025 865 Okunma
1 Yorum 24.05.2025 05:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-7
23.05.2025 882 Okunma
1 Yorum 23.05.2025 07:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-6
22.05.2025 821 Okunma
1 Yorum 22.05.2025 07:01
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-5
21.05.2025 898 Okunma
1 Yorum 21.05.2025 10:24
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-4
20.05.2025 940 Okunma
1 Yorum 20.05.2025 11:22
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-3
18.05.2025 887 Okunma
1 Yorum 18.05.2025 08:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-2
17.05.2025 931 Okunma
1 Yorum 17.05.2025 09:25
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-1
15.05.2025 989 Okunma
1 Yorum 15.05.2025 09:01
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-5
13.05.2025 850 Okunma
1 Yorum 13.05.2025 07:16
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-4
12.05.2025 928 Okunma
1 Yorum 12.05.2025 08:43
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-3
11.05.2025 885 Okunma
1 Yorum 11.05.2025 06:47
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatif- / İsmail Hakkı Satoğlu-2
9.05.2025 860 Okunma
1 Yorum 09.05.2025 06:40
Reşat Nuri Erol
Akevler Kredi ve Yardımlaşma Kooperatifi / İsmail Hakkı
7.05.2025 853 Okunma
1 Yorum 07.05.2025 13:55
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-3
6.05.2025 959 Okunma
1 Yorum 06.05.2025 07:58
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-2
5.05.2025 1000 Okunma
1 Yorum 05.05.2025 08:42
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi hafızası Nazif Satoğlu… - 1
4.05.2025 880 Okunma
1 Yorum 04.05.2025 10:41
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-8
3.05.2025 939 Okunma
1 Yorum 03.05.2025 10:21
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-7
2.05.2025 1082 Okunma
1 Yorum 02.05.2025 07:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-6
30.04.2025 956 Okunma
1 Yorum 30.04.2025 09:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-5
29.04.2025 880 Okunma
1 Yorum 29.04.2025 11:19
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-4
28.04.2025 966 Okunma
1 Yorum 28.04.2025 09:34
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-3
27.04.2025 976 Okunma
1 Yorum 27.04.2025 10:59
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-2
26.04.2025 917 Okunma
1 Yorum 26.04.2025 09:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-14
24.04.2025 836 Okunma
1 Yorum 24.04.2025 15:21
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-13
23.04.2025 778 Okunma
1 Yorum 23.04.2025 10:04
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-12
22.04.2025 831 Okunma
1 Yorum 22.04.2025 11:29
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-11
20.04.2025 852 Okunma
1 Yorum 20.04.2025 06:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-10
19.04.2025 888 Okunma
1 Yorum 19.04.2025 10:05
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-9
18.04.2025 915 Okunma
1 Yorum 18.04.2025 07:39
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-8
17.04.2025 934 Okunma
1 Yorum 17.04.2025 07:19
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-7
16.04.2025 1004 Okunma
1 Yorum 16.04.2025 11:10
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-6
15.04.2025 986 Okunma
3 Yorum 15.04.2025 07:20
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-5
14.04.2025 1179 Okunma
1 Yorum 14.04.2025 07:47
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-4
13.04.2025 905 Okunma
1 Yorum 13.04.2025 07:28
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-3
12.04.2025 891 Okunma
2 Yorum 12.04.2025 10:09
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-2
11.04.2025 932 Okunma
1 Yorum 11.04.2025 10:18
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-1
10.04.2025 1055 Okunma
1 Yorum 10.04.2025 10:53
Reşat Nuri Erol
İslam Medeniyeti Vakfı ‘Salı Seminerleri’ günleri…
9.04.2025 881 Okunma
5 Yorum 09.04.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Lokman (5) ‘Ve mâ tedrî nefsun bi-eyyi ardin temût’
9.12.2024 1343 Okunma
2 Yorum 09.04.2025 08:59
Reşat Nuri Erol
Dünyanın Geri Kalanı adına yazılan Açık Mektup
8.04.2025 971 Okunma
1 Yorum 08.04.2025 10:33
Reşat Nuri Erol
GAZZE; bu sessizlik çok ağır geliyor bana
7.04.2025 1003 Okunma
1 Yorum 07.04.2025 09:02
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-5
6.04.2025 912 Okunma
1 Yorum 06.04.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-4
5.04.2025 945 Okunma
1 Yorum 05.04.2025 07:30
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-3
4.04.2025 1056 Okunma
1 Yorum 04.04.2025 10:14
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-2
3.04.2025 1058 Okunma
1 Yorum 03.04.2025 09:35
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-1
2.04.2025 1018 Okunma
1 Yorum 02.04.2025 10:32
Reşat Nuri Erol
Bir Değerlendirme ve Öneri: Nasıl Belediyecilik?
