Reşat Nuri Erol
Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı
1.09.2017
4704 Okunma, 2 Yorum

 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler

Millî Gazete yazarı Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer “şeyh”, “emir”, “efendi”, “ağa”… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara…

Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Millî Gazete yazarı olarak, Yaşar Süngü’nün bıraktığı yerden, bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4- Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adİl Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AK Parti’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor…

Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?!. Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
01.09.2017
08:30


http://www.milligazete.com.tr/makale/1228420/resat-nuri-erol/milli-gazete-sadece-bayramda-degil-her-zaman-farkli


Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri Erol

REŞAT NURİ EROL

Millî Gazete adına, yıllar önce, Zonguldak’ta, konferanstayız. Yılmaz Bayat ile konuşmacıyız. Hasan Durmuş ve Selami Çalışkan da var. Çok yönlü bir Zonguldak ziyaretiydi, dört köşe yazısı ile değerlendirmiştim. Ayrıca başka çalışmalar da yaptık, hepsi yayımlandı...

Millî Gazete ile söze başlamamın sebebi var. O gün Zonguldak’ta konuşmamı yapmak üzere kürsüye çıktığımda, salonun önünü boydan boya enine kaplayan masayı gördüm ve daha konuşmanın başında dedim ki: Bu masanın en başına veya en sonuna Millî Gazete’yi koyun, diğer tarafına da bugün Türkiye’de yayımlanan diğer günlük gazeteleri koyun ve inceleyin… Millî Gazete’de bulduklarınızı, diğer bütün gazetelerin toplamında bulamazsınız…

Millî Gazete yazarlarını okuyarak başlarım, günlük okuma çalışmama… Bu yazıyı yazdığım bugün tersini yaptım, önce diğer gazete yazarlarını okudum, sonra Millî Gazete… Okuma çalışmam “Myanmar-Arakan Müslümanları Mezalimi” merkezliydi… Gazetemizden iki yazarımızdan örnek vereceğim; Prof. M. Seyfettin Erol ve Reşat Nuri Erol. İddia ediyorum: Bu mesele ve diğer ana meseleler de dâhil olmak üzere, biri araştırsın ve bugün sadece bu iki yazar ile diğer gazetelerdeki bütün yazarlar bu konuda ne yazmış, incelesinler ve: Millî Gazete ile diğer bütün gazeteler arasındaki farkı bir kere daha görsünler… Millî Gazete yazarı M. Seyfettin Erol, “Myanmar-Arakan Müslümanları Niçin Hedef?” başlıklı yazısına şöyle başlamış: “En sonda söyleyeceğimi en başta belirteyim: Arakan Müslümanları, global ölçekte yürütülen güç mücadelesinin yerel kurbanlarıdır. Gerisi ise işin sadece yazılan hikâyesidir; aynen daha önceki örneklerinde görüldüğü üzere…” Yazı şöyle bitiyor: “Bu arada, BM ve İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) ne yapıyor? Ben söyleyeyim; koskoca bir hiç! En azından İİT boyutu şu gerçekliği net bir şekilde ortaya koyuyor: İslam dünyasında ciddi anlamda bir güç-lider boşluğu var ve bunun İİT tarafından bu şekliyle doldurulması mümkün değil. / Zira teşkilat içerisinde herkes birer ‘şeyh’, ‘emir’, ‘efendi’, ‘ağa’… Ve bunlar dışarıya karşı hiçbir şey ifade etmiyor; çünkü caydırıcı değiller. Bundan dolayı da en kolay akıtılan kan Müslüman kanı oluyor. Yazık değil mi?”

Millî Gazete’deki köşemde aynı gün ve aynı konu ile diğer konularda, benzer hatırlatmalar ve uyarılar yaptığım için mutlu oldum; ‘akıl için yol bir’ ama aklını kullananlara… Millî Gazete böyle de diğerleri hepten boş mu? Değil! Yeni Şafak yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası’nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!.

