Reşat Nuri Erol
Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…
12.07.2017
5235 Okunma, 8 Yorum

 

Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 TemmuzOHALKıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G. Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.

Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi?

Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington'a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor'da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya'ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor 'Gölge CIA' değildir, CIA'nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan'ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye'yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE'de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017)

Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde

Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.

Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)

***

‘Srebrenitsa… Âh Srebrenitsa…

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin! 

***

Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor…

Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı!

Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar!

Bu da ÜÇ!

***

Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz…

Bu da DÖRT!

 

 


YorumcuYorum
Reşat Nuri Erol
12.07.2017
06:11


MİLLÎ GAZETE


Reşat Nuri Erol

Reşat Nuri Erol

12.07.2017resatnurierol@milligazete.com.tr@RSS

Sesli Köşe Yazısı


Adalet, Sosyal Tufan, Srebrenitsa, Adil Düzen…

Ne kadar çok yazılması gereken konu var? ‘Adalet’ yürüyüşü… 15 Temmuz… OHAL… Kıbrıs meselesi… G20 yani zalim dünya düzeni… AB, ABD ve diğerleri (Asya, Rusya, Çin, Hind, Afrika, G.Amerika)… Ülkemiz, bölgemiz ve İslâm âlemi ne âlemde?!.
 
Birileri, malum birileri, bilinen birileri yani AB ve ABD dâhil her sözde gücü yöneten Siyonist Sermaye, başta CIA olmak üzere, bilinen kuruluşları eliyle yine bilinen örgütleri bizzat kendisi üretti! Soruyorum: CIA ve diğerlerinin ürettikleri paravan örgütleri olan El-Kaide ve IŞİD olmasaydı; Suriye, Irak, Libya, Yemen bugünkü zavallı durumlara gelirler miydi? Mısır’da askeri darbe olabilir miydi? Körfez ülkeleri birbirlerine düşerler miydi? 
 
Taze bir iddia aynen şöyle: ‘Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan Washington’a bağlı olmayı kabul etmedi. / Şimdi bu ülkeler için Stratfor’da özel toplantılar yapıldı. CIA, Britanya’ya çok yakın olduğu için Stratfor kuruldu. Stratfor ‘Gölge CIA’ değildir, CIA’nın kendisidir. / O toplantılarda Türkiye, Katar, Güney Afrika, Kuveyt, Irak, Suriye ve Afganistan’ın zayıf noktaları hazırlandı. Stratfor, Katar ve Türkiye’yi çok özel çalıştı. / En özel DOSYALAR Türkiye ve KATAR için hazırlandı.../ DOSYALARDA duyduğuma göre TÜRKİYE’de KAOS!..’ (Ergün Diler, 11.07.2017) 
Evet, ne çok sorun var, ülkemizde, bölgemizde ve bütün dünyada; hem de hep hatırlattığım üzere ilmî-dinî-iktisadî-siyasî alanlarda ve SOSYAL TUFAN seviyesinde… 
Bu tufana karşı çağımızın ihtiyacı olan Nuh’un gemisi inşa edilmeli diyoruz, yarım yüzyıldan beri ve o gemi de ‘ADİL DÜZEN’ ama nasıl anlatsak, nasıl inşa etsek?!.
Bu BİR. (Bu sorunun cevabına yeniden döneceğiz…)
***

‘Srebrenitsa… ÂhSrebrenitsa…’ 

Bir Balkanlı, bir Bosnalı, bir Boşnak olarak da, Millî Gazete’deki bu köşemde, bu başlıkta bir yazıyı yıllar önce yazabilmiştim! Srebrenitsa katliamının her yıldönümünde bir daha yazmayı denedim ama yazamadım! Artık yazamıyorum! Yaşlandıkça, demek ki daha da duygusallaşıyor ve yüreğim dayanmıyor! Başlıyor ama tamamlayamıyorum! Siz yine de bu kadar hatırlatmamı bile bir yazı sayın ve Srebrenitsa vesilesiyle Balkanlar’daki kardeşlerinizi unutmayın! Evet, sakın unutmayın! Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!
Bu da İKİ olsun ve bu kadarı yetsin! Yetmez ama yetsin!  
***
 
Bizim ‘Anayasa Referandumu ve Başkanlık Sistemi’ öncesinde ve sonrasında dile getirdiğimiz bir iddia vardı: Erdoğan ve AK Parti intihar ediyor… 
Nihayet bir yazar doğrudan bu konu ile ilgili bir yazı yazdı! 
 
