Reşat Nuri Erol
Biz doğruları söylemeye devam ediyoruz…
15.05.2017
3717 Okunma, 3 Yorum

 

Biz doğruları söylemeye devam ediyoruz…

Önceki yazımda da belirttiğim üzere: “Sabah sabah yine okuma ve ardından yazma… / Allah’ım, tesirini halk et Allah’ım; amellerimizle birlikte… / Allah diyor ki; ‘Bana dua edince, dua edenin duasına cevap veririm…’” Günlük okumamda dikkatimi çeken tahlile geçelim…

Kader ağlarını örüyor” başlıklı yazı/tahlil, şu ‘SONUÇ’ bölümü ile sona eriyor: “Eğer referandumda yüzde 60 alınabilseydi, önümüzdeki dönem daha kabul edilebilir ve yönetilebilir olur, iktidarın kullanım biçimine itirazlar daha sınırlı kalabilirdi. Ama 51.4 bu imkanı ortadan kaldırdı. Şimdi ‘kaderin’ itelemesi ile tüm yetkileri kendi elinde ve çevresinde toplayan bir Cumhurbaşkanı olacak ve tüm yanlışlar, hoyratlıklar ve başarısızlıklar onun hanesine yazılacak. Bunları başkaları yaptığında bile, hem muarızları hem de bizzat yandaşları Erdoğan’ı işaret edecek, ‘sorumlu o’ diyecekler. Düşünün ki Erdoğan’ın artık kendi tabanından isteyeceği ilave bir yetki kalmadı… Her istediğini aldı ve şimdi hayatla karşı karşıya. Üstelik bu kadroyla ve bu siyasi kültürle… / Galiba ‘kader’ Erdoğan’ı bir çaresizlik siyasetine doğru götürüyor. Yetki kullanılmak için vardır ve siz kullanmasanız bile birileri onu sizin adınıza kullanır. Genel Başkanlık’la birlikte parti içinde ve yürütme erkinde bir tahkimat sürecine girilirse bu uğraştan Erdoğan yaralı olarak çıkacaktır. Çevresindeki kadronun onu mızrak ucu gibi kullanıp kendilerine alan açmasını engellemesi çok zor olacaktır… / Buradan ne iyi yönetim ne de normalleşme çıkabilir. ‘Ceza’ ise AK Parti’ye de yazılır. Bu gidişi durduracak ihtimal Erdoğan’ın parti başkanlığını reddetmesi… Ama ne çevresi ne de partinin ataerkil kültürü buna izin verir. Kendisi de istemez çünkü muhtemelen bunu ‘yenilgi’ addeder. / AK Parti kritik bir karar anına yaklaşıyor gibi gözüküyor…” (12.05.2017; KARAR, E. Mahçupyan)

***

Tevafuk bu ya; KUR’AN VE İLİM 912. Hafta Semineri çalışmamızdan aktardıklarımın devamında da bu konu varmış, sıradaki bölümleri aynen aktarıyorum…

‘Cumhurbaşkanının ekseriyetle seçilmesi şeriata aykırıdır. Cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesi şeriata aykırıdır. Cumhurbaşkanı şura tarafından seçilir. Halk ona biat eder. Cumhurbaşkanı hakemdir, uygulayıcı değildir. Uygulamanın, icranın cumhurbaşkanına verilmesi İslâmiyet’e aykırıdır. Cumhurbaşkanı sadece merkez bucaklarının başkanıdır, illerinin veya taşra bucaklarının başkanı değildir.

Anayasa ekseriyetini alan AK Parti (ilk iktidar dönemlerinden itibaren) pekâlâ şunları getirebilirdi: 1) İlleri bağımsız kuruluşlar haline getirip iç güvenliği onlara bırakabilirdi. 2) Hâkimlik sistemi yerine ‘hakemlik sistemi’ getirebilir, yargı üstünlüğünü kurabilirdi. 3) Türk ordusunu biat sistemi ile oluşturur ve onların başına devlet başkanını koyabilirdi. 4) Faİze dayalı TL’yi ‘Emeğe Dayalı Para’ haline getirebilirdi.

AK Parti bunlarla uğraşacağına, İslâmî olmayan sistemler için canhıraş bir şekilde çalışmaktadır. İşte, maalesef (ayetteki ) canibe ne’y etmek (Ve Neâ Bicanibihi) budur...’