Bugün yazısı dikkatimi çeken bir yazar ile devam edeyim. Hürriyet’ten Abdülkadir Selvi’nin “Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Akşener ve Saadet (Partisi) faktörü” başlıklı yazısı dikkatimi çekti. Yazı şöyle bir değerlendirme ile bitiyor: “Her ikisi de muhafazakâr seçmene hitap etmesi nedeniyle Meral Akşener ve Saadet Partisi faktörünü özellikle sona bıraktım./ 4-Yüzde bir oyun büyük önem kazandığı Cumhurbaşkanlığı seçiminde Saadet Partisi’nin tercihi sonuçlar üzerinde etkili olacak…” Bence, Saadet Partisi’nin kemikleşmiş oyu ‘yüzde bir’ değil, ağırlıklı olarak “Adil Düzen” dediği Refah Partisi döneminde aldığı ‘yüzde yirmibir’dir ama seçmen, Millî Görüş’ün devamıdır diye hâlâ AKP’ye bu oyu avans olarak vermeye devam ediyor. Millî Gazete’nin, diğer bütün gazetelerden farklı olarak, her bayramda tezahür eden farkını hatırlatarak bitireyim: Millî Gazete her dinî bayramda yayınına ara veriyor ve bayram yapıyor; diğer bütün ulusal gazeteler böyle bir şey yapmıyor! Neden?! Önceki yazımda dediğim üzere; Kurban Bayramımız -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

# DİĞER MAKALELERİ

YazarReşat Nuri Erol- Mesaj Gönder

01 Eylül 2017

*** *** *** 

Millî Gazete -sadece bayramda değil- her zaman farklı

Reşat Nuri ErolMESAJ GÖNDER 
                                                                                                                                           

Kurban Bayramı -her şeye rağmen- Mübarek Olsun!

31.08.17 - Önceki “Pakistan’dan ‹Adil Düzen’ manifestosu…” başlıklı yazımı şöyle sonlandırmıştım: ‘Bundan önce Kur’an merkezli 5 yazı yazd...

Pakistan’dan ‘ADİL DÜZEN’ manifestosu...

30.08.17 - Yazının başlığına bakıp da hayret etmeyin, başlıktaki ifade doğrudur. İfadenin kaynağını ve detaylarını açıklamadan önce bazı h...

Tek çözüm Kur’an’ı okuma, anlama ve uygulamadır

29.08.17 - ‘Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır’ diyorduk... Kaldığımız yerden devam edelim. Beş vakit namazlar ocak imaml...

Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve uygulamak olacak

28.08.17 - Evet, kaldığımız yerden devam ediyor ve diyoruz ki: Gayemiz Kur’an’ı anlamak ve onu uygulamak olacaktır. Kur’an nuru ilahı nurd...

Hayatlarımızı Kur’an’a göre düzenlemek için

27.08.17 - ÖNCEKİ yazının son cümlesi şöyleydi: Daha başka detaylar gelecek yazıda, inşallah… Bugün Sermaye ile bürokrasi savaş içi...

Sabır ve sebat gerekiyor… Detaylar bu yazıda

26.08.17 - Sorumuz ve sorunumuz şuydu: -KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olu...

İçtihat farzdır, ona göre amel etmek de farzdır

22.08.17 - KUR’AN VE İLİM mi, aktüel günlük konular mı? Bu soruya vereceğim cevap ‘KUR’AN VE İLİM’ olur. Neden? Sizle...

Kapitalizm, sosyalizm, karma ve Kur’an düzeni

19.08.17 - Türkiye-İran insicamının gerekliliğinden… ABD-Çin çatışmasının onları nerelere götüreceğinden… III. dünya savaşın...

Türkiye-İran, ABD-Çin ve III. dünya savaşı

18.08.17 - Dünya adeta III. Dünya savaşında ya da III. dünya savaşı başladı, oluyor da biz ve asıl bilmesi gerekenler bilmiyor, anlamıyor,...

Barış düzeni kurulacak, Kur’an nuru hâkim olacak

17.08.17 - İnsanlık tarihine genel olarak baktıktan sonra, günümüze gelindiğinde, çok kritik bir dönemde olduğumuz apaçık görülüyor. Kimil...

12345678910
Ahmet Yücel
01.09.2017
17:40

''Yeni Şafak Yazarı Yaşar Süngü, dün “Myanmar beş para etmeyen bir ülke de, İslam dünyası kaç para ediyor?” başlıklı bir yazı yazdı. Yazının başı şöyle: “Bütün dünyanın gözü önünde yüzyılın son katliamının yaşandığı Myanmar’da 1 Türk Lirası'nın karşılığı 393 Myanmar Kyat, yani beş para etmeyen bir ülke. / Peki, bu katliama göz yuman ve sessiz kalan ‘İslam’ dünyası kaç para ediyor?” SONUÇ diyebileceğim yazının sonu şöyle: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. ''

Sevgili Reşat Erol hocam, öncelikle Kurban Bayramınız mübarek olsun diyorum.

sayın yazar Yaşar Süngü'nün: “Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Myanmar’a bile gücü yetmeyen bir İslam dünyasının (iktidarları) bugünkü suskunluğunun bedelini mutlaka ödeyecek.” Ne dersiniz; 2019 seçimi bedel ödetme zamanı mıdır?!. '' son cümlesindeki kastının Ak Parti iktidarı olduğu açık, seçik ve net bir şekilde anlaşılıyor. Sayın yazar dünyanın her yerinde zulüm gören Müslümanların sorumlusu olarak Ak Partiyi görüyor ve bedel ödetmemizi istiyor. Ana muhalefet partisi ikinci durumda olan CHP olduğuna göre, Ak Partiye bedel ödeterek CHP'yi iktidar yapmak istiyor. Bu durumda asıl bedeli Ak Parti değil, Türkiye ödemiş olacaktır.