Türkiye gazetesinden Fuat Uğur’un “Erdoğan ve AK Parti başkanlık sisteminin kurbanı mı olacak?” başlıklı yazısı şu cümlelerle başlıyor: ‘Hadi gelin kendi aramızda konuştuğumuz ama yazmadığımız konuları biraz olsun dillendirelim. / Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken, “Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ Aktaracaklarım bu kadar! 
Bu da ÜÇ! 
***
 
Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP) beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...’ 
İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe Adil Düzen Anayasası ile başlayabiliriz… 
Bu da DÖRT!
 


YAZARIN DİĞER YAZILARI

TÜM YAZILARI
Ahmet Yücel
12.07.2017
23:24

''Referandumda evet oyu vermeyen AK Partililerin bir kısmı “Ben Erdoğancıyım, bu sistemle Erdoğan kolaylıkla alaşağı edilebilir” demedi mi? / Daha referandum yapılmadan önce kendi aramızda konuşurken,“Yok canım muhalefetin beş benzemezi bir araya gelecek de yüzde 50 artı 1’i alacak, mümkün değil” diye fikir yürütmedik mi?’ ''

Sevgili Reşad Erol hocam,

Yeni sistem eski sistemden itimat ediniz kat kat iyidir.

Bakmayınız bazı ak partililerin yukarıdaki sözleri söylemesine. hayır oyu veren O Ak Partililerin derdi bence Erdoğan'ın alaşağı edilebilme korkusu değildir. Bir parti iktidar partisi olduğunda o partiye dünyevi çıkarları nedeniyle de gelenler olur. Bunlar bu çıkarlarının korunması adına hayır demişlerdir. Bir çok Ak Partili bugün Paralelci, Fetöcü ilişkileri nedeniyle alaşağı edilmektedir. Kurunun yanında yaş da yanması konularına değinmeyeceğim. Bana göre devletin bekâsı önceliklidir, yarın suçsuz olanlar ispatladığında tazminatlarını alarak görevlerine döneceklerdir, ispatlayamayanlar ahirette haklarını aldıklarında, iyi ki ahirete kalmış, diyeceklerdir.

Eski sistemde devlet kadrolarına çöreklenenler, yeni sistemde alaşağı ediliyorlar.

Sayın Erdoğan cumhurbaşkanı olarak partiyi kontrol etme imkanını yeterince bulamıyordu, bugün partili cumhurbaşkanı olarak böyle bir imkanı vardır, yarın Kasım 2019 seçimlerinden sonra çok daha güzel olacaktır.

Erbakan hocamız da başkanlık sistemini istiyordu. İnsanlar yıllar sonra, ''ERBAKAN HAKLI ÇIKTI.'' diyerek bir çok konuda hocamızın haklılığını teyit etmişlerdir. Bu konuda da hak vereceklerdir.

Milli Nizam Partisi kurulduğunda, Nakşi-Halidi kolu şeyhlerinden Bayburtlu Dede Paşa hz (Musa Baştürk) Erbakan hocamıza Erzincan'da, ''HOŞ GELDİN BAŞBAKANIM.'' demiştir. Aynı şekilde, Abdurrahim Reyhan hz leri de İstanbul'a hicret ettiklerinde, 1993 yılında sayın Erdoğan'a, ''HOŞ GELDİN REİSİ CUMHURUM.'' demiştir.

Bir kudsi hadiste, ''Veli kulumun gören gözü, işiten kulağı, söyleyen dili benim.'' buyurduğuna göre peygamber efendimiz, biz Müslümanlar da Allah dostları ile istişareye önem vermeliyiz. Erbakan hocamız Allah dostları ile istişare etmeyi hiç ihmal etmemiştir. Zaten kendisi de Allah dostu bir insandı.

Tevbe suresi 119. ayette, ''Ey iman edenler, sadıklarla beraber olunuz.'' diye biz Müslümanlara emredilmiştir.

Müslümanlar bugün neden bu durumdalar? diye bir soru aklımıza her zaman takılıyor, cevabı bulmak istiyorsak nefsim dahil, Müslümanların yaşantısına bakmak cevap için yetiyor. Sadece Konya gibi bir yerde alkollü içki tüketimine bakmamız yeterli olur, faizli kredilerin kullanım oranını dile hiç getirmeyeyim.