‘Anayasa referandumunda ‘Evet’ çıktığı takdirde (bu değerlendirme referandumdan önce yapıldı) büyük bir şer ile karşı karşıya olacağız, AK Parti’yi kaybedeceğiz, devlet başkanımızı kaybedeceğiz. Ama bu bizi meyus etmemelidir. Demek ki “Adİl Düzen” için daha hayırlı bir durum hazırlanmaktadır demektir.

  1. Osmanlılar yıkıldı, Cumhuriyet kuruldu.
  2. CHP irtidat etti, DP geldi.
  3. DP intihar etti, DYP geldi.
  4. DYP gitti, ANAP geldi.
  5. ANAP gitti, AK Parti geldi.

Bakınız, bu iktidarların her biri sonradan genel olarak İslâmiyet’e biraz daha yakın olmuşlardır. AK Parti giderse, demek ki AK Parti’den daha ileri seviyede Müslümanlara ve “Adİl Düzen”e yaklaşan bir dönem gelecektir. Dolayısıyla asla ümitsiz duruma düşmemeliyiz. Biz doğruları söylemeye ve elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Kalanı bize değil O’na (Allah’a) aittir, O ne isterse o olur...’ (Devamı var)

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
15.05.2017
09:17


MİLLÎ GAZETE


Reşat Nuri Erol

Reşat Nuri Erol

15.05.2017resatnurierol@gmail.com

Sesli Köşe Yazısı


Biz doğruları söylemeye devam ediyoruz…

Öncekİ yazımda da belirttiğim üzere: “Sabah sabah yine okuma ve ardından yazma… / Allah’ım, tesirini halk et Allah’ım; amellerimizle birlikte… / Allah diyor ki; ‘Bana dua edince, dua edenin duasına cevap veririm…’” Günlük okumamda dikkatimi çeken tahlile geçelim…
 
“Kader ağlarını örüyor” başlıklı yazı/tahlil, şu ‘SONUÇ’ bölümü ile sona eriyor: “Eğer referandumda yüzde 60 alınabilseydi, önümüzdeki dönem daha kabul edilebilir ve yönetilebilir olur, iktidarın kullanım biçimine itirazlar daha sınırlı kalabilirdi. Ama 51.4 bu imkanı ortadan kaldırdı. Şimdi ‘kaderin’ itelemesi ile tüm yetkileri kendi elinde ve çevresinde toplayan bir Cumhurbaşkanı olacak ve tüm yanlışlar, hoyratlıklar ve başarısızlıklar onun hanesine yazılacak. Bunları başkaları yaptığında bile, hem muarızları hem de bizzat yandaşları Erdoğan’ı işaret edecek, ‘sorumlu o’ diyecekler. Düşünün ki Erdoğan’ın artık kendi tabanından isteyeceği ilave bir yetki kalmadı… Her istediğini aldı ve şimdi hayatla karşı karşıya. Üstelik bu kadroyla ve bu siyasi kültürle… / Galiba ‘kader’ Erdoğan’ı bir çaresizlik siyasetine doğru götürüyor. Yetki kullanılmak için vardır ve siz kullanmasanız bile birileri onu sizin adınıza kullanır. Genel Başkanlık’la birlikte parti içinde ve yürütme erkinde bir tahkimat sürecine girilirse bu uğraştan Erdoğan yaralı olarak çıkacaktır. Çevresindeki kadronun onu mızrak ucu gibi kullanıp kendilerine alan açmasını engellemesi çok zor olacaktır… / Buradan ne iyi yönetim ne de normalleşme çıkabilir. ‘Ceza’ ise AK Parti’ye de yazılır. Bu gidişi durduracak ihtimal Erdoğan’ın parti başkanlığını reddetmesi… Ama ne çevresi ne de partinin ataerkil kültürü buna izin verir. Kendisi de istemez çünkü muhtemelen bunu ‘yenilgi’ addeder. / AK Parti kritik bir karar anına yaklaşıyor gibi gözüküyor…” (12.05.2017; KARAR, E. Mahçupyan)
 
***
Tevafuk bu ya; KUR’AN VE İLİM 912. Hafta Semineri çalışmamızdan aktardıklarımın devamında da bu konu varmış, sıradaki bölümleri aynen aktarıyorum…
 
‘Cumhurbaşkanının ekseriyetle seçilmesi şeriata aykırıdır. Cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesi şeriata aykırıdır. Cumhurbaşkanı şura tarafından seçilir. Halk ona biat eder. Cumhurbaşkanı hakemdir, uygulayıcı değildir. Uygulamanın, icranın cumhurbaşkanına verilmesi İslâmiyet’e aykırıdır. Cumhurbaşkanı sadece merkez bucaklarının başkanıdır, illerinin veya taşra bucaklarının başkanı değildir. 
 