24.03.2025 942 Okunma
1 Yorum 24.03.2025 13:59
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi-10
23.03.2025 1031 Okunma
1 Yorum 23.03.2025 09:50
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 9
22.03.2025 985 Okunma
1 Yorum 22.03.2025 07:10
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 8
21.03.2025 1050 Okunma
1 Yorum 21.03.2025 06:54
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 7
20.03.2025 944 Okunma
1 Yorum 20.03.2025 06:16
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 6
18.03.2025 979 Okunma
1 Yorum 18.03.2025 08:14
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 5
17.03.2025 1036 Okunma
1 Yorum 17.03.2025 13:21
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 4
16.03.2025 1018 Okunma
1 Yorum 16.03.2025 07:09
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 3
15.03.2025 1051 Okunma
1 Yorum 15.03.2025 07:21
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 2
14.03.2025 1002 Okunma
1 Yorum 14.03.2025 09:30
Reşat Nuri Erol
‘Faizli Sistem’ Yerine ‘Selem Sistemi’ Önerisi - 1
12.03.2025 1085 Okunma
1 Yorum 12.03.2025 12:31
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerileri - 3
11.03.2025 969 Okunma
1 Yorum 11.03.2025 06:48
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerileri - 2
9.03.2025 1045 Okunma
1 Yorum 09.03.2025 07:05
Reşat Nuri Erol
Ekonomik küresel krizler ve çözüm önerilerimiz
8.03.2025 1105 Okunma
1 Yorum 08.03.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
‘HAYATI RAMAZAN OLMAYANIN ÖLÜMÜ BAYRAM OLMAZ’
6.03.2025 1157 Okunma
1 Yorum 06.03.2025 07:46
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-55
5.03.2025 1004 Okunma
1 Yorum 05.03.2025 10:58
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-54
4.03.2025 1100 Okunma
1 Yorum 04.03.2025 07:22
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-53
3.03.2025 1070 Okunma
1 Yorum 03.03.2025 10:48
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-52
2.03.2025 1095 Okunma
1 Yorum 02.03.2025 09:47
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-51
1.03.2025 1135 Okunma
1 Yorum 01.03.2025 08:53
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-50
27.02.2025 1189 Okunma
1 Yorum 27.02.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-49
26.02.2025 1176 Okunma
1 Yorum 26.02.2025 08:45
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-48
25.02.2025 1189 Okunma
1 Yorum 25.02.2025 08:04
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-47
24.02.2025 1152 Okunma
1 Yorum 24.02.2025 11:17
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-46
23.02.2025 1101 Okunma
1 Yorum 23.02.2025 10:40
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-45
22.02.2025 1188 Okunma
1 Yorum 22.02.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-44
21.02.2025 1125 Okunma
1 Yorum 21.02.2025 11:04
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-43
19.02.2025 1172 Okunma
1 Yorum 19.02.2025 08:34
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-42
18.02.2025 1200 Okunma
1 Yorum 18.02.2025 08:25
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-41
17.02.2025 1294 Okunma
1 Yorum 17.02.2025 08:30
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun-40
16.02.2025 1247 Okunma
1 Yorum 16.02.2025 17:52


© 2025 - Akevler