Sevgili hocam 50 yıldır Adil Düzen diyorsunuz. Adil Düzen, Kuran ve Sünnete göre yönetimi hedeflemektedir. Kuran ve sünnete göre yaşamayan Müslümanların hiç Adil Düzen diye bir dertleri olabilir mi?

''....onlar bir kelerin deliğine girseler, siz de gireceksiniz.'' Bugün yaşantımız bu, Avrupalıyı taklitte onları bile geçmişiz. Öncelikle yapılması gereken bu Müslümanları kelerin deliğinden çıkarmaktır. 

Bugün artık Kuran Sünnet diyen alimlerden çok, Kuran ve Sünneti eksiksiz yaşayan sadıklarla beraber olmak gerekiyor. Ashab Peygamber efendimizle beraber olduğu için canlı Kuran'ı görerek öğrendi ve yaşamaya gayret etti. Bugün Allah'ın habibi zahiren aramızda değil, ashap da yok, tabiin de yok. Fakat onlardan öğrenip silsile yolu ile gelen Allah dostları çoktur. Bazı tefsirlerde Sadıkların mürşidi kamiller olduğu belirtilmiştir. Yine bir hadiste, ''Evliyaullah o kimselerdir ki, görüldükleri zaman Allah hatırlanır.'' buyrulmuş, bize ipicu verilmiştir bu konuda. Bir diğer ipucu da, ''Şeriattan kıl payı ayrılırlarsa, gökte uçsalar yine itibar etmeyiniz.'' bir Allah dostunun bu sözleridir.

Sevgili hocam, Allah emek zayi etmez, Kuran ve Sünnetle meşgul olmanın mükafatı sizlere yeter. Ben Adil Düzenciyim, ben Milli Görüşçüyüm, diye kendimizi ayrıştırmak yerine, BEN MÜSLÜMANIM, demek birlik ve beraberlik açısından daha doğrudur, diye düşünüyorum. Adam ben Müslümanım, sen Müslümansın, demiyor. Ben şuyum, sen şusun vb. diyor. Siyaset ve siyasi görüşler Müslümanları bölmüş durumda.

Bugün adam ben Milli Görüşçüyüm diyor, SP üyesiyim, teşkilatta görevliyim diyor, severek okuduğum,takip ettiğim gazeteye ''Siyonistlerin gazetesi'' diyebiliyor, sevdiğim lidere münafık-yahudi-siyonist-zındık vb diyebiliyor. Erbakan hocamızın ''...cehenneme bilet almak gibidir.'' sözünü alıp, Ak Partiye oy verenlere münafık-cehennemlikler, diyebiliyor.

Bir Müslüman günahkar olabilir ama bunların dediği gibi olmaz. Bu yüzden fazla önemli olmayabilir, fakat yarın ahirette bu kardeşlerimiz müflislerden olduğunda biz üzülmeyecek miyiz? Ümit ve korku arasında yaşamak varken, din kardeşini acımasızca eleştiren zarar görür, işte bunun için razı olamıyorum. Peygamberimiz, bütün ümmetini kurtarmak istiyor, biz Allah'ın işine karışıyoruz, bu münafık, biz Milli görüşçüyüz, diyoruz. Garantimiz nedir ki? Bir karış kala Cehenneme, bir karış kala Cennete girilebileceğini peygamber efendimiz haber vermişken.

Söz yine uzadı hocam, hakkınızı helal ediniz.

Manevi ve Milli bir eğitim verilerek tüm sorunların çözümü sağlanabilir. Adil Düzen isteyen bir nesil yetiştirilebilir. Erbakan hocamız, ''Manevi eğitim reformunun yapılması, Ağır Sanayi hamlemizden önemlidir.'' buyurmuşlardı.

Allah'ın selamı üzerinize olsun.

 

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
06:20


http://www.dunyabizim.com/dunyada-kultur/17622/srebrenitsa-acisi-hl-taze-video



Ahmet Yücel
13.07.2017
11:32

Allah o günleri bir daha kardeşlerimize yaşatmasın, diyorum. Fakat günümüzde Filistin'de, Gazze'de, Çin'de, Hindistan'da vb. yerlerde Müslümanlara zulümler devam etmektedir.