2019 seçimlerinde Saadet Partisi oyunu %100 oranında artırsa en fazla % 2 oy alacaktır. Milli Görüşün temsilcisiyiz diyen SP'nin bir kısım seçmeni, üyesi, teşkilat görevlisi, ilçe başkanı, Ak Partiye oy veren Müslümanlara münafık vb diyerek, okuduğumuz Yeni Akit gazetesine siyonistlerin gazetesi diyerek, tebliğ yaptıklarını zannettikleri sürece, Saadet Partisi meclise giremez. Meclise girmeyince de millete hizmet edemezler. ''ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYMAKTAN ÇEKİNMEYİZ.'' diyen SP, ilk seçimde Ak Parti ile ittifak yaparak meclise girmelidir. Unutmasınlar ki, ''HER BAHAR BİR ÇİÇEKLE BAŞLAR.'' Mecliste HDP var fakat SP yok. Manevi açıdan hiç bir emek boşa gitmez fakat dış görünüş itibariyle emekler, oylar ve zamanlar boşa gidiyor. Sanki bir el SP'nin Ak Parti ile ittifak ederek meclise girmesini istemiyor. En azından genel başkan düzeyinde veya bir kaç vekil de olsa SP mecliste temsil edilmelidir. İttifak demek partiyi kapatmak demek değildir, SP'nin bir kısım seçmeni bunu anlamıyor. Ak Partinin günahına mı ortak olacağız? diyorlar. Önceki yanlışlar Ak Partinin olmak üzere, yeni yanlışlarına engel olmak ve doğru kararlarını desteklemek için SP mecliste olmalıdır. Hayra motor şerre fren, Milli Görüşün bir ilkesi değil mi? Seçim sonrası istifa ederek SP'ne geçilecek millete hizmete kaldıkları yerden devam edeceklerdir.

Allah CC, vatana, millete hizmet aşkıyla çarpan gönüllerin yar ve yardımcısı olsun.

 