Anayasa ekseriyetini alan AK Parti (ilk iktidar dönemlerinden itibaren) pekâlâ şunları getirebilirdi: 1) İlleri bağımsız kuruluşlar haline getirip iç güvenliği onlara bırakabilirdi. 2) Hâkimlik sistemi yerine ‘hakemlik sistemi’ getirebilir, yargı üstünlüğünü kurabilirdi. 3) Türk ordusunu biat sistemi ile oluşturur ve onların başına devlet başkanını koyabilirdi. 4) Faize dayalı TL’yi ‘Emeğe Dayalı Para’ haline getirebilirdi. 
 
AK Parti bunlarla uğraşacağına, İslâmî olmayan sistemler için canhıraş bir şekilde çalışmaktadır. İşte, maalesef (ayetteki ) canibe ne’y etmek (Ve NeâBicanibihi) budur...’ 
‘Anayasa referandumunda ‘Evet’ çıktığı takdirde (bu değerlendirme referandumdanönce yapıldı) büyük bir şer ile karşı karşıya olacağız, AK Parti’yi kaybedeceğiz, devlet başkanımızı kaybedeceğiz. Ama bu bizi meyus etmemelidir. Demek ki “Adil Düzen” için daha hayırlı bir durum hazırlanmaktadır demektir. 
 
- Osmanlılar yıkıldı, Cumhuriyet kuruldu. 
 
- CHP irtidat etti, DP geldi. 
 
- DP intihar etti, DYP geldi. 
 
- DYP gitti, ANAP geldi. 
 
- ANAP gitti, AK Parti geldi. 
 
Bakınız, bu iktidarların her biri sonradan genel olarak İslâmiyet’e biraz daha yakın olmuşlardır. AK Parti giderse, demek ki AK Parti’den daha ileri seviyede Müslümanlara ve “Adil Düzen”e yaklaşan bir dönem gelecektir. Dolayısıyla asla ümitsiz duruma düşmemeliyiz. Biz doğruları söylemeye ve elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Kalanı bize değil O’na (Allah’a) aittir, O ne isterse o olur...’ (Devamı var) 
 

YAZARIN DİĞER YAZILARI

TÜM YAZILARI
Ahmet Yücel
16.05.2017
00:37

''Kader ağlarını örüyor” başlıklı yazı/tahlil, şu ‘SONUÇ’ bölümü ile sona eriyor: “Eğer referandumda yüzde 60 alınabilseydi, önümüzdeki dönem daha kabul edilebilir ve yönetilebilir olur, iktidarın kullanım biçimine itirazlar daha sınırlı kalabilirdi. Ama 51.4 bu imkanı ortadan kaldırdı. '' Mahçupyan

Yüzde 51,4 ile ya da 50,5 ile Hayır sonucu çıkmış olsaydı, hayır tercihi kullananlar bu sonucu tartışacaklar mıydı? Evet diyen bizler de, kader böyle istedi, Allah'ın hikmetinden sual olunmaz, diyecektik.

''Bakınız, bu iktidarların her biri sonradan genel olarak İslâmiyet’e biraz daha yakın olmuşlardır. AK Parti giderse, demek ki AK Parti’den daha ileri seviyede Müslümanlara ve “Adil Düzen”e yaklaşan bir dönem gelecektir. Dolayısıyla asla ümitsiz duruma düşmemeliyiz. Biz doğruları söylemeye ve elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Kalanı bize değil O’na (Allah’a) aittir, O ne isterse o olur...’ ''

Sevgili Reşad hocam,

Peygamber efendimiz, ''NASILSANIZ ÖYLE İDARE EDİLİRSİNİZ.'' Buyurduğuna göre iş bize, bu millete düşüyor sanıyorum. Biz Müslüman bir milletiz fakat çoğunluk olarak Müslümanlığı yaşayabiliyor muyuz? Yahudi ve Hristiyanları adım adım takip ediyoruz, Allah'ın emirlerine sıkı sarılmıyoruz, yasaklarından kaçınmıyoruz. içki, kumar, zina, faiz vb günahlar aleni olarak işleniyor, Şeriat'a açık açık düşman olan gazete ve dergiler çok satılırken, İslami basına sahip çıkılmıyor. 95'li yıllarda bir gazete ''Kahrolsun Şeriat'' diye manşet atmıştı, Müslüman bir ülkede tirajın yüzde 90 düşmesi gerekirken, hiç tiraj kaybına uğramadı.