Türkiye'de ve Dünyada Müslümanlar ne kadar Yahudi ve Hristiyanları yaşantıda, onların yılbaşı larını vb taklit ederlerse etsinler, onlar razı olmayacaklardır. Her fırsatta zulümlerine devam edeceklerdir. Bunu önlemenin yolu Müslümanların kardeşliğinden, birlik ve beraberliğinden, her yönüyle güçlü bir Türkiye'nin varlığından geçer.

Biz ise çoğunluk olarak yaşantımızla Müslüman olmayı bile beceremiyoruz. Müslümanların bir kısmı ise sen şucusun, ben şucuyum diyor, birbirini tekfir ediyor.

Allah tüm şehitlerimize rahmet etsin. Bizlere anlamayı ve yaşamayı nasip etsin.

Selam ve sevgilerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz.

Ahmet Yücel
13.07.2017
12:25

İlave olarak yazmak istiyorum,

Bir kelamı kibarda, ''Allah intikamını kul eliyle alır, İlmi ledünni bilmeyen kulu yaptı sanır.'' buyrulmuştur.

Bize tedbir almaya çalışmak, mücadele etmeye gayret etmek, haksızlık ve zulümlere karşı savaşmak, bu uğurda şehit veya gazi olmanın kıymetini bilmek düşer. Bununla beraber nefsimize dönmek, hatalarımızı bulmak ve düzeltmek gerekir. O zaman göreceğiz ki, hakkıyle yaşayanları tenzih ediyorum, yaşantımız Müslümanca bir yaşantı değil, Allah'ın emirlerini yaşamıyoruz, haram kıldıklarına dört elle sarılıyoruz, bir de bu zamanda böyle oluyor vb deyip işin işinden çıkıyoruz.

İşte başa gelen her şey Allah'tan geliyor. İllet, gıllet, zillet, kaza, bela ve musibetler, afetler, Yahudi, Hristiyan, kafir, münafık vb eliyle gelen zulümler...

Allah'ın bize verdiği ve bizim için şer görünenler, biz yaşantımızı düzeltir, Allah'ın emirlerine uygun yaşarsak, bizim için hayır olacaktır.

Bir hadiste, ''İslamı kabul edip, namazı kılıp, zekatı verinceye kadar onlarla cihat için emr olundum.''

Bir ayette, ''Allah'ın dini yeryüzünde hakim oluncaya kadar cihat ediniz.'' buyruluyor.

Biz bu cihat emrini unuttuk. 

Onlar zulümlerini işlemezse, Müslümanlar nasıl özlerine dönecekler, nasıl birleşecekler? İslam yeryüzüne nasıl hakim olacak? İnsanlık alemi nasıl huzur bulacak?

''HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU. BATIL ZAİL OLMAYA MAHKUMDUR.''

Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:05


AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD


Reşat Nuri Erol
13.07.2017
13:10


İLAVE OLARAK -TEKRAR- (DUA MAHİYETİNDE) DİYORUM Kİ:

"Birinci konu ve sorudaki cevaba dönelim. Cevabı bir önceki “‘Adalet’ yürüyüşünün sonu ‘Adil Düzen’e çıkabilir” başlıklı yazımın sonunda vermiştim: ‘Biz Millî Görüşçüler, Erbakan Hocamızın önderliğinde, Millî Nizam’dan (MNP) beri, Millî Selâmet’ten (MSP)beri, Refah Partisi’nden beri, Fazilet Partisi’nden beri ve şimdi Saadet Partisi döneminde de -yani yarım yüzyıllık yürüyüşümüzde- hep ‘ADALET’ ve ‘ADİL DÜZEN’ dedik...

İlaveten diyorum ki; yeni yürüyüşe ADİL DÜZEN ANAYASASI ile başlayabiliriz…"

VE'S-SELAAAM MEA'DUA.. DUA.. DUA... 

REŞAD



Ahmet Yücel
13.07.2017
13:41

Ve aleykümselam hocam.

''

AHMET KARDEŞ;

TEK CÜMLE TEK, HATIRLATMA, TEK TEKRAR:

Unutursanız; Srebrenitsa’dan sonra sıra size gelebilir!

SELAM DUA HÜRMET MUHABBETLE...

REŞAD''

Diyorsunuz.