Son Yorumlanan Makaleler
Reşat Nuri Erol
‘Zahera’l-fesâdu fî’l-berri ve’l-bahri…’ (Rûm 41)-3
27.09.2023 2536 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Zahera’l-fesâdu fî’l-berri ve’l-bahri…’ (Rûm 41)-4
27.09.2023 2681 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Zahera’l-fesâdu fî’l-berri ve’l-bahri…’ (Rûm 41)-5
27.09.2023 2299 Okunma
Reşat Nuri Erol
Sözde serbest piyasa, haksız kazanç ve emekliler
27.09.2023 2280 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti örnek alınıp taklit edilmeli6
27.09.2023 2445 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti örnek alınıp taklit edilmeli7
27.09.2023 2337 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti örnek alınıp taklit edilmeli8
27.09.2023 2341 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti örnek alınıp taklit edilmeli9
27.09.2023 2238 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti neden örnek alınmıyor…?-10
27.09.2023 2956 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti neden örnek alınmıyor?..-11
27.09.2023 2566 Okunma
Reşat Nuri Erol
Başbakan Erbakan Hükümeti neden örnek alınmıyor?..-12
27.09.2023 2532 Okunma
Reşat Nuri Erol
Adil Nizam, Ahlak Nizamı ve 1. Ahlak Şurası - 1
27.09.2023 2719 Okunma
Reşat Nuri Erol
Adil Nizam, Ahlak Nizamı ve 1. Ahlak Şurası - 2
27.09.2023 2973 Okunma
Reşat Nuri Erol
Adil Nizam, Ahlak Nizamı ve 1. Ahlak Şurası - 3
27.09.2023 2921 Okunma
Reşat Nuri Erol
Adil Nizam, Ahlak Nizamı ve 1. Ahlak Şurası - 4
27.09.2023 3219 Okunma
Reşat Nuri Erol
Adil Nizam, Ahlak Nizamı ve 1. Ahlak Şurası - 5
27.09.2023 3454 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Fe ekim vecheke li’d-dîni’l-kayyimi’ (Rûm 43)-1
27.09.2023 3084 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Fe ekim vecheke li’d-dîni’l-kayyimi’ (Rûm 43)-2
27.09.2023 2684 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Fe ekim vecheke li’d-dîni’l-kayyimi’ (Rûm 43)-3
27.09.2023 2662 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ahlak Nizamı’ da ‘Adil Nizam’ kadar önemli-1
27.09.2023 2703 Okunma
Reşat Nuri Erol
1 Eylül 2020; Adil Düzen çalışanı âlimin vefatı-1
27.09.2023 2321 Okunma
Reşat Nuri Erol
1 Eylül 2020; Adil Düzen çalışanı âlimin vefatı-2
27.09.2023 2390 Okunma
Reşat Nuri Erol
1 Eylül 2020; Adil Düzen çalışanı âlimin vefatı-3
27.09.2023 2644 Okunma
Reşat Nuri Erol
1 Eylül 2020; Adil Düzen çalışanı âlimin vefatı-4
27.09.2023 2758 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ahlak Nizamı’ da ‘Adil Nizam’ kadar önemli-2
27.09.2023 3545 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ahlak Nizamı’ da ‘Adil Nizam’ kadar önemli-3
27.09.2023 3105 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ve min ayatihi en yursile’r-riyaha mubeşşiratin’-1
27.09.2023 2506 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ve min ayatihi en yursile’r-riyaha mubeşşiratin’-2
27.09.2023 2980 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ve min ayatihi en yursile’r-riyaha mubeşşiratin’-3
27.09.2023 2741 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ve min ayatihi en yursile’r-riyaha mubeşşiratin’-4
27.09.2023 2600 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ve min ayatihi en yursile’r-riyaha mubeşşiratin’-5
27.09.2023 2985 Okunma
Reşat Nuri Erol
“Büyük bunalımdan Kur’an ile kurtulabiliriz”
27.09.2023 3967 Okunma
Reşat Nuri Erol
İslam, silm/barış, din/düzen, batı-doğu dünyası-1
27.09.2023 2897 Okunma
Reşat Nuri Erol
İslam, silm/barış, din/düzen, batı-doğu dünyası-2
27.09.2023 3076 Okunma
Reşat Nuri Erol
Güneş de yeni bir medeniyet de doğudan doğar...
27.09.2023 4701 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim; Millî Görüş Adil Düzen Belediyeciliği - 29
20.03.2024 2186 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonrası “Belediye-Kooperatif” iş birliği - 7
1.04.2024 1881 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonrası acilen yapılması gerekenler… - 3
7.04.2024 3172 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonrası acilen yapılması gerekenler… - 4
8.04.2024 2689 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonrası acilen yapılması gerekenler… - 5
9.04.2024 2172 Okunma
Reşat Nuri Erol
Seçim sonrası acilen yapılması gerekenler… - 6
10.04.2024 1819 Okunma
Reşat Nuri Erol
2024 seçimlerine emekliler damgasını vurdu!
14.04.2024 2136 Okunma
Reşat Nuri Erol
Gazze, anayasa, ekonomi ve ‘dünyanın çöküşü’-7
12.05.2024 2026 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Çöken dünya düzeni’ ve ‘İran’daki suikast!’-4
24.05.2024 2054 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Çöken dünya düzeni’ ve ‘Adil Dünya Düzeni’-5
25.05.2024 2609 Okunma
Reşat Nuri Erol
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun; Rabia Hocahanım-9
13.09.2024 3100 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Ya Rab, bu uğursuz gecenin yok mu sabahı?’-5
29.12.2024 2462 Okunma
Reşat Nuri Erol
Yeni yıl ve yeni üç aylar iyiliklere vesile olsun - 3
4.01.2025 2270 Okunma
Reşat Nuri Erol
Prof. Dr. Ahmed Tahir Satoğlu ağabeyimiz…-1
25.04.2025 2615 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-4
21.06.2025 2364 Okunma
Reşat Nuri Erol
Erbakan; “İsrail-İran savaşı, asıl hedef Türkiye”-9
28.06.2025 2584 Okunma
Reşat Nuri Erol
‘Adil Düzen uygulanabilir mi’ sorusuna cevap-6
12.08.2025 2918 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre yeni düzen ve yeni medeniyet-22
26.09.2025 2453 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre yeni düzen ve yeni medeniyet-25
30.09.2025 2478 Okunma
Reşat Nuri Erol
Kur’an’a göre devlet düzeni ve medeniyet - 165
3.04.2026 1603 Okunma


© 2026 - Akevler