Biz çoğunluk olarak Müslüman gibi yaşamaya gerçekten gayret etsek, Müslüman gibi yaşayabilsek, Allah Ak Parti eliyle Adil Düzen'i bahşeder veya sizin de dediğiniz gibi, Adil Düzen'e yaklaşan bir dönemi bize bahş eder. Acizane düşüncem bu şekildedir.

Selam, sevgi ve hürmetlerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz. 

Reşat Nuri Erol
16.05.2017
08:47


Muhterem Ahmet Kardeşim;

Meselenin özüne ve özetine işaret etmişsin...

Biz yani HALK düzelecek ki her şey düzelsin...

HAKKA dayalı NİZAM hak edilsin ve getirilsin...

Getirecek olan da onu yaşayan ve hak eden halktır...

*

Bütün peygamberlerin sünneti budur...

SÜNNETULLAH da budur...

Merkezi yönetim değil...

HAK ve HALK...

*

Selam ve dua...

Reşad








Son Yorumlanan Makaleler
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-7
13.08.2025 486 Okunma
1 Yorum 13.08.2025 10:25
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-5
11.08.2025 594 Okunma
1 Yorum 11.08.2025 09:47
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-4
10.08.2025 682 Okunma
1 Yorum 10.08.2025 09:47
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-3
10.08.2025 563 Okunma
1 Yorum 10.08.2025 09:35
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-2
10.08.2025 588 Okunma
1 Yorum 10.08.2025 08:48
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-1
7.08.2025 666 Okunma
1 Yorum 07.08.2025 10:36
Reşat Nuri Erol
Yine orman yangınları yine ‘çözüm önerileri’-5
6.08.2025 682 Okunma
1 Yorum 06.08.2025 05:15
Reşat Nuri Erol
Yine orman yangınları yine ‘çözüm önerileri’-4
4.08.2025 691 Okunma
1 Yorum 04.08.2025 11:46
Reşat Nuri Erol
Yine orman yangınları yine ‘çözüm önerileri’-3
3.08.2025 807 Okunma
1 Yorum 03.08.2025 06:15
Reşat Nuri Erol
Yine orman yangınları yine ‘çözüm önerileri’-2
2.08.2025 832 Okunma
1 Yorum 02.08.2025 07:28
Reşat Nuri Erol
Yine orman yangınları yine ‘çözüm önerileri’-1
31.07.2025 854 Okunma
1 Yorum 31.07.2025 08:12
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-8
30.07.2025 732 Okunma
1 Yorum 30.07.2025 11:02
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-7
29.07.2025 780 Okunma
1 Yorum 29.07.2025 10:37
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-6
28.07.2025 763 Okunma
1 Yorum 28.07.2025 09:51
Reşat Nuri Erol
Ekmek Partisi-1
5.12.2009 3654 Okunma
1 Yorum 27.07.2025 13:10
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-5
27.07.2025 799 Okunma
1 Yorum 27.07.2025 12:40
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-4
26.07.2025 875 Okunma
1 Yorum 26.07.2025 09:23
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-3
25.07.2025 833 Okunma
1 Yorum 25.07.2025 09:55
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-2
24.07.2025 833 Okunma
1 Yorum 24.07.2025 11:22
Reşat Nuri Erol
‘Erbakan Olsa Yumruğunu Masaya Vururdu’-1
23.07.2025 853 Okunma
1 Yorum 23.07.2025 09:28
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-24
22.07.2025 750 Okunma
1 Yorum 22.07.2025 11:47
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-23
21.07.2025 809 Okunma
1 Yorum 21.07.2025 07:03
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-22
20.07.2025 817 Okunma
1 Yorum 20.07.2025 10:09
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-21
19.07.2025 856 Okunma
1 Yorum 19.07.2025 10:37
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-20
18.07.2025 867 Okunma
1 Yorum 18.07.2025 09:24
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-19
17.07.2025 818 Okunma
1 Yorum 17.07.2025 06:41
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-18
16.07.2025 911 Okunma
3 Yorum 16.07.2025 12:53
Reşat Nuri Erol
Srebrenitsa’da Sırp, Gazze’de Siyonist Yahudi-4
15.07.2025 844 Okunma
1 Yorum 15.07.2025 08:52
Reşat Nuri Erol
Srebrenitsa’da Sırp, Gazze’de Siyonist Yahudi-3
14.07.2025 850 Okunma
1 Yorum 14.07.2025 09:46