Biz de, ''NE GELİRSE KULUNA, ALLAH'TAN GELİR.'' diyoruz. Önemli olan başa gelmeden önce, NEFSİMİZİ HESABA ÇEKMELİYİZ, özümüze dönmeliyiz, diyoruz. Bugün çoğunluk olarak maddi menfaatlerimizi öncele mişiz, kardeşliği, yardımlaşma ve dayanışmayı, zekatı, öşürü vb unutmuşuz.

Şu anda hedefte Türkiye var zaten. Türkiye'ye terör dolayısıyla 30 yıldan fazla harcatılanlar, Türkiye'nin güçlenmesine harcanmasın diyedir. Nihai hedef Büyük Savaşı çıkarıp Türkiye'yi ve Müslümanları bitirmektir. Bu sermayenin planı olabilir fakat sonuç Müslümanların birleşmesi ve zaferi olacaktır.

Allah sizlerden razı olsun. Allah'a emanet olunuz.





Çok Yorumlanan Makaleler
Reşat Nuri Erol
Türkiye, Adil Düzen ile Endülüsleşmeyi önler-2
1.04.2023 784 Okunma
17 Yorum 01.04.2023 12:41
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-12
28.04.2023 795 Okunma
17 Yorum 28.04.2023 10:03
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-8
15.04.2023 805 Okunma
17 Yorum 15.04.2023 05:37
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-11
24.04.2023 737 Okunma
17 Yorum 24.04.2023 16:37
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-9
17.04.2023 640 Okunma
16 Yorum 17.04.2023 09:00
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-6
9.04.2023 697 Okunma
16 Yorum 09.04.2023 08:38
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-7
11.04.2023 758 Okunma
16 Yorum 15.04.2023 05:26
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 4
9.05.2023 611 Okunma
16 Yorum 09.05.2023 11:43
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-13
29.04.2023 750 Okunma
16 Yorum 29.04.2023 12:44
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-14
30.04.2023 662 Okunma
16 Yorum 30.04.2023 09:27
Reşat Nuri Erol
Türkiye yani Anadolu Endülüs’e benziyor mu?-1
1.05.2023 726 Okunma
16 Yorum 01.05.2023 16:35
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-6
29.03.2023 816 Okunma
16 Yorum 29.03.2023 10:51
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-5
27.03.2023 902 Okunma
16 Yorum 28.03.2023 03:38
Reşat Nuri Erol
Hemşeri dernekleri kalkınma kooperatifleri olmalı - 4
28.05.2023 648 Okunma
16 Yorum 28.05.2023 12:59
Reşat Nuri Erol
Hocaların Hocası Ali Yakup Cenkçiler Hoca - 4
29.05.2021 3065 Okunma
16 Yorum 30.05.2021 17:12
Reşat Nuri Erol
Seçimden sonra acilen yapılması gerekenler…-1
30.05.2023 614 Okunma
15 Yorum 30.05.2023 10:57
Reşat Nuri Erol
Türkiye, Adil Düzen ile Endülüsleşmeyi önler-1
31.03.2023 697 Okunma
15 Yorum 31.03.2023 07:12
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-1
2.04.2023 719 Okunma
15 Yorum 02.04.2023 07:23
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-3
4.04.2023 798 Okunma
15 Yorum 04.04.2023 09:59
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-4
5.04.2023 654 Okunma
15 Yorum 05.04.2023 09:50
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-5
6.04.2023 620 Okunma
15 Yorum 06.04.2023 09:38
Reşat Nuri Erol
Türkiye ya da Anadolu Endülüs’e benziyor mu?-2
2.05.2023 606 Okunma
15 Yorum 02.05.2023 06:15
Reşat Nuri Erol
Türkiye ya da Anadolu Endülüs’e benziyor mu?-3
3.05.2023 558 Okunma
15 Yorum 03.05.2023 07:58
Reşat Nuri Erol
Türkiye ya da Anadolu Endülüs’e benziyor mu?-4
5.05.2023 589 Okunma
15 Yorum 05.05.2023 09:41
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 1
6.05.2023 636 Okunma
15 Yorum 06.05.2023 08:27
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 2
7.05.2023 567 Okunma
15 Yorum 07.05.2023 11:54
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 3
8.05.2023 649 Okunma
15 Yorum 08.05.2023 10:39
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 5
10.05.2023 574 Okunma
15 Yorum 10.05.2023 10:58
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 6
11.05.2023 545 Okunma
15 Yorum 11.05.2023 10:03
Reşat Nuri Erol
Hemşeri dernekleri kalkınma kooperatifleri olmalı-1
25.05.2023 597 Okunma
15 Yorum 25.05.2023 07:01
Reşat Nuri Erol
Hemşeri dernekleri kalkınma kooperatifleri olmalı - 2
26.05.2023 620 Okunma
15 Yorum 26.05.2023 09:46
Reşat Nuri Erol
Hemşeri dernekleri kalkınma kooperatifleri olmalı - 3
27.05.2023 670 Okunma
15 Yorum 27.05.2023 09:47
Reşat Nuri Erol
Kur’an ve ilim 1216. hafta seminer notlarından - 1
22.05.2023 522 Okunma
15 Yorum 22.05.2023 10:22
Reşat Nuri Erol
Kur’an ve ilim 1216. hafta seminer notlarından - 2
23.05.2023 575 Okunma
15 Yorum 23.05.2023 11:02
Reşat Nuri Erol
Kur’an ve ilim 1216. hafta seminer notlarından - 3
24.05.2023 573 Okunma
15 Yorum 24.05.2023 05:36
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 7
12.05.2023 665 Okunma
15 Yorum 12.05.2023 07:41
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen; millî restorasyon, yeni bir düzen - 8
13.05.2023 530 Okunma
15 Yorum 13.05.2023 11:41
Reşat Nuri Erol
Deprem; depremden sonra… Seçimden sonra...
14.05.2023 689 Okunma
15 Yorum 14.05.2023 10:08
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-1
15.05.2023 602 Okunma
15 Yorum 15.05.2023 10:22
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-2
16.05.2023 547 Okunma
14 Yorum 16.05.2023 09:16
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-3
18.05.2023 485 Okunma
14 Yorum 18.05.2023 10:52
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-4
19.05.2023 555 Okunma
14 Yorum 19.05.2023 08:35
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-5
20.05.2023 526 Okunma
14 Yorum 20.05.2023 11:17
Reşat Nuri Erol
‘Zulmedenler bilgisizlikle hevalarına uydular’-6
21.05.2023 477 Okunma
14 Yorum 21.05.2023 15:01
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-2
3.04.2023 678 Okunma
14 Yorum 03.04.2023 10:15
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-11
1.11.2023 839 Okunma
14 Yorum 01.11.2023 15:21
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 15
30.11.2023 676 Okunma
14 Yorum 30.11.2023 09:53
Reşat Nuri Erol
Adil Düzen ve “Erbakan’ın mirasçıları” yazısı-10
20.04.2023 723 Okunma
14 Yorum 20.04.2023 06:22
Reşat Nuri Erol
Arif Ersoy; “Yeni Bir Dünya ve Adil Düzen” - 3
5.09.2020 3375 Okunma
13 Yorum 06.09.2020 09:11
Reşat Nuri Erol
Ekonomik problemler ve İslami çözümler… - 2
21.12.2020 2934 Okunma
12 Yorum 22.12.2020 19:58
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 16
3.12.2023 636 Okunma
12 Yorum 03.12.2023 09:55
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-12
2.11.2023 680 Okunma
12 Yorum 02.11.2023 11:18
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-13
4.11.2023 728 Okunma
12 Yorum 04.11.2023 08:49
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-14
5.11.2023 787 Okunma
12 Yorum 05.11.2023 08:30
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 1
6.11.2023 767 Okunma
12 Yorum 06.11.2023 09:11
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 2
8.11.2023 810 Okunma
12 Yorum 08.11.2023 08:20
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 3
11.11.2023 731 Okunma
12 Yorum 11.11.2023 07:01
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 4
12.11.2023 718 Okunma
12 Yorum 12.11.2023 10:44
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 5
13.11.2023 930 Okunma
12 Yorum 13.11.2023 09:19
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 6
16.11.2023 697 Okunma
12 Yorum 16.11.2023 13:08
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 7
18.11.2023 644 Okunma
12 Yorum 18.11.2023 14:46
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 8
20.11.2023 681 Okunma
12 Yorum 20.11.2023 12:31
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 9
22.11.2023 609 Okunma
12 Yorum 22.11.2023 12:46
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 10
23.11.2023 740 Okunma
12 Yorum 23.11.2023 11:03
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 11
25.11.2023 671 Okunma