Reşat Nuri Erol
Srebrenitsa’da Sırp, Gazze’de Siyonist Yahudi-2
13.07.2025 922 Okunma
1 Yorum 13.07.2025 10:50
Reşat Nuri Erol
Srebrenitsa’da Sırp, Gazze’de Siyonist Yahudi-1
12.07.2025 907 Okunma
1 Yorum 12.07.2025 07:59
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-17
10.07.2025 902 Okunma
1 Yorum 10.07.2025 09:21
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-16
9.07.2025 902 Okunma
1 Yorum 09.07.2025 10:35
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-15
7.07.2025 907 Okunma
1 Yorum 07.07.2025 06:39
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-14
6.07.2025 951 Okunma
1 Yorum 06.07.2025 09:18
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-13
3.07.2025 948 Okunma
1 Yorum 03.07.2025 07:29
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-12
2.07.2025 979 Okunma
1 Yorum 02.07.2025 11:32
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-11
1.07.2025 1155 Okunma
1 Yorum 01.07.2025 09:28
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-10
29.06.2025 1044 Okunma
1 Yorum 29.06.2025 11:37
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-8
26.06.2025 1111 Okunma
1 Yorum 26.06.2025 09:01
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-7
24.06.2025 1070 Okunma
1 Yorum 24.06.2025 05:58
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-6
23.06.2025 991 Okunma
1 Yorum 23.06.2025 06:27
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-5
22.06.2025 944 Okunma
1 Yorum 22.06.2025 08:18
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-3
19.06.2025 1109 Okunma
1 Yorum 19.06.2025 05:19
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-2
18.06.2025 1272 Okunma
1 Yorum 18.06.2025 08:45
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-1
17.06.2025 1406 Okunma
1 Yorum 17.06.2025 09:26
Reşat Nuri Erol
Müslüman Aile İçin Ahlaki Anayasa - 2
16.06.2025 1041 Okunma
1 Yorum 16.06.2025 09:57
Reşat Nuri Erol
Müslüman Aile İçin Ahlaki Anayasa - 1
15.06.2025 1120 Okunma
1 Yorum 15.06.2025 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-4
14.06.2025 1142 Okunma
1 Yorum 14.06.2025 16:57
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-3
12.06.2025 1165 Okunma
1 Yorum 12.06.2025 09:44
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-2
10.06.2025 1123 Okunma
1 Yorum 10.06.2025 09:24
Reşat Nuri Erol
Kur’an merkezli anayasa yapmak mümkün…-1
3.06.2025 1140 Okunma
1 Yorum 03.06.2025 09:33
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-14
31.05.2025 1107 Okunma
1 Yorum 31.05.2025 07:06
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-13
30.05.2025 1107 Okunma
1 Yorum 30.05.2025 09:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-12
29.05.2025 1034 Okunma
1 Yorum 29.05.2025 06:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-11
28.05.2025 973 Okunma
1 Yorum 28.05.2025 12:02
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-10
27.05.2025 1127 Okunma
1 Yorum 27.05.2025 06:50
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-9
25.05.2025 1024 Okunma
1 Yorum 25.05.2025 07:13
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-8
24.05.2025 1031 Okunma
1 Yorum 24.05.2025 05:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-7
23.05.2025 1103 Okunma
1 Yorum 23.05.2025 07:35
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-6
22.05.2025 1047 Okunma
1 Yorum 22.05.2025 07:01
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-5
21.05.2025 1061 Okunma
1 Yorum 21.05.2025 10:24
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-4
20.05.2025 1133 Okunma
1 Yorum 20.05.2025 11:22
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-3
18.05.2025 1038 Okunma
1 Yorum 18.05.2025 08:30
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-2
17.05.2025 1089 Okunma
1 Yorum 17.05.2025 09:25
Reşat Nuri Erol
Sistem arayışı; Süleyman Karagülle-Adil Düzen-1
15.05.2025 1192 Okunma
1 Yorum 15.05.2025 09:01
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-5
13.05.2025 1007 Okunma
1 Yorum 13.05.2025 07:16
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-4
12.05.2025 1071 Okunma
1 Yorum 12.05.2025 08:43
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatİfİ / İsmail Hakkı Satoğlu-3
11.05.2025 1025 Okunma
1 Yorum 11.05.2025 06:47
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatif- / İsmail Hakkı Satoğlu-2
9.05.2025 987 Okunma
1 Yorum 09.05.2025 06:40
Reşat Nuri Erol
Akevler Kredi ve Yardımlaşma Kooperatifi / İsmail Hakkı
7.05.2025 989 Okunma
1 Yorum 07.05.2025 13:55
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-3
6.05.2025 1143 Okunma
1 Yorum 06.05.2025 07:58
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi’nin hafızası Nazif Satoğlu-2
5.05.2025 1136 Okunma
1 Yorum 05.05.2025 08:42
Reşat Nuri Erol
Akevler Kooperatifi hafızası Nazif Satoğlu… - 1
4.05.2025 1018 Okunma
1 Yorum 04.05.2025 10:41
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-8
3.05.2025 1099 Okunma
1 Yorum 03.05.2025 10:21
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-7
2.05.2025 1247 Okunma
1 Yorum 02.05.2025 07:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-6
30.04.2025 1138 Okunma
1 Yorum 30.04.2025 09:32
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-5
29.04.2025 1013 Okunma
1 Yorum 29.04.2025 11:19
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-4
28.04.2025 1151 Okunma
1 Yorum 28.04.2025 09:34
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-3
27.04.2025 1117 Okunma
1 Yorum 27.04.2025 10:59
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-2
26.04.2025 1066 Okunma
1 Yorum 26.04.2025 09:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-14
24.04.2025 966 Okunma
1 Yorum 24.04.2025 15:21
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-13
23.04.2025 910 Okunma
1 Yorum 23.04.2025 10:04
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-12
22.04.2025 956 Okunma
1 Yorum 22.04.2025 11:29
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-11
20.04.2025 1029 Okunma
1 Yorum 20.04.2025 06:53
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-10
19.04.2025 1013 Okunma
1 Yorum 19.04.2025 10:05
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-9
18.04.2025 1033 Okunma
1 Yorum 18.04.2025 07:39
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-8
17.04.2025 1063 Okunma
1 Yorum 17.04.2025 07:19
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-7
16.04.2025 1155 Okunma
1 Yorum 16.04.2025 11:10
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-6
15.04.2025 1136 Okunma
3 Yorum 15.04.2025 07:20
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-5
14.04.2025 1344 Okunma
1 Yorum 14.04.2025 07:47
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-4
13.04.2025 1020 Okunma
1 Yorum 13.04.2025 07:28
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-3
12.04.2025 1188 Okunma
2 Yorum 12.04.2025 10:09
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-2
11.04.2025 1059 Okunma
1 Yorum 11.04.2025 10:18
Reşat Nuri Erol
Gazze; ‘savaş mı, hicret mi’ veya ‘Gazze ve hicret’-1
10.04.2025 1199 Okunma
1 Yorum 10.04.2025 10:53
Reşat Nuri Erol
İslam Medeniyeti Vakfı ‘Salı Seminerleri’ günleri…
9.04.2025 995 Okunma
5 Yorum 09.04.2025 09:09
Reşat Nuri Erol
Lokman (5) ‘Ve mâ tedrî nefsun bi-eyyi ardin temût’
9.12.2024 1454 Okunma
2 Yorum 09.04.2025 08:59
Reşat Nuri Erol
Dünyanın Geri Kalanı adına yazılan Açık Mektup
8.04.2025 1090 Okunma
1 Yorum 08.04.2025 10:33
Reşat Nuri Erol
GAZZE; bu sessizlik çok ağır geliyor bana
7.04.2025 1138 Okunma
1 Yorum 07.04.2025 09:02
Reşat Nuri Erol
Faiz sömürüsü yerine ‘Selem Sistemi’ gelecek-5
6.04.2025 1053 Okunma
1 Yorum 06.04.2025 09:09


© 2025 - Akevler