12 Yorum 25.11.2023 13:39
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 12
27.11.2023 590 Okunma
12 Yorum 27.11.2023 10:10
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 13
28.11.2023 730 Okunma
12 Yorum 28.11.2023 08:39
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 14
29.11.2023 641 Okunma
12 Yorum 29.11.2023 13:25
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-2
22.03.2023 714 Okunma
12 Yorum 25.03.2023 11:55
Reşat Nuri Erol
“Onda işiten bir kavim için ayetler vardır…” - 1
15.03.2023 777 Okunma
12 Yorum 16.03.2023 14:45
Reşat Nuri Erol
“Onda işiten bir kavim için ayetler vardır…” - 2
16.03.2023 699 Okunma
12 Yorum 16.03.2023 14:44
Reşat Nuri Erol
“Onda işiten bir kavim için ayetler vardır…” - 3
17.03.2023 597 Okunma
12 Yorum 17.03.2023 11:16
Reşat Nuri Erol
“Onda işiten bir kavim için ayetler vardır…” - 4
18.03.2023 680 Okunma
12 Yorum 19.03.2023 11:26
Reşat Nuri Erol
Ne yapacağını bilmeyen iktidar ve 9 Soru-Cevap
2.10.2018 6277 Okunma
12 Yorum 02.10.2018 19:19
Reşat Nuri Erol
SEBİLÜ’R-REŞAD-3; Niçin SP? Koalisyon! 19.06.2018
21.06.2018 5052 Okunma
11 Yorum 23.06.2018 06:45
Reşat Nuri Erol
Çok önemli hatalar, çok önemli uyarılar ve…
7.10.2018 13679 Okunma
11 Yorum 09.10.2018 00:22
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-1
19.03.2023 688 Okunma
11 Yorum 19.03.2023 11:29
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-3
25.03.2023 586 Okunma
11 Yorum 25.03.2023 11:57
Reşat Nuri Erol
Kur’an Nizamı açısından Millî Görüş Hareketi-4
26.03.2023 831 Okunma
11 Yorum 26.03.2023 09:44
Reşat Nuri Erol
“İza zülzileti’l-erdu zilzaleha” (Zelzele Suresi) - 8
14.02.2023 559 Okunma
11 Yorum 14.02.2023 10:40
Reşat Nuri Erol
Kur’an 1230. haftalık seminer notlarımızdan - 2
18.10.2023 913 Okunma
11 Yorum 18.10.2023 23:25
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı - 1
19.10.2023 857 Okunma
11 Yorum 19.10.2023 10:00
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-2
20.10.2023 904 Okunma
11 Yorum 20.10.2023 10:14
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-3
21.10.2023 849 Okunma
11 Yorum 21.10.2023 09:39
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-4
24.10.2023 904 Okunma
11 Yorum 24.10.2023 08:35
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-5
25.10.2023 1125 Okunma
11 Yorum 25.10.2023 08:09
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-6
26.10.2023 857 Okunma
11 Yorum 26.10.2023 12:01
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-7
27.10.2023 784 Okunma
11 Yorum 27.10.2023 12:08
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-8
28.10.2023 879 Okunma
11 Yorum 28.10.2023 09:43
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-9
30.10.2023 911 Okunma
11 Yorum 30.10.2023 10:36
Reşat Nuri Erol
İsrail ve yandaş ülkelerin sonunun başlangıcı-10
31.10.2023 708 Okunma
11 Yorum 31.10.2023 11:04
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 28
16.12.2023 486 Okunma
11 Yorum 16.12.2023 12:39
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 29
17.12.2023 467 Okunma
11 Yorum 17.12.2023 10:58
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 19
6.12.2023 607 Okunma
11 Yorum 06.12.2023 10:45
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 20
7.12.2023 586 Okunma
11 Yorum 07.12.2023 11:39
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 21
9.12.2023 643 Okunma
11 Yorum 09.12.2023 10:47
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 22
10.12.2023 576 Okunma
11 Yorum 10.12.2023 13:08
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 23
11.12.2023 564 Okunma
11 Yorum 11.12.2023 09:55
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 24
12.12.2023 527 Okunma
11 Yorum 12.12.2023 11:19
Reşat Nuri Erol
İstanbul - Kudüs (Gazze, Filistin, İsrail) - Mekke - 25
13.12.2023 567 Okunma
11 Yorum 13.12.2023 